• Файл

Юлія

Помічник керівника

Вік:
31 рік
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Юлія Бурдейна
Торонто, Онтаріо
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета
Мотивована та відповідальна спеціалістка, яка прагне працювати у стабільній та динамічній компанії, де зможе застосувати свої навички, досвід і професіоналізм для досягнення цілей організації.
Ключові навички
• Відмінні комунікативні навички (усні та письмові)
• Високий рівень обслуговування клієнтів та увага до деталей
• Сильні організаційні здібності
• Навички тайм-менеджменту та ведення переговорів
• Впевнений користувач Microsoft Office та програмного забезпечення SAP
Досвід роботи
Адміністративна асистентка
Adam’s Home Improvement and Solutions, Торонто, Канада
Березень 2024 – теперішній час
• • Координація офісного обслуговування, включаючи планування ремонтів і співпрацю з постачальниками
• • Управління вхідною та вихідною кореспонденцією
• • Ведення електронної та паперової документації
• • Обробка рахунків, замовлень та звітів про витрати
Асистентка відділу
Hudson’s Bay, Едмонтон, Канада
Травень 2023 – Грудень 2024
• • Підтримка ефективної обробки транзакцій згідно з внутрішніми політиками
• • Контроль інвентаризації канцелярії та матеріалів для обслуговування клієнтів
• • Допомога у фінансових операціях: рахунки, оплати, банківські внески
Асистентка менеджера
SKODA Pehamot, Щецин, Польща
Вересень 2022 – Березень 2023
• • Організація календаря керівника: зустрічі, поїздки, візити
• • Підготовка звітів з продажів, обслуговування клієнтів, інвентаризації
• • Організація промо-заходів, що збільшило клієнтську активність на 25%
• • Вирішення конфліктів серед персоналу, клієнтів та партнерів
Помічниця бухгалтера
Maxim Kulikov, Київ, Україна
Квітень 2021 – Лютий 2022
• • Ведення звітності з продажів, інвентаризації та офісної документації
• • Обробка замовлень та контроль своєчасної доставки
• • Аналіз конкурентів і постачальників з метою оптимізації витрат
• • Контроль обігу товарів для ефективного управління запасами
Освіта
Бакалавр філології (іноземні мови та література) – Кропивницький, Україна
Волонтерський досвід
Домашня допомога літнім людям – Jewish Family Service, Торонто
Червень 2023 – Вересень 2023

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: