Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13643332/

Особистий помічник

Розглядає посади:
Особистий помічник, Керівник проєкту, Менеджер проєктів, Керуючий нерухомістю, Кризовий менеджер
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Особистий помічник

з 02.2019 по 09.2024 (5 років 7 місяців)
ІТ, Київ (IT)

Керівник ремонтно-будівельного відділу
Керуючий командою з 10 осіб, інженерно-технічний персонал.
• Організація експлуатації та обслуговування
10+ обʼєктів різного призначення (офісна будівля 30 000 м2, приватні будинки, квартири, комерційні приміщення).
• Комплексне будівництво та реконструкція приватних будинків, комерційних приміщень, конструкцій спеціального призначення.
• Реалізація проєктів монтажу та експлуатації сонячних електростанцій потужністю від 5
кВт до 700 кВт.
• Аудит та модернізація всіх інженерних
систем
• Монтаж і обслуговування систем відеоспостереження, СКД, пожежних і охоронних сигналізацій.
• Розробка та реалізація спеціальних проєктів подвійного скління, броньованих систем у житлових і комерційних приміщеннях.
• Будівництво екологічно чистих приміщень, з тестуванням в УкрХімАналіз.
• Аудит будівель щодо гідроізоляції,
утеплення, тепловтрат.
• Реалізація проєктів автоматизації систем електропостачання приміщень для забезпечення безперебійного електроживлення під час відключень.

Управління відділом транспорту:
• Купівля/продаж транспортних засобів різного призначення.
• Пошук, підбір та імпорт броньованих автомобілів з Європи для особистого використання, обходячи комплаєнс.
• Проходження комплаєнсу на придбання броньованих автомобілів у офіційного дилера в Україні з подальшою купівлею.
• Імпорт нових броньованих автомобілів заводського виконання для передачі особам за вказівкою керівника (5 автомобілів).
• Загальна кількість імпортованих автомобілів преміальних марок за цінами нижче ринкових
- 15 шт.
• Проведення аудиту не заводського
бронювання автомобілів.
• Контроль і обслуговування автопарку, автопарк близько 30 автомобілів.

Особисте асистування:
• Пошук і підбір спеціалістів широкого медичного профілю.
• Робота та комунікація з головними лікарями, начальниками відділень, хірургами по Києву.
• Пошук, підбір, купівля, імпорт, експорт медичного обладнання, медичних препаратів будь-якої складності з будь-якої точки світу
(США, Японія, Німеччина, Австрія, Угорщина, Туреччина, Словаччина, Польща, Іспанія, Велика Британія, Італія, Індія, ОАЕ, Китай).
• Пошук, підбір і найм обслуговуючого персоналу в ОАЕ, Польщі, Великій Британії, країнах Америки.
• Купівля та продаж нерухомості в ОАЕ,
Великій Британії, країнах Америки (повний цикл: пошук, підбір, найм юристів, робота з Escrow і звичайними договорами, отримання документів права власності та реєстрація
комунальних послуг).
• Управління та обслуговування іноземної нерухомості, проведення ремонтних робіт,
меблювання, встановлення
відеоспостереження з віддаленим доступом.
• Робота з проперті-менеджментом і здача в оренду іноземної нерухомості.
• Вирішення складних спірних питань з іноземними державними органами щодо нерухомості.
• Розробка схем СВІ та LTR у країнах
Америки, Мальті, Таїланді, Туреччині, Єгипті,
BVI тощо.
Глибоке вивчення роботи CRS, взаємодія з банкірами та юристами різних країн з цього
питання, вивчення правил проходження
комплаєнсу в різних країнах.
• Віддалене

Особистий помічник

з 10.2012 по 01.2019 (6 років 3 місяці)
System, ГК, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Організація та виконання особистих завдань керівника 24/7: оновлення гардероба, організація доставки предметів будь? якої складності з різних країн, забезпечення особистого дозвілля та розширення кола спілкування керівника.
• Оренда та купівля нерухомості в Європі та Україні: напрацьована база нерухомості
лип 2012 - сер 2014
на Лазурному березі.
• Запуск та супровід компаній у Європі та
США: реєстрація, організація, контроль і
повне обслуговування.
• Підбір і управління персоналом: пошук домашнього та офісного персоналу,
контроль
виконання завдань співробітниками.
• Переговори та представлення інтересів керівника: проведення перемовин, торгів і захист особистих інтересів.
• Фінансовий контроль: ведення та контроль оплати банківських, комунальних і зарплатних рахунків (у тому числі іноземних).
• Організація зустрічей: від бронювання
столика до складання щоденного меню.
• Оперативне вирішення завдань підприємства: взаємодія з державними
органами,
організація юридичної та силової підтримки.
Міжнародні поїздки: організація закордонних подорожей керівника будь? якої складності, підбір персоналу в країні перебування (Швейцарія, Франція, Італія, Німеччина, Монако, Туреччина, Угорщина,
Польща).
• Медичний супровід у Європі: організація вИїздів для медичних обстежень і лікування
(Швейцарія, Німеччина, Угорщина)
Організація і управління нового напрямку бізнесу з нуля. Напрямок імпорт

Особистий помічник

з 03.2009 по 09.2012 (3 роки 6 місяців)
Офіс першого президента України, Київ (Державні організації)

Організація міжнародних поїздок:
• Повний комплекс заходів для підготовки закордонних поїздок керівника: оформлення документів, розробка складних маршрутів, підбір готелів, оренда авто та плавзасобів, замовлення квитків, бронювання турів і планування дозвілля відповідно до завдань і пріоритетів керівника.
• Супровід під час закордонних поїздок:
• Виконання функцій особистого водія, секретаря, організатора та консьерж?
сервісу.
• Рішення організаційних питань під час ділових поїздок:
• Співпраця зі страховими компаніями, банками, налаштування систем комунікації та вирішення інших адміністративних завдань.
• Керування роботою домашного персоналу:
• Контроль роботи обслуговуючого
персоналу, підбір і координація їхньої діяльності.
• Особисті доручення:
• Організація шопінгу, закупівля техніки, продуктів і побутових товарів.
• Обслуговування гардероба керівника та
ного родини.
• Виконання побутових завдань і
забезпечення комфорту.
• Транспортні завдання:
• Транспортування керівника за необхідними
маршрутами.
• Доставка дітей на навчання та супровід членів сімʼї керівника.
Управління та обслуговування автопарку
• Комунікація:
• Організація зустрічей із необхідними людьми, складання домовленостей і контроль за їх
виконанням.
• Співпраця з банками, організаціями,
високопосадовцями та представниками
преси.
• Рішення широкого спектру завдань:
• Виконання багатопрофільних задач різної складності та обсягів із дотриманням строків
i високої якості виконання.

Знання і навички

  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: