• Файл

Наталія

Фахівець в заклад освіти, адміністратор, офіс-менеджер, секретар

Розглядає посади:
Фахівець в заклад освіти, адміністратор, офіс-менеджер, секретар, Охоронник, Ендокринолог
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ЗАГОРОДНЯ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА

Дата народження: 10.05.1975р.
Адреса: м. Київ, вул. В.Чумака, 8, Солом’янський р-н.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
МЕТА: посада фахівця деканату, відділу в закладі освіти; адміністратора, офіс – менеджера,
діловода, секретаря.
ОСВІТА:
01.03.2006 - 06.04.2007рр. - Національний авіаційний університет, спеціальність
«Маркетинг», магістр;
01.09.2004 - 22.02.2006рр. - Національний авіаційний університет, спеціальність
«Економіка і підприємництво», бакалавр;
01.09.2002 - 30.06.2004рр. – Промислово-економічний коледж Національного
авіаційного університету , спеціальність «Економіка підприємства», молодший спеціаліст

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:
22.04.2024 - 15.11.2024рр. - Національна академія педагогічних наук України
Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти»

ДОСВІД РОБОТИ:
Квітень 2013 – теперішній час
Посада: методист вищої категорії навчального відділу, провідний фахівець
статистично-аналітичного сектору навчального відділу Національного авіаційного
університету (з листопада 2024 - «Державний університет «Київський авіаційний інститут»).
Обов’язки: опрацювання наказів керівника закладу щодо руху здобувачів вищої освіти
(зарахування, переведення, зміна фінансування, надання академічних відпусток,
відрахування, завершення навчання); організація та ведення статистичного обліку
студентського складу університету, складання квартальної та річної звітності щодо руху
здобувачів вищої освіти у структурних навчальних підрозділах університету, проведення
аналітичної роботи з питань відповідності контингенту здобувачів вищої освіти обсягам
державного замовлення; створення статистично-аналітичних відомостей та звітів, надання
інформації стосовно контингенту здобувачів за ступенями, спеціальностями, освітніми
програмами, формами навчання, джерелами фінансування, відповідно до запитів. Контроль
достовірності інформації щодо внесення даних про зміни статусу здобувачів вищої освіти,
згідно з наказами керівника закладу, до Єдиної державної електронної бази з питань освіти
(ЄДЕБО), оператор ЄДЕБО.
Травень 2007 – вересень 2012
Посада: завідувач лабораторії кафедри, провідний менеджер навчально-наукового
центру «Менеджмент-центр інформаційного забезпечення» Інституту економіки та
менеджменту Національного авіаційного університету (ІЕМ НАУ).
Обов’язки: створення, узгодження, зберігання документації, перевірка та контроль
наявності документів, створення звітів, презентації щодо діяльності інституту . Збір,
опрацювання інформації, формування матеріалів для створення інформаційних, рекламних
стендів, плакатів, буклетів, довідників. Керування групою виконавців. Технічний супровід
попередніх захистів дисертаційних досліджень, захисту курсових, дипломних робіт.
Липень 2004 – травень 2007
Посада: інженер, старший лаборант кафедри міжнародного права Інституту
міжнародних відносин НАУ.
Обов’язки: створення, зберігання документації, складання розкладу занять, контроль
проведення занять, складання звітності щодо діяльності. Робота в приймальній комісії.
Лютий 2003 – липень 2004
Посада: секретар денного відділення промислово-економічного коледжу НАУ.
Обов’язки: діловодство, створення документації щодо роботи екзаменаційних комісій,
контроль відвідування занять, робота в приймальній комісії.
Лютий 1997- лютий 2003
Посада: продавець-касир підприємства «Ленто».
Обов’язки: ведення документації щодо руху товарних одиниць, контроль наявності,
складання звітності, пропозиції щодо розширення асортименту.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ: володіння програмним забезпеченням Microsoft Office, робота з
Excel таблицями. Вільне володіння державною мовою.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: системне та аналітичне мислення, уважність до деталей і здатність до
навчання, відповідальність, чесність, хороші комунікативні якості.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: