• Файл

Микола

Директор філії

Розглядає посади:
Директор філії, Регіональний, комерційний директор, територіальний менеджер, Регіональний директор, територіальний менеджер
Вік:
33 роки
Місто проживання:
Мукачево
Готовий працювати:
Виноградів, Дистанційно, Мукачево, Рахів, Тячів, Ужгород, Хуст

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Бабой
Микола Іванович

Мета:
Заміщення вакантної посади

Загальна інформація про себе:
Вік: 32 роки
Сімейний стан: одружений.
Адреса: м.Мукачево, вул. Західна 17.
Телефон (e-mail): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2009 – 2014 р.р.
(роки)
Національна Академія Внутрішніх Справ
Спеціальність: юрист-правознавець.

Досвід роботи:

2018 – по теп.час
(роки)
Назва організації (зона діяльності): тм «БАЧУ ХОЧУ»
Посада: ФОП, власник.
Обов’язки: виробництво та реалізація крафтових кондитерських виробів власного виробництва.
2015 – 2018 р.р.
(роки)
Назва організації (зона діяльності): Нова Пошта
Посада: директор філії
Обов’язки: розвиток мережі відділень, контроль та виконання показників : сервісу, якості та реалізації.Аналіз показників розвитку бізнесу в регіоні.Участь в розробці стандартів, інструкцій і контроль їх дотримання. Планування та контроль виконання бюджету. Участь у підборі, навчанні, мотивації персоналу. Взаємодія з партнерами, проведення переговорів та укладення угод. Взаємодія з місцевими органами влади. Надання звітності в центральний офіс.

2014 - 2015
(роки)

2013 - 2014
(роки)
Назва організації (зона діяльності): Нова Пошта
Посада: менеджер з розвитку та продажу
Обов’язки: пошук нових клієнтів. Комунікація та перемовини з клієнтами. Підготовка та контроль підписання договорів. Виставлення та контроль оплати рахунків. Підтримка комунікації з клієнтами протягом усього процесу продажу та після нього.
Назва організації (зона діяльності): тм «Рощен»
Посада: торговий представник.
Обов’язки: розвиток бази клієнтів. Забезпечення виконання плану продажів. Ведення переговорів, презентація продукції. Збір дебюторської заборгованості. Дотримання стандартів мерчендайзенгу в торгових точках. Укладення договорів.
Професійний досвід та навички:
- стратегічне та оперативне планування діяльності, забезпечення досягнення планових показників. Проектування організаційної структури, регламентація процесів. Розробка стандартів та процесів. Взаємодія з партнерами, клієнтам, а саме проведення переговорів та укладення угод;
- рівень володіння ПК: впевненний користувач.
- зання мов: вільно володію українською та російською мовою.

Додаткова інформація:
- категорії водійського посвідчення: В, С;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: