- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13605067/
Фахівець з документообігу
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Завідувач
з 05.2024 по 02.2025
(9 місяців)
Територіальний центр соціального обслуговування, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
завідувачка відділення Територіального центру соц. обслуговування: організація надання працівниками відділення матеріальної, натуральної, побутової допомоги одиноким, малозабезпеченим громадянам пенсійного віку, інвалідам, ВПО, УБД;
ведення документації відділення, звітності, обліку; встановлення зв'язків з підприємствами, установами різних форм власності;
Фахівець з документообігу
з 05.2022 по 05.2024
(2 роки)
Територіальний центр соціального обслуговування, Київ (Державні організації)
фахівець з документообігу адміністративного апарату Територіального центру соціального обслуговування:
координація роботи підрозділів установи, методичне керівництво документообігом, робота в АСКОД, 1С, ведення клієнтської бази установи, співпраця з вищими органами в системі управління, підготовка інформації, звітності установи; підвищення кваліфікації працівників, проведення атестацій, нарад, семінарів;
експертиза документів за напрямками роботи установи
Фахівець із закупівель
з 12.2013 по 12.2018
(5 років)
ТОВ «ЕКО», Київ (Роздрібна торгівля)
комплекс робіт з прямих закупівель і поставок електромеханічного, торгового обладнання, кондитерського / пекарського інвентарю, миючих засобів, контроль руху основних засобів у мережі;
робота з постачальниками, підписання договорів, додаткових угод і специфікацій, відрядження по Україні з метою оцінки обладнання торгових мереж, виставлених на продаж;
комплекс бухгалтерських робіт по закриттю дебіторської заборгованості та облік документообігу, підготовка і проведення інвентаризацій маркетів, складів, облік обладнання основних засобів;
контроль і документальний супровід процесу демонтажних робіт по торговому обладнанню при закритті, реконструкціях, супровід процесу списання обладнання.
Менеджер з продажу
з 06.2011 по 11.2013
(2 роки 5 місяців)
ТОВ «М-Кард», Київ (IT)
менеджер відділу електронних платежів :
пошук постачальників, підтримка партнерських відносин ведення реєстру торгових точок;облік дебіторської та кредиторської заборгованості, ведення розрахунків з постачальниками, акти звірок; робота з первинною документацією.
Бухгалтер
з 03.2007 по 05.2011
(4 роки 2 місяці)
ТОВ «Мега Строй КВЛ», Київ (Роздрібна торгівля)
бухгалтер-логіст:
аналіз оборотності і рівня товарних запасів на складах, внутрішнє переміщення товару; виявлення розбіжностей по інвентаризаціям; аналіз логістичних процесів та їх оптимізація, контроль укладання договорів та доставки вантажів на склад, ведення супровідної документації; кадрове діловодство
Освіта
Київський національний університет технологій та дизайну
Кваліфікація - магістр з якості, стандартизації та сертифікації., Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)
кваліфікація - магістр з якості, стандартизації та сертифікації;
кваліфікація - бакалавр з метрології та вимірювальної техніки.
2000- 2004 - «Київський технікум електронних приладів», кваліфікація - молодший спеціаліст з метрології
Додаткова освіта та сертифікати
«Перспектива - ХХІ Століття»
2007. «Бухгалтерія підприємства і основи підприємництва»
«Самодопомога та протидія емоційному вигоранню», USAID
2024
«Інтеграція сімей ВПО у громади проживання», МСПУ
2023
«Робота з сім`ями з дітьми та молоддю з інвалідністю», КМТЦ
2023
Знання і навички
- Пунктуальність
- Ведення переговорів
- 1С:Підприємство
- Здатність до навчання
- Ведення архіву документів
- Уміння користуватись оргтехнікою
- MS Excel
- MS Office
- Ведення документації
- Уміння аналізувати
- MS Word
- Користувач 1С
- MS PowerPoint
- АСКОД
- Робота з великим обсягом інформації
- Формування зведених таблиць
- Ведення CRM
- Знання офісних програм
- Робота в команді
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Моя трудова діяльність почалася у 2004 р. з робота адміністратором, офіс-менеджером в невеличких приватних компаніях.
Маю хоббі: водіння, туризм, парашутний спорт, вишивка, йога.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Завідувач, Територіальний центр соц. обслуговування Дарницького району, 9 місяців
- Фахівець з документообігу, Територіальний центр соціального обслуговування, 2 роки
Схожі кандидати
-
Фахівець з документообігу
Київ -
Діловод
Київ -
Деловод, архивариус, офис-менеджер
23000 грн, Київ -
Діловод
14000 грн, Київ -
Діловод
Київ, Миколаїв , ще 2 міста -
Інспектор відділу кадрів, діловод, документознавець
40000 грн, Київ