• Файл

Лейла

Адміністратор

Вік:
38 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Особисті дані
ПІП: Артюшенко Лейла Тахирівна
Вік: 37 років;
Громадянство: українка;
Місце проживання: м. Рівне, Україна;
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») .
Освіта

Повна середня: Революційна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Вовчанської районої ради
Харківської області.
Досвід роботи

Період: березень 2010р. – листопад 2018р (8 років)
Позиція: адміністратор, майстерня (Konsuelo)
Обов’язки: Прийом замовлень онлайн; консультування покупців та допомога у виборі товару,
перевірка залишків на складі, підготовка робочого місця, участь в проведенні інвентаризації; ведення
стандартної документації.
Досвід: Спілкування з клієнтами, швидке і якісне обслуговування клієнтів; знаходження підходу до
покупця та вирішення конфліктних ситуацій;
Досягнення: Набула навички спілкування з клієнтами.

Період: січень – травень 2019р (4 міс)
Позиція: бариста, “Barkas”
Обов’язки: Приготування безалкогольних коктейлів, кави та кавових коктейлів; прийом замовлень у
відвідувачів; розрахунок замовлень; проведення інвентаризації; підготовка бару до відкриття,
перевірка залишків на складі, підготовка робочого місця.
Досвід: Спілкування з клієнтами, швидке і якісне обслуговування клієнтів; робота з кавовим апаратом.
Досягнення: Навчилась працювати з кавовим апаратом; набула навички спілкування з клієнтами.

Період: червень 2019р. – лютий 2020 (8 міс)
Позиція: продавчиня — консультантка, магазин “Еко продукт”
Обов’язки: Консультування покупців та допомога у виборі товару; забезпечення порядку в торговому
залі; викладка товару; робота з касою; відкриття/закриття зміни; участь в проведенні інвентаризації;
ведення стандартної документації.
Досвід: Спілкування з клієнтами, знаходження підходу до покупця та вирішення конфліктних
ситуацій; робота з грошима: облік, зберігання, інкасація; робота з касовим апаратом; знання програми
1С; інвентаризація товару; підтримання порядку у торговому залі.
Досягнення: Навчилась знаходити підхід до покупця та вирішувати конфліктні ситуації; більше
занурилась у роботу з грошима (облік, зберігання, інкасація); навчилась працювати з касовим апаратом;
навчилась працювати з 1С.

Період: лютий 2020 р. – квітень 2025 ( 5 років)
Позиція: Оператор eCall, Київстар
Обов’язки: Прийом вхідних дзвінків, консультаційна підтримка, обслуговування гарячої лінії –
робота зі скаргами та побажаннями, надання клієнтам інформації по компанії - послуги, акції, тарифи і
т. д., ведення телефонних продаж та бази клієнтів.
Досвід: Спілкування з абонентами, знаходження підходу до клієнта-користувача послугами та
вирішення конфліктних ситуацій, стресостійкість при роботі із дозвонювачами що скаржаться, робота
с програмним забезпеченням: Cisco, eCall Agent, CSR Toolbox, Super Offis, Anchor, навчання
фахівців-початківців.
Досягнення: Навчилась працювати з програмним забезпеченням колл-центру, знаходити виходи з
важких конфліктних ситуацій, передавати знання початківцям.

Додаткова інформація
Мовні навички: українська (носій).
Інші професійні навички: ІТ (MS Windows, MS Office, 1C), психологія, водійські права категорії (В)
Особисті відмінності: комунікабельність, пунктуальність, стресостійкість, відповідальність, немає
шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: