- Файл
Тетяна
Помічник керівника
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Менеджер з продажу, Помічник з фінансів, Медіабайер
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Житомир
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13665469/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 29.03.1998 (27 р.)
Місце проживання:м. Житомир (планую переїзд)
Контактні дані:
Тел.: [
Email:[
Освіта:
2015 р. – 2020 р. Національний університет «Одеська юридична академія»
Кваліфікація: ступінь вищої освіти «магістр».
Спеціальність: 081 «Право».
Додаткова освіта:
Постійно проходжу тренінги, семінари тощо пов’язанні з продажами, комунікацією з клієнтами, особистим розвитком.
Професійні компетенції:
• знання законодавства;
• знання програми 1С;
• навички у сфері HR;
• навички у сфері CR;
• навички складання різних документів;
• етика (навички) ділового спілкування;
• введення кадрового діловодства;
• управління командою;
• організація заходів.
Досвід роботи:
Адміністратор сервісу (з поєднанням посадових обов’язків HR-менеджера та CR-менеджера)
2023 р. – по даний час Автосалон
Обов’язки:
• здійснення вихідних дзвінків, прийняття вхідних;
• введення кадрового діловодства;
• розробка та впровадження нормативно-правової документації;
• аналіз активності клієнтів;
• спілкування та аналітика негативних клієнтів;
• CRM-аналітика та контроль;
• допомога в підборі кандидатів на роботу;
• адаптація нових співробітників;
• допомога в організації тренінгів для співробітників;
• підтримка корпоративної культури;
• робота в програмі 1С.
Адміністратор залу
2021 р. – 2023 р. Автосалон
Обов’язки:
• вітання та прийом клієнтів;
• допомога і базова консультація;
• здійснення вихідних дзвінків, прийняття вхідних;
• робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
• введення звітності в програмі 1С.
Секретар деканату соціально-правового факультету
2017 р. – 2020 р. Національний університет «Одеська юридична академія»
Обов’язки:
• вирішення організаційних питань деканату;
• ведення особистих справ здобувачів вищої освіти;
• ведення всіх необхідні за переліком справ та документацію деканату;
• ведення, заповнення та облік статистичних форм звітності.
Старший лаборант кафедри трудового права та права соціального забезпечення (за сумісництвом)
2018 р. – 2020 р. Національний університет «Одеська юридична академія»
Обов’язки:
• здійснювання розподіл педагогічного навантаження між викладачами кафедри під керівництвом завідувача кафедри;
• складання піврічних та річних звітів кафедри;
• ведення та оформляння протоколи засідань кафедри.
Лаборант кафедри трудового права та права соціального забезпечення
2016 р. – 2017 р. Національний університет «Одеська юридична академія»
Обов’язки:
• ведення кафедрального діловодства;
• ведення та оформлення протоколів засідань кафедри.
Додаткова інформація:
• вміння працювати з офісною технікою;
• впевнений користувач ПК (знання програм MC Office);
• вільне володіння українською мовою (державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (2022 р.)).
• володіння англійською мовою, рівень Elementary (A2);
• наявність посвідчення водія категорії B.
Особисті якості:
Відповідальна, легко навчаюсь, вмію адаптуватися, маю високий рівень тайм менеджменту, клієнтоорієнтована, можу працювати автономно і в колективі.
Хочу працювати в дружньому колективі, де всі поважають один одного.
Схожі кандидати
-
Адміністратор, офіс-менеджер
9000 грн, Житомир -
Офіс-менеджер
Житомир -
Офіс-менеджер
Житомир -
Адміністратор на ресепшн
30000 грн, Житомир, Київ -
Офіс-менеджер
15000 грн, Житомир -
Помічник керівника
Житомир, Дистанційно