• Файл

Єгор

Керівник відділу

Розглядає посади:
Керівник відділу, Начальник відділу, Персональний асистент, Генеральний директор, Начальник відділу логістики, Керівник відділу продажу, Керівник з розвитку, Логіст, Менеджер із закупівель
Вік:
24 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Білик Єгор
Україна. м. Київ
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ПРО МЕНЕ

Амбіціозний і адаптивный працівник із понад 4-річним досвідом роботи у компанії Нова Пошта. Маю глибокі знання внутрішніх логістичних процесів, міжнародної диспетчеризації та стандартів якості обслуговування. Володію аналітичними інструментами (Jira, Tableau, SQL останній в процесі вивчення), вмію формулювати бізнес-вимоги для ІТ-команд. Володію навичками роботи в команді та здатністю до швидкого навчання. Орієнтований на результат і постійний професійний розвиток
ОСВІТА

Бакалавр
Київський національний торгівельно-економічний університет
Спеціальність: “Комп’ютерні науки”
Роки навчання: вересень 2018 - червень 2022
ДОСВІД РОБОТИ

Фахівець (оператор) Нова пошта, Київ бер. 2021 - жовт. 2022
Диспетчер
Нова Пошта, Київ
В лютому місяці відбулось скорочення департаменту де працював лист. 2022 - лют. 2024
Фахівець з якості Нова пошта, Київ трав. 2024 - лют. 2025
Керівник центру Нова Пошта, Київ бер. 2025 - теп. часи
Більш детальну інформацію сформував у супровідному листі (2 лист). Дякую!
Вітаю!
Мене звати Єгор, наразі працюю Керівником Центру турботи у компанії Нова Пошта за напрямком Сполучених штатів.
Трохи детальніше розкрию свій шлях в компанії.
Працюю в компанії Нова Пошта з березня 2021 року, починав з посади фахівця (оператора) на відділенні в м. Києві. Приблизно через пів року пішов на кар’єрне підвищення, а саме у Мобільну групу (це працівники, які можуть замінити керівника відділення, допомогти відділенням, де не вистачає працівників і навчити нових працівників як надавати якісний сервіс у фізичних точках контакту з клієнтом), де здобував навички роботи на різних типах відділень (вантажні, поштові, міні відділення).
З листопада 2022 року потрапив у відділ офісу підтримки НП, а саме у національне диспетчерське управління, який займається контролем швидкості доставки вантажів по Україні. В даному відділі я більш глобально розкрив для себе усі внутрішні процеси підрозділів НПУ (відділень, термінальної логістики, адресного обслуговування, поштоматів), логістику НП і став більше клієнтоорієнтованим для досягнень якісного сервісу доставки в розрахунковий час доставки, що в свою чергу впливало також і на внутрішні показники компанії. Надалі перейшов до відділу міжнародної диспетчеризації, де здобув навички роботи із країнами, де відкрились відділення Nova Post, а також розвиток у сфері міжнародної логістики.
Після диспетчеризації України і Європи я перейшов у відділ якості Nova Post EU. В даному відділі я навчився працювати із системою Jira, детально аналізувати великі масиви даних. Навчився прописувати бізнес вимоги для IT щоб розробляти різні звітності. Пройшов курси Tableau і наразі самостійно вивчаю SQL.
Починаючи з березня 2025 року займаю посаду Керівника Центру турботи і приймаю участь у розвитку і відкритті країни для надання послуг Нової Пошти на ринку США, отримую наразі навички відкриття великого проєкту з нуля.
Резюмуючи все вище описане, я здобув наступні навички:
1. Навички роботи у сфері внутрішньої та міжнародної логістики.
2. Вміння клієнтоорієнтованого сервісу та управління якістю доставки.
3. Навчився швидко і якісно працювати в нових системах.
4. Практику роботи з IT-системами і ПЗ: Tableau, Jira, Microsoft Office, Google Workspace.
5. Навички складання бізнес-вимог для ІТ-підрозділу.
6. Базові знання в аналітиці даних (Tableau) та SQL (поки на етапі вивчення).
7. Досвід запуску великого проєкту з нуля та управління процесами в новому підрозділі. З особистісних навичок володію:
1. Адаптивність і гнучкість
2. Швидке навчання
3. Аналітичне мислення та розвинені навички роботи з великими масивами даних
4. Командна робота і комунікабельність

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: