• Файл

Олена

HRD, HRBP

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Одеса, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олена Шершун
HR-керівник
Повна зайнятість, неповна зайнятість, можливі різні формати співпраці.
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключові навички та компетенції:

• Формування та реалізація HR-стратегії відповідно до бізнес-цілей; прописання і реалізація бізнес-процесів;
• Робота зі структурою компанії: Оптимізація організаційної структури, візуалізація, введення нових посад відповідно до стратегії розвитку, оптимізація функціоналу, пропозиції щодо ротації, аналіз причин «плинності» персоналу. Їх усунення;
• Ефективний рекрутинг: Налагодження процесів пошуку та підбору персоналу на позиції будь-якого рівня, включаючи керівні та ТОП-вакансії. Формування сильних виробничих команд та відділу продажів
• Побудова HR-процесів з нуля та корекція існуючих: Успішний досвід створення та впровадження повного циклу HR-процесів у стартапах та існуючих компаніях (рекрутинг, онбординг, адаптація, кадрове адміністрування, оцінка, навчання, мотивація, корпоративна культура).
• Розробка та впровадження HR-документації: Створення та імплементація посадових інструкцій, корпоративних правил, політик (відпустки, лікарняні, комунікації тощо).
• Оцінка та розвиток персоналу: Проведення оцінки за компетенціями, залученості (eNPS, Q12), 360/180, зустрічей 1:1. Розробка планів індивідуального розвитку, програм навчання та наставництва.
• Формування корпоративної культури та бренду роботодавця: Розробка та впровадження заходів, спрямованих на підвищення залученості співробітників, налагодження внутрішніх комунікацій, формування позитивного іміджу компанії.
• Управління фондом оплати праці та бюджетом HR-департаменту.
• Формування з "нуля" відділу активних продажів. Від підбору та навчання персоналу – до створення системи роботи з подальшим контролем;
• Навчання "працюючої" техніки продажу: від холодних дзвінків - до укладання договорів.
• Пошук та підбір персоналу в інших країнах;
• Executive search;
• Head Hunting.

04. 2022 – теперешній час проектний супровід по HR- процесах виробничо-торгових компаній у м.Ужгород:
• підбір необхідного персоналу (від лінійного персоналу до С-level);
• оцінка персоналу (NPS, 360, 1:1);
• навчання персоналу;
• розробка/корекція систем онбордингу, адаптації, офбордингу;
• моніторинг ринку праці (попит та пропозиція);
• складання посадових інструкцій;
• аналіз/оптимізація штатного розпису, складання фонду оплати праці, системи мотивації;
• прописання і реалізація бізнес-процесів.

01.2021 - 02.2022 - HRD у виробничо-торгівельній компанії (3 роздрібні мережі фірмових магазинів), м. Одеса:
- повний цикл пошуку та підбору всього персоналу (всього штат 300 осіб);
• моніторинг ринку праці в розрізі конкретних спеціальностей (попит та пропозиція);
• складання посадових інструкцій;
• внутрішній аудит персоналу (Аналіз причин «плинності» персоналу. Її усунення);
• оптимізація штатного розкладу та роботи персоналу;
• складання програм навчання персоналу;
- запуск із 0 нового напряму (мережа фiрмових магазинiв i виробничих цехiв "Галя Балувана" );
- формування штату;
- контроль ведення КДП по 3-х мережах;
• організація корпоративних заходів.

Внутрішній HRМ повного циклу у:
- Будівельна компанія (04.2017 - 04.2019 - HRD у будівельній компанії), м. Одеса
- торгових компаніях (В2В, В2С);
- IT-компанії (Autodesk, 1біт)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: