• Файл

Дмитро

Комерційний директор

Розглядає посади: Комерційний директор, Директор підприємства
Вік: 36 років
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Івано-Франківськ, Київ, Львів
Розглядає посади:
Комерційний директор, Директор підприємства
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Галицький Дмитро Олександрович
місце проживання: сел. Гостомель, пров. Мальовничий, 2, буд. 9
дата народження: 16.11.1989 р.
контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА
Київський Національний Економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Факультет Економіки та Управління, спеціальність – Економіка підприємства
Період навчання: 09.2007 р. – 06.2011 р. бакалавр
12.2011 р. – 02.2013 р. магістр
Спеціальність - «Менеджмент проектів і консалтингу»

ДОСВІД РОБОТИ
ПРАТ «МХП»
посада: керівник Центру розвитку HoReCa
вересень, 2025 – грудень, 2025
➢ Залучений до формування стратегічної моделі розвитку HoReCa-напряму МХП, зокрема
визначення ролі брендів, форматів взаємодії з партнерами та каналів впливу на професійну
HoReCa-спільноту.
➢ Ініціював та брав участь у розробці й розвитку концепції HoReCa Masters як комунікаційної та
комерційної платформи для професійної HoReCa-аудиторії, з фокусом на побудову експертної
спільноти, лояльності АКБ та непряме зростання продажів у каналі.
➢ Працював над розвитком бренду «Куратор» у HoReCa-каналі: стратегічне позиціонування, формат
взаємодії з партнерами, формування та розвиток асортиментного портфеля.
➢ Відповідав за маркетингову складову напряму Doner Market: позиціонування формату,
комунікаційну стратегію, контент та інтеграцію бренду в HoReCa-екосистему МХП.
➢ Залучений до розвитку Кулінарного центру МХП як експертної та навчальної платформи для B2B
та B2С, включно з освітніми програмами, майстер-класами та демонстраційними форматами.
➢ Брав участь у кросфункціональній взаємодії з командами продажів, планування, виробництва та
R&D.
➢ Період роботи співпав з адаптаційною фазою та подальшими організаційними змінами в
департаменті, та в цілому в компанії, в результаті яких напрям було переглянуто та скорочено.

ТОВ «БЕЙКЕРІ ФУД ІНВЕСТМЕНТ», BFI
посада: комерційний директор
червень, 2024 – липень, 2025
➢ Розробив і реалізував комплексну стратегію продажів компанії, що забезпечила зростання
товарообігу в натуральному вираженні на +15% до попереднього року (фінансовий рік 04.24 –
03.25)
➢ Забезпечив досягнення товарообігу у 1,77 млрд грн за фінансовий рік (квітень 2024 – березень
2025).
➢ Розробив і впровадив Комерційну політику компанії, внутрішні регламенти та стандарти роботи
комерційного напряму
➢ Успішно провів стратегічні перемовини та уклав нові контракти з METRO Cash and Carry, KFC,
АВРОРА
➢ Оптимізував організаційну структуру комерційного департаменту, підвищивши ефективність
роботи підрозділів продажу
➢ Забезпечив вихід на ринок нового генерального дистриб’ютора із фокусом на продукти BFI
➢ Провів роботу над побудовою стратегії виходу компанії у нові категорії: здобні вироби UFF та
продукти у споживчій упаковці B2C (за аналогією з продуктами ТМ «Легко»)
➢ Забезпечив запуск стратегічної співпраці з компанією МХП шляхом виробництва партнерських
продуктів під брендом ТМ «Легко»
➢ Перебудував роботу відділу мерчендайзингу, впровадивши професійну систему контролю
виконання стандартів у торгових точках на базі рішення FTA (Field Team Assistant), що дозволило
підвищити якість представленості продукції та ефективність роботи команди

ТОВ «СТАНІСЛАВСЬКИЙ», ТМ «ОберХліб», «Обертоси», «Оберчики»
квітень, 2022 – червень, 2024
посада: комерційний директор
➢ Здійснюю керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства в області збуту
продукції на регіональному ринку (Івано-Франківська область) та всій території України, експорт
➢ Розробив (та впровадив) ефективну комерційну стратегію щодо реструктуризації ключових
бізнес-процесів пов’язаних з комерційною діяльністю, істотно розширив ринки збуту
➢ Фактично вивів підприємство з переддефолтного стану (станом на травень 2022 року) та зумів за
короткий проміжок часу (а це - 7 місяців) збільшити товарооборот у 2 рази, при цьому істотно
покращивши загальну прибутковість підприємства
➢ Розширив представленість ТМ в регіоні (АКБ – 300 ТТ), запустив ряд нових продуктів (10 нових
SKU)
➢ Логістика: +3 нових маршрути (Надвірна, Косів, Городенка), оптимізація діючих маршрутів, повна
реорганізація відділу логістики (фактичне зменшення логістичних витрат)
➢ Під час гострої фази дефіциту електроенергії (зима, 2022-23) зумів організувати роботу
підприємства та 100% виконати зобов’язання перед контрагентами
➢ ЗАПУСК START-UP ПРОЕКТУ «ОБЕРТОСИ» [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») https://www.ukr-
snacks.com - травень 2023 – донині. Разом з директором по виробництву розробили новий
продукт – унікальні хлібні снеки трикутної форми. Станом на сьогодні, це є окремий бізнес-
напрямок який розвивається динамічними темпами – будується дистрибуція національних
масштабів, істотно розширюються виробничі потужності, формується логістика по обласних
центрах України. Серед рекордних досягнень можу відзначити, що перший мільйон грн в
товарообороті було досягнуто на третій місяць після старту продажів продукту (і це при повній
відсутності клієнтської бази, торгової команди, побудованих логістичних маршрутів та обмежених
фінансових ресурсах в цілому)

ТОВ «КИЇВСЬКИЙ ПЕКАРНИЙ ДІМ», ТМ «Пекарний Дім», КиївХліб (холдинг «КиївХліб»)
грудень, 2019 – березень, 2022
посада: заступник директора з комерційних питань
➢ Здійснював керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства в області збуту
продукції на регіональному ринку (Чернігівська та Сумська області) і по договорах постачання із
зовнішніми (внутрішніми) контрагентами, забезпечуючи ефективне і цільове використання
матеріальних і фінансових ресурсів, зниження їхніх втрат, прискорення обертання оборотних
коштів
➢ Впровадив ряд ключових проектів, які оптимізували операційну діяльність підприємства, зокрема
здійснив запуск віртуальної платформи (АТС) для кол-центру (суттєво зросла ефективність роботи
підрозділу та підвищилась лояльність зі сторони партнерів компанії); провів запуск
мерчендайзингового проекту «Effie» з ціллю підвищення ефективності роботи торгових команд
(по результатах річного пілотного проекту відбулось значне зростання реалізації, в с/д до +23%
(2020 до 2019р.), знайшовся дієвий механізм контролю роботи та взаємодії «польових»
працівників торгових команд).
➢ Розробив та впровадив нову стратегію розширення збуту підприємства на 2020-2021рр. по
результатах якої у 2020 році було досягнуто: +33% розширення активної клієнтської бази
2019/2020, +9,2% збільшення с/д реалізації 2019/2020, проведено запуск нових маршрутів (12)
➢ Станом на жовтень 2021 р. розпочав створення нового Розподільчого Центру в м. Суми з
ексклюзивною торговою командою в регіоні. Повноцінний запуск запланований на лютий, 2022
р. (який не відбувся в зв’язку з початком воєнних дій).
➢ Приймав участь у виведенні на український ринок нового бренду під назвою «Пекарний Дім» та
організовував якісну дистрибуцію асортиментного портфелю ТМ на ввіреній території
➢ Розробив та впровадив оновлену мотивацію для торгової команди з прив’язкою до
індивідуальних показників ефективності (KPI)
➢ Оптимізував логістичні маршрути за рахунок перегляду ефективності (доцільності) дистрибуції у
віддалених регіонах
➢ Розширив покриття (дистрибуцію по території всієї України) за рахунок виведення нових
продуктів (з терміном реалізації 30 діб, поставки через РЦ торгових мереж)
➢ Провів супровід угоди (з оформленням всіх експортних документів) щодо продажу
спеціалізованого хлібопекарського обладнання іноземним контрагентам (Словенія, Македонія)

ТОВ “ЧАНТА МАУНТ” (холдинг “Хлібні Інвестиції”, ТМ «ЦАР Хліб»)
січень, 2019 – серпень, 2019
посада: національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами, в.о. комерційного директора

ТОВ “АВГУСТ-КИЙ”, лютий, 2018 – січень, 2019
посада: менеджер по роботі з ключовими клієнтами

ТОВ “УКРАЇНСЬКА ГОДИННИКОВА КОМПАНІЯ”, травень, 2016 – травень, 2017
посада: бренд-менеджер

ТОВ “ЮНІФУД” (НУТРИЦІЯ Україна, ТМ Nutrilon, Milupa), вересень, 2013 – квітень, 2016
Посада: спеціаліст по роботі з ключовими клієнтами
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Навички роботи з комп’ютером - ПК, MS Office, SmartBricks, 1C-підприємство 8.2, MS Outlook
Водійські права – категорія А, В ; досвід – 16 років.
Знання іноземних мов – англійська (upper-intermediate).
"Курси митних брокерів та декларантів" при Всеукраїнській Асоціації "Об'єднання підприємств
митних брокерів і власників митних ліцензійних складів", період навчання: квітень-травень, 2019 р.
Громадська діяльність
Ментор (напрямок «продажі») в державних програмах «ДІЯ.Бізнес» з 2023 року.
Неодноразовий спікер всеукраїнських профільних виставок та конференцій як експерт в галузі.
Керівник в туристичному клубі "Крокус" при Педагогічному університеті ім. М. Драгоманова
починаючи з 2009 року.
Інтереси
Організація подорожей за кордоном та по Україні, туристичні походи, альпінізм, велотури,
мотоцикли, спортивні марафони, змагання, біг, плавання, пейзажна фотографія, собаки.
Рекомендації
За вимогою

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: