• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13605067/

Фахівець з документообігу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач

з 05.2024 по 02.2025 (9 місяців)
Територіальний центр соціального обслуговування, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

завідувачка відділення Територіального центру соц. обслуговування: організація надання працівниками відділення матеріальної, натуральної, побутової допомоги одиноким, малозабезпеченим громадянам пенсійного віку, інвалідам, ВПО, УБД;
ведення документації відділення, звітності, обліку; встановлення зв'язків з підприємствами, установами різних форм власності;

Фахівець з документообігу

з 05.2022 по 05.2024 (2 роки)
Територіальний центр соціального обслуговування, Київ (Державні організації)

фахівець з документообігу адміністративного апарату Територіального центру соціального обслуговування:
координація роботи підрозділів установи, методичне керівництво документообігом, робота в АСКОД, 1С, ведення клієнтської бази установи, співпраця з вищими органами в системі управління, підготовка інформації, звітності установи; підвищення кваліфікації працівників, проведення атестацій, нарад, семінарів;
експертиза документів за напрямками роботи установи

Фахівець із закупівель

з 12.2013 по 12.2018 (5 років)
ТОВ «ЕКО», Київ (Роздрібна торгівля)

комплекс робіт з прямих закупівель і поставок електромеханічного, торгового обладнання, кондитерського / пекарського інвентарю, миючих засобів, контроль руху основних засобів у мережі;
робота з постачальниками, підписання договорів, додаткових угод і специфікацій, відрядження по Україні з метою оцінки обладнання торгових мереж, виставлених на продаж;
комплекс бухгалтерських робіт по закриттю дебіторської заборгованості та облік документообігу, підготовка і проведення інвентаризацій маркетів, складів, облік обладнання основних засобів;
контроль і документальний супровід процесу демонтажних робіт по торговому обладнанню при закритті, реконструкціях, супровід процесу списання обладнання.

Менеджер з продажу

з 06.2011 по 11.2013 (2 роки 5 місяців)
ТОВ «М-Кард», Київ (IT)

менеджер відділу електронних платежів :
пошук постачальників, підтримка партнерських відносин ведення реєстру торгових точок;облік дебіторської та кредиторської заборгованості, ведення розрахунків з постачальниками, акти звірок; робота з первинною документацією.

Бухгалтер

з 03.2007 по 05.2011 (4 роки 2 місяці)
ТОВ «Мега Строй КВЛ», Київ (Роздрібна торгівля)

бухгалтер-логіст:
аналіз оборотності і рівня товарних запасів на складах, внутрішнє переміщення товару; виявлення розбіжностей по інвентаризаціям; аналіз логістичних процесів та їх оптимізація, контроль укладання договорів та доставки вантажів на склад, ведення супровідної документації; кадрове діловодство

Освіта

Київський національний університет технологій та дизайну

Кваліфікація - магістр з якості, стандартизації та сертифікації., Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

кваліфікація - магістр з якості, стандартизації та сертифікації;
кваліфікація - бакалавр з метрології та вимірювальної техніки.
2000- 2004 - «Київський технікум електронних приладів», кваліфікація - молодший спеціаліст з метрології

Додаткова освіта та сертифікати

«Перспектива - ХХІ Століття»

2007. «Бухгалтерія підприємства і основи підприємництва»

«Самодопомога та протидія емоційному вигоранню», USAID

2024

«Інтеграція сімей ВПО у громади проживання», МСПУ

2023

«Робота з сім`ями з дітьми та молоддю з інвалідністю», КМТЦ

2023

Знання і навички

  • Пунктуальність
  • Ведення переговорів
  • 1С:Підприємство
  • Здатність до навчання
  • Ведення архіву документів
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • MS Excel
  • MS Office
  • Ведення документації
  • Уміння аналізувати
  • MS Word
  • Користувач 1С
  • MS PowerPoint
  • АСКОД
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Формування зведених таблиць
  • Ведення CRM
  • Знання офісних програм
  • Робота в команді

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Моя трудова діяльність почалася у 2004 р. з робота адміністратором, офіс-менеджером в невеличких приватних компаніях.
Маю хоббі: водіння, туризм, парашутний спорт, вишивка, йога.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: