• Файл

Дмитро

Комерційний директор

Розглядає посади:
Комерційний директор, Директор підприємства
Вік:
35 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Галицький Дмитро Олександрович
місце проживання: сел. Гостомель, пров. Мальовничий, 2, буд. 9
дата народження: 16.11.1989 р.
контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
LinkedIn: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Facebook: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА
Київський Національний Економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Факультет Економіки та Управління, спеціальність – Економіка підприємства
Період навчання: 09.2007 р. – 06.2011 р. бакалавр
12.2011 р. – 02.2013 р. магістр
Спеціальність - «Менеджмент проектів і консалтингу»

ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «БЕЙКЕРІ ФУД ІНВЕСТМЕНТ», BFI
посада: комерційний директор
червень, 2024 – донині
• Розробив і реалізував комплексну стратегію продажів компанії, що забезпечила зростання товарообігу в натуральному вираженні на +15% до попереднього року (фінансовий рік 04.24 – 03.25)
• Забезпечив досягнення товарообігу у 1,77 млрд грн за фінансовий рік (квітень 2024 – березень 2025).
• Розробив і впровадив Комерційну політику компанії, внутрішні регламенти та стандарти роботи комерційного напряму
• Успішно провів стратегічні перемовини та уклав нові контракти з METRO Cash and Carry, KFC, АВРОРА
• Оптимізував організаційну структуру комерційного департаменту, підвищивши ефективність роботи підрозділів продажу
• Забезпечив вихід на ринок нового генерального дистриб’ютора із фокусом на продукти BFI
• Провів роботу над побудовою стратегії виходу компанії у нові категорії: здобні вироби UFF та продукти у споживчій упаковці B2C (за аналогією з продуктами ТМ «Легко»)
• Забезпечив запуск стратегічної співпраці з компанією МХП шляхом виробництва партнерських продуктів під брендом ТМ «Легко»
• Перебудував роботу відділу мерчендайзингу, впровадивши професійну систему контролю виконання стандартів у торгових точках на базі рішення FTA (Field Team Assistant), що дозволило підвищити якість представленості продукції та ефективність роботи команди

ТОВ «СТАНІСЛАВСЬКИЙ», ТМ «ОберХліб», «Обертоси», «Оберчики»
квітень, 2022 – червень, 2024
посада: комерційний директор
• Здійснюю керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства в області збуту продукції на регіональному ринку (Івано-Франківська область) та всій території України, експорт
• Розробив (та впровадив) ефективну комерційну стратегію щодо реструктуризації ключових бізнес-процесів пов’язаних з комерційною діяльністю, істотно розширив ринки збуту
• Фактично вивів підприємство з переддефолтного стану (станом на травень 2022 року) та зумів за короткий проміжок часу (а це - 7 місяців) збільшити товарооборот у 2 рази, при цьому істотно покращивши загальну прибутковість підприємства
• Розширив представленість ТМ в регіоні (АКБ – 300 ТТ), запустив ряд нових продуктів (10 нових SKU)
• Логістика: +3 нових маршрути (Надвірна, Косів, Городенка), оптимізація діючих маршрутів, повна реорганізація відділу логістики (фактичне зменшення логістичних витрат)
• Під час гострої фази дефіциту електроенергії (зима, 2022-23) зумів організувати роботу підприємства та 100% виконати зобов’язання перед контрагентами
• ЗАПУСК START-UP ПРОЕКТУ «ОБЕРТОСИ» [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») https://www.ukr-snacks.com - травень 2023 – донині. Разом з директором по виробництву розробили новий продукт – унікальні хлібні снеки трикутної форми. Станом на сьогодні, це є окремий бізнес-напрямок який розвивається динамічними темпами – будується дистрибуція національних масштабів, істотно розширюються виробничі потужності, формується логістика по обласних центрах України. Серед рекордних досягнень можу відзначити, що перший мільйон грн в товарообороті було досягнуто на третій місяць після старту продажів продукту (і це при повній відсутності клієнтської бази, торгової команди, побудованих логістичних маршрутів та обмежених фінансових ресурсах в цілому)

ТОВ «КИЇВСЬКИЙ ПЕКАРНИЙ ДІМ», ТМ «Пекарний Дім», КиївХліб (холдинг «КиївХліб»)
грудень, 2019 – березень, 2022
посада: заступник директора з комерційних питань
• Здійснював керівництво фінансово-господарською діяльністю підприємства в області збуту продукції на регіональному ринку (Чернігівська та Сумська області) і по договорах постачання із зовнішніми (внутрішніми) контрагентами, забезпечуючи ефективне і цільове використання матеріальних і фінансових ресурсів, зниження їхніх втрат, прискорення обертання оборотних коштів
• Впровадив ряд ключових проектів, які оптимізували операційну діяльність підприємства, зокрема здійснив запуск віртуальної платформи (АТС) для кол-центру (суттєво зросла ефективність роботи підрозділу та підвищилась лояльність зі сторони партнерів компанії); провів запуск мерчендайзингового проекту «Effie» з ціллю підвищення ефективності роботи торгових команд (по результатах річного пілотного проекту відбулось значне зростання реалізації, в с/д до +23% (2020 до 2019р.), знайшовся дієвий механізм контролю роботи та взаємодії «польових» працівників торгових команд).
• Розробив та впровадив нову стратегію розширення збуту підприємства на 2020-2021рр. по результатах якої у 2020 році було досягнуто: +33% розширення активної клієнтської бази 2019/2020, +9,2% збільшення с/д реалізації 2019/2020, проведено запуск нових маршрутів (12)
• Станом на жовтень 2021 р. розпочав створення нового Розподільчого Центру в м. Суми з ексклюзивною торговою командою в регіоні. Повноцінний запуск запланований на лютий, 2022 р. (який не відбувся в зв’язку з початком воєнних дій).
• Приймав участь у виведенні на український ринок нового бренду під назвою «Пекарний Дім» та організовував якісну дистрибуцію асортиментного портфелю ТМ на ввіреній території
• Розробив та впровадив оновлену мотивацію для торгової команди з прив’язкою до індивідуальних показників ефективності (KPI)
• Оптимізував логістичні маршрути за рахунок перегляду ефективності (доцільності) дистрибуції у віддалених регіонах
• Розширив покриття (дистрибуцію по території всієї України) за рахунок виведення нових продуктів (з терміном реалізації 30 діб, поставки через РЦ торгових мереж)
• Провів супровід угоди (з оформленням всіх експортних документів) щодо продажу спеціалізованого хлібопекарського обладнання іноземним контрагентам (Словенія, Македонія)

ТОВ “ЧАНТА МАУНТ” (холдинг “Хлібні Інвестиції”, ТМ «ЦАР Хліб»)
січень, 2019 – серпень, 2019
посада: національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами, в.о. комерційного директора
• Приймав активну участь в запуску інноваційного проекту в food-сегменті
• Заключив прямі контракти з ключовими партнерами компанії, зокрема ТОВ "АТБ-Маркет", ТОВ "Новус Україна", ТОВ "Фудком" (Велика Кишеня, Welmart), Таврія-В, Метро і т.д.
• Розвинув дистрибуційний канал збуту (5 компаній-партнерів по всій території України, зокрема в Одесі, Дніпрі, Чернігові, Черкасах, Житомирі)
• Побудував партнерські взаємовідносини з підприємствами food-сегменту (БМ-Сервіс, ПрАТ Теремно-Хліб) для просування комплексних рішень потенційним клієнтам (аутсорсинг-проекти B2B)
• Приймав активну участь у створенні нових продуктів у взаємодії з R&D-лабораторією підприємства
• Розпочав процес створення торговельної команди
• Ініціював створення hub-площадки для проведення взаємодій з іншими заводами холдингу ( ціль - розширення потенційних ринків збуту)
• Підготував робочі інструкції та документи для організації роботи комерційного відділу підприємства, розробив алгоритми взаємодії з іншими підрозділами
• Підготував підприємство до експортної діяльності - провів реєстрацію в державних органах (GS1,ТПП, Асоціація ВАП), підготував технічну документацію
• Організував участь підприємства у профільних виставках (Україна, країни ЄС)
• Супроводжував комерційні проекти з консалтинговими компаніями - Sales Capital (Швейцарія) в напрямку "Експорт на ринки Скандинавії"; агенство Маслової - "Розробка маркетингової стратегії. Побудова бренду"
• Провів аналіз конкурентного середовища для формування стратегій розвитку - цінової, асортиментної, збутової

ТОВ “АВГУСТ-КИЙ”, лютий, 2018 – січень, 2019
посада: менеджер по роботі з ключовими клієнтами

ТОВ “УКРАЇНСЬКА ГОДИННИКОВА КОМПАНІЯ”, травень, 2016 – травень, 2017
посада: бренд-менеджер

ТОВ “ЮНІФУД” (НУТРИЦІЯ Україна, ТМ Nutrilon, Milupa), вересень, 2013 – квітень, 2016
Посада: спеціаліст по роботі з ключовими клієнтами
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Навички роботи з комп’ютером - ПК, MS Office, SmartBricks, 1C-підприємство 8.2, MS Outlook
Водійські права – категорія А, В ; досвід – 16 років.
Знання іноземних мов – англійська (upper-intermediate).
"Курси митних брокерів та декларантів" при Всеукраїнській Асоціації "Об'єднання підприємств митних брокерів і власників митних ліцензійних складів", період навчання: квітень-травень, 2019 р.
Громадська діяльність
Ментор (напрямок «продажі») в державних програмах «ДІЯ.Бізнес» з 2023 року.
Неодноразовий спікер всеукраїнських профільних виставок та конференцій як експерт в галузі.
Керівник в туристичному клубі "Крокус" при Педагогічному університеті ім. М. Драгоманова починаючи з 2009 року.
Інтереси
Організація подорожей за кордоном та по Україні, туристичні походи, альпінізм, велотури, мотоцикли, спортивні марафони, змагання, біг, плавання, пейзажна фотографія, собаки.
Рекомендації
За вимогою

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: