• Файл

Наталія

Психолог

Вік:
33 роки
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Лупанова Наталія Олександрівна

Дата народження: 11.12.1991
Місто: Суми
Моб. телефон:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
У 2013році закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Корекційна освіта» та здобула кваліфікацію олігофренопедагога, спеціального психолога, вчителя дітей з вадами розумового розвитку.
На даний момент присвоєний 12 тарифікаційний розряд, та 2 кваліфікаційна категорія.
Досвід роботи:
З 2013 по 2022рр.- працювала в Комунальній установі Косівщинська спеціальна школа-інтернат, на посаді вчителя початкових класів для дітей із ЗПР, дефектолога та вихователя.
З вересня 2022 року по серпень 2024- працювала асистентом вчителя та дефектологом у Комунальній установі Сумська гімназія №1 м.Суми Сумської області.
З квітня 2024 по квітень 2025 року працювала дитячим психологом для дітей з ментальними порушеннями в «БФ «Карітас Суми» в проєкті «Спеціалізована підтримка та допомога дітям, особам з інвалідністю та їхніми сімʼями під час реагування на війну в Україні»
З травня 2025 працюю психологом в проєкті який реалізовує Сумська обласна організація Червоного хреста у співпраці з ЮНІСЕФ.
Обов'язки:
• Консультування та надання психологічної допомоги вразливим групам населення.
• Психологічний супровід та підтримка дітей/людей із інвалідністю.
• Проведення індивідуальних та групових консультацій для дітей із інвалідністю та їхнім батькам/опікунам.
• Проводення діагностичної оцінки навчальної діяльності дитини з особливими освітніми потребами: визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до навчальної програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного та шкільного віку.
• Надання рекомендацій щодо складення, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами в частині надання психолого-педагогічної допомоги, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини.
• Надання консультативно-просвітницької допомоги батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей.
• Надання корекційно-розвитковиткової та психологічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах у межах своєї фахової компетенції.
• Проведення зустрічі з батьками, учнями класу (школи), педагогами з метою формування їх психологічної готовності до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами.
Професійні знання, умінні та навички:
• Розробка авторських корекційно-розвиткових програм.
• Розробка індивідуальних програм розвитку дітей з ООП.
• Організація та проведення корекційно-розвивальних, психологічних занять для дітей з ООП.
• Вміння використовувати ігрову педагогіку на заняттях з дітьми з ООП.
• Володіння психолого-педагогічною діагностикою розвитку дітей з ООП.
• Вміння працювати з дітьми які мають порушення сенсомоторного розвитку
• Досвід роботи з дітьми з ООП від 3 до 15 років.
• Кваліфікований користувач ПК та офісної техніки.
• Зустрічі (ZOOM, Google Meet).
• Уміння застосовувати знання про медіаграмотність, хмарні технології, електронні освітні ресурси; організація безпечної роботи в Інтернеті; формування академічної доброчесності.
• Навички ведення документообігу.
• Навички роботи в кобо-програмах та базі даних
• Навички проведення рекламних компаній.
• Навички управління персоналом.
• Вміння вільно вести переговори.
• Володіння мовами: українська.

Підвищення кваліфікації:
2013рік - учасник І Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців.
2017 рік - підвищення кваліфікації та перепідготовки за спеціальністю вчитель-дефектолог, вчитель початкових класів спеціальної школи-інтернату.
2019 рік – підвищення кваліфікації щодо навчання учнів перших класів відповідно до Концепції «Нова українська школа».
2022 рік - Участь у міському семінарі на базі КУ ІРЦ 1СМР на тему: «Спецефічні розлади шкільних навичок і домашні завдання», «Особлива дитина. Труднощі у навчанні».
2023 рік - Участь у міському семінарі на базі КУ ІРЦ 1СМР на тему: «ІПР- важлива складова розвитку дитини з ООП», «Освітні труднощі осіб з у навчанні» ООП. Адаптація-як важлива складова інклюзивної освіти», «Умови успішної корекції порушення читання та письма у школярів».
Участь в круглому столі на базі Сумського педагогічного університету ім. А.С. Макаренка на тему: «Підготовка фахівців- дефектологів: виклики сьогодення».
Від нуля до першого слова. Домовленнєві процеси та механізми мовлення. Запуск мовлення дітей з ООП.

• Особисті якості:
• Досвід роботи з ВПО та іншим особам які постраждали внаслідок збройної агресії (людей із інвалідністю)
• Товариська, легко знаходжу спільну мову з дітьми з ООП і дорослими.
• Цікавлюся сучасними дослідженнями в області корекційної педагогіки, відвідую наукові конференції та тренінги.
• Стресостійкість, емоційна стабільність, чемність , емпатійність.
• Спостережливість та ініціативність.
• Креативність.
• Вмію домагатися поставлених цілей, вмію ефективно планувати час, уважність до деталей, прагнення до професійного розвитку.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена, маю доньку 2020 року народження.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: