Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13643332/
Особистий помічник
- Розглядає посади:
- Особистий помічник, Керівник проєкту, Менеджер проєктів, Керуючий нерухомістю, Кризовий менеджер
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Особистий помічник
з 02.2019 по 09.2024
(5 років 7 місяців)
ІТ, Київ (IT)
Керівник ремонтно-будівельного відділу
Керуючий командою з 10 осіб, інженерно-технічний персонал.
• Організація експлуатації та обслуговування
10+ обʼєктів різного призначення (офісна будівля 30 000 м2, приватні будинки, квартири, комерційні приміщення).
• Комплексне будівництво та реконструкція приватних будинків, комерційних приміщень, конструкцій спеціального призначення.
• Реалізація проєктів монтажу та експлуатації сонячних електростанцій потужністю від 5
кВт до 700 кВт.
• Аудит та модернізація всіх інженерних
систем
• Монтаж і обслуговування систем відеоспостереження, СКД, пожежних і охоронних сигналізацій.
• Розробка та реалізація спеціальних проєктів подвійного скління, броньованих систем у житлових і комерційних приміщеннях.
• Будівництво екологічно чистих приміщень, з тестуванням в УкрХімАналіз.
• Аудит будівель щодо гідроізоляції,
утеплення, тепловтрат.
• Реалізація проєктів автоматизації систем електропостачання приміщень для забезпечення безперебійного електроживлення під час відключень.
Управління відділом транспорту:
• Купівля/продаж транспортних засобів різного призначення.
• Пошук, підбір та імпорт броньованих автомобілів з Європи для особистого використання, обходячи комплаєнс.
• Проходження комплаєнсу на придбання броньованих автомобілів у офіційного дилера в Україні з подальшою купівлею.
• Імпорт нових броньованих автомобілів заводського виконання для передачі особам за вказівкою керівника (5 автомобілів).
• Загальна кількість імпортованих автомобілів преміальних марок за цінами нижче ринкових
- 15 шт.
• Проведення аудиту не заводського
бронювання автомобілів.
• Контроль і обслуговування автопарку, автопарк близько 30 автомобілів.
Особисте асистування:
• Пошук і підбір спеціалістів широкого медичного профілю.
• Робота та комунікація з головними лікарями, начальниками відділень, хірургами по Києву.
• Пошук, підбір, купівля, імпорт, експорт медичного обладнання, медичних препаратів будь-якої складності з будь-якої точки світу
(США, Японія, Німеччина, Австрія, Угорщина, Туреччина, Словаччина, Польща, Іспанія, Велика Британія, Італія, Індія, ОАЕ, Китай).
• Пошук, підбір і найм обслуговуючого персоналу в ОАЕ, Польщі, Великій Британії, країнах Америки.
• Купівля та продаж нерухомості в ОАЕ,
Великій Британії, країнах Америки (повний цикл: пошук, підбір, найм юристів, робота з Escrow і звичайними договорами, отримання документів права власності та реєстрація
комунальних послуг).
• Управління та обслуговування іноземної нерухомості, проведення ремонтних робіт,
меблювання, встановлення
відеоспостереження з віддаленим доступом.
• Робота з проперті-менеджментом і здача в оренду іноземної нерухомості.
• Вирішення складних спірних питань з іноземними державними органами щодо нерухомості.
• Розробка схем СВІ та LTR у країнах
Америки, Мальті, Таїланді, Туреччині, Єгипті,
BVI тощо.
Глибоке вивчення роботи CRS, взаємодія з банкірами та юристами різних країн з цього
питання, вивчення правил проходження
комплаєнсу в різних країнах.
• Віддалене
Особистий помічник
з 10.2012 по 01.2019
(6 років 3 місяці)
System, ГК, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Організація та виконання особистих завдань керівника 24/7: оновлення гардероба, організація доставки предметів будь? якої складності з різних країн, забезпечення особистого дозвілля та розширення кола спілкування керівника.
• Оренда та купівля нерухомості в Європі та Україні: напрацьована база нерухомості
лип 2012 - сер 2014
на Лазурному березі.
• Запуск та супровід компаній у Європі та
США: реєстрація, організація, контроль і
повне обслуговування.
• Підбір і управління персоналом: пошук домашнього та офісного персоналу,
контроль
виконання завдань співробітниками.
• Переговори та представлення інтересів керівника: проведення перемовин, торгів і захист особистих інтересів.
• Фінансовий контроль: ведення та контроль оплати банківських, комунальних і зарплатних рахунків (у тому числі іноземних).
• Організація зустрічей: від бронювання
столика до складання щоденного меню.
• Оперативне вирішення завдань підприємства: взаємодія з державними
органами,
організація юридичної та силової підтримки.
Міжнародні поїздки: організація закордонних подорожей керівника будь? якої складності, підбір персоналу в країні перебування (Швейцарія, Франція, Італія, Німеччина, Монако, Туреччина, Угорщина,
Польща).
• Медичний супровід у Європі: організація вИїздів для медичних обстежень і лікування
(Швейцарія, Німеччина, Угорщина)
Організація і управління нового напрямку бізнесу з нуля. Напрямок імпорт
Особистий помічник
з 03.2009 по 09.2012
(3 роки 6 місяців)
Офіс першого президента України, Київ (Державні організації)
Організація міжнародних поїздок:
• Повний комплекс заходів для підготовки закордонних поїздок керівника: оформлення документів, розробка складних маршрутів, підбір готелів, оренда авто та плавзасобів, замовлення квитків, бронювання турів і планування дозвілля відповідно до завдань і пріоритетів керівника.
• Супровід під час закордонних поїздок:
• Виконання функцій особистого водія, секретаря, організатора та консьерж?
сервісу.
• Рішення організаційних питань під час ділових поїздок:
• Співпраця зі страховими компаніями, банками, налаштування систем комунікації та вирішення інших адміністративних завдань.
• Керування роботою домашного персоналу:
• Контроль роботи обслуговуючого
персоналу, підбір і координація їхньої діяльності.
• Особисті доручення:
• Організація шопінгу, закупівля техніки, продуктів і побутових товарів.
• Обслуговування гардероба керівника та
ного родини.
• Виконання побутових завдань і
забезпечення комфорту.
• Транспортні завдання:
• Транспортування керівника за необхідними
маршрутами.
• Доставка дітей на навчання та супровід членів сімʼї керівника.
Управління та обслуговування автопарку
• Комунікація:
• Організація зустрічей із необхідними людьми, складання домовленостей і контроль за їх
виконанням.
• Співпраця з банками, організаціями,
високопосадовцями та представниками
преси.
• Рішення широкого спектру завдань:
• Виконання багатопрофільних задач різної складності та обсягів із дотриманням строків
i високої якості виконання.
Знання і навички
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Відповідальність
Знання мов
- Англійська — вище середнього
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
Київ -
Офис-менеджер
65000 грн, Київ -
Офіс-менеджер
Київ -
Администратор офиса
25000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ -
Помічник керівника
Київ