- Файл
Катерина
Change manager
- Вік:
- 29 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13659187/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Вік: 29
Локація: Київ (офіс/дистанційно)
LinkedIn: Kateryna Shestopal
Телефон: [
email: [
Сhange manager
Професійний досвід
GMS, Kyiv
IT Service Management (ITSM) Unit Manager
Березень 2021 - дотепер
- Управляла командою, відповідальною за підтримку та розвиток основних
сервісних процесів: інциденти, запити, проблеми та зміни;
- Очолювала (включно з плануванням, тестуванням, комунікаціями та запуском)
впровадження масштабної трансформації внутрішніх операційних процесів —
перехід компанії на нову систему Ivanti Neurons for ITSM, що охоплює процеси
управління інцидентами, запитами, проблемами та змінами;
- Збирала й аналізувала потреби зацікавлених сторін, забезпечувала залучення
учасників проєкту та узгодження бізнесових і технічних вимог;
- Розробила та реалізувала комунікаційний і навчальний план, що дозволив
ефективно підготувати користувачів до переходу в нову систему Ivanti та
підтримати адаптацію змін;
- Супроводжувала проєкт після впровадження, ведучи беклог змін і
впроваджуючи покращення на основі зворотного зв’язку;
- Створювала та оновлювала процеси, політики та інструкції, щоб забезпечити
прозорість та сталий результат від змін щодо ІТ-процесів.
Service Desk Engineer
Листопад 2018 - Березень 2021
- Брала участь у підтримці та вдосконаленні внутрішніх ІТ-процесів. Працювала із
запитами, інцидентами та змінами, як 0 та 1 лінія підтримки, координувала
взаємодію між командами (ініціатором, погоджувачами, виконавцями),
аналізувала типові звернення та ініціювала зміни до покращення процесів.
Testing Engineer
Грудень 2017 - Жовтень 2018
- Проводила тестування та аналіз аномалій у трафіку та розробляла базові
інструменти автоматизації. Робота вимагала уважності, логіки й системного
підходу.
Binotell, Kyiv
Technical Support Engineer
Лютий 2017 - Липень 2017
- Надавала технічну підтримку клієнтам у сфері IP-телефонії, працювала з
налаштуванням обладнання та сценаріями дзвінків у CRM. Цей досвід
сформував базові навички роботи з клієнтами, технічного аналізу та системного
мислення.
Навички
Покращення та створення процесів: BPMN, Bizagi, XMind, аналіз процесів, оптимізація
робочих процесів;
Фреймворки та методології: ITIL v4 (інцидент, зміна, запит, проблема), базове
знайомство з ADKAR;
Інструменти та платформи: Ivanti Neurons for ITSM, Office 365, Bizagi, ClickUp, XMind;
Інше: Автоматизація робочого процесу, координація тестування, внутрішня
документація, проведення тренінгів і тп.
Мови
Українська - рідна;
Англійська - вище середнього рівня.
Освіта
Державний університет телекомунікацій
Київ (2016-2018)
Ступінь: магістр
Спеціальність: телекомунікації та радіотехніка
Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Полтава (2012-2016)
Ступінь: бакалавр
Спеціальність: телекомунікації
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
- ITSM Unit Manager, GMS, 4 роки 4 місяці
- Service desk engineer, GMS, 2 роки 4 місяці
Київ, Дистанційно
Kateryna Shestopal Age: 29 Location: Kyiv (office/remote) LinkedIn: Kateryna Shestopal phone: (telegram) email: Professional Experience GMS, Kyiv IT Service Management (ITSM) Unit Manager Mar 2021...