• PRO

Вікторія

Агент з нерухомості

Розглядає посади:
Агент з нерухомості, Асистент керівника, Адміністратор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юрист

з 10.2021 по 08.2024 (2 роки 10 місяців)
Маяк, агентство нерухомості (Київ), Київ (Нерухомість)

• Супровід клієнтів від моменту внесення завдатку до укладення договору відчуження нерухомості;
•Збір пакету документів для укладення договорів купівлі-продажу / оренди / дарування тощо;
•Складання договорів (договори оренди нерухомості, договори на рієлторські послуги);
•Перевірка інвестиційних договорів, дозвільної документації;
•Перевірка юридичної чистоти нерухомості, земельних ділянок;
•Аудит забудовника, вивчення схем інвестування.

Бізнес-асистент, голова ЖБК «Вектор»

з 08.2015 по 05.2021 (5 років 9 місяців)
Компанія з будівництва та продажу нерухомості, Київ (Будівництво та пр, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов’язки:
• Повне юридичне супроводження компанії – житлово-будівельного кооперативу «Вектор»;
• Супровід клієнтів на всіх етапах угоди, консультування, складання договорів (від моменту завдатку до оформлення купівлі-продажу, права власності);
• Підготовка та збір документів для угод купівлі-продажу нерухомості, попередніх договорів, реєстрації права власності, іпотек;
• Допомога клієнтам у зборі довідок для нотаріуса, оформленні договорів з інстанціями, виготовленні оцінок для угод;
• Подальше ведення клієнтів, супровід у перепродажах нерухомості (робота з вторинним ринком);
• Вибір оптимальних схем купівлі нерухомості з урахуванням податкових аспектів;
• Виготовлення технічних паспортів, адресних довідок;
• Управління процесами та оформлення угод із земельними ділянками (договори суперфіцію, сервітуту, геодезія);
• Повний контроль фінансів, продовження договорів, оплата внесків членами ЖБК;
• Супровід у всіх органах влади (взаємодія з нотаріусами, банками) та перед третіми особами;
• Збір документів для отримання ліцензій, декларацій (про початок будівельних робіт, реконструкцію тощо), для введення об’єктів в експлуатацію, відкриття фірм (складання статутів, протоколів, реєстрація в органах);
• Підготовка всієї дозвільної та договірної документації від етапу пошуку землі до введення об’єктів в експлуатацію;
• Була закріплена за окремим проєктом (будівництво таунхаусів), контроль персоналу, бухгалтера, ведення та контроль фінансів;
• Успішна реалізація з нуля до введення в експлуатацію трьох проєктів (таунхауси) та організація їх продажу (усі 30 таунхаусів продано);
• Пошук земельних ділянок під забудову;
• Організація зустрічей, заходів, планування;
• Складання звітів, договорів;
• Координація та контроль виконання поставлених завдань;
• Участь у переговорах з організаціями та підрядниками;
• Управління нерухомістю (здача в оренду, контроль оплат, податків);
• Співпраця з агентствами нерухомості.

Помічник нотаріуса

з 10.2010 по 12.2016 (6 років 2 місяці)
Приватний нотаріус Журкі О.Т., Ужгород, Ужгород (Юриспруденція)

Функціональні обов’язки:
• Підготовка та складання договорів (купівлі-продажу, іпотечних договорів, оренди, позики тощо), заповітів, свідоцтв, заяв, довіреностей;
• Робота з електронними реєстрами;
• Ведення діловодства та архіву;
• Ведення податкової звітності;
• Прийом і консультування клієнтів;
• Забезпечення функціонування офісу.

Освіта

Київський національний Університет ім.Т.Шевченка

Юриспруденція, Київ
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Київський славістичний Університет

Психологія, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

  • Продуктивність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю досвід проживання в таких європейських столицях, як Лондон та Відень, що дало мені цінне розуміння міжнародного середовища, культурної адаптації та комунікації з людьми з різним менталітетом.

У Лондоні маю всі необхідні документи для легального перебування та працевлаштування, включно з BRP-карткою (Biometric Residence Permit).
Також маю дозвіл на роботу в Словаччині, що розширює мої можливості для міжнародної співпраці та мобільності.

Легко налагоджую ділові контакти з людьми різного характеру, вмію відчувати ситуацію та емоційний стан співрозмовника, завжди проявляю ввічливість і терпимість. Відзначаюсь креативним мисленням та вмінням знаходити компроміс навіть у складних ситуаціях, фокусуюсь на пошуку рішень із позитивної перспективи.

Люблю навчатися, відкривати нову інформацію та здобувати новий досвід. Маю високий рівень моральності та порядності. Відповідально ставлюся до завдань — працюю з повною віддачею.

Професійні навички
•Укладання та юридичний супровід договорів
•Організація та управління процесами
•Навички продажів і ведення переговорів
•Планування та ефективне управління часом
•Збір, аналіз і пошук необхідної інформації
•Супровід угод купівлі-продажу та оренди
•Базові знання психології комунікацій
•Впевнений користувач ПК та офісної техніки
•Грамотна мова, чіткість і структурність у викладенні думок

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: