• Файл

Ірина

Помощник бухгалтера

Розглядає посади:
Помощник бухгалтера, Бухгалтер з первинної документації
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Писаренко Ірина Іванівна

Адреса м.Київ, вул. В.Гетьмана, д.38, кв.15 Телефон моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження10 липня 1980р.н. Діти Син (02.10.2005р.н.) Дочка (27.05.2014р.н.)

Ціль
Віддаленно. Заміщення вакантної посади на вакансію: бухгалтер.

Освіта
2005-2010 Белоцерківський Національний Університет:
• Факультет: Економіка підприємства
• Спеціальність – спеціаліст – економіст
1999-2002 Київський технікум залізничного транспорту
• Факультет: Бухгалтерскій облік та аудит
• Спеціальність – бакалавр – бухгалтер
1997-1999 ПТУ № 1
• Спеціальність – бухгалтер – оператор

Досвід роботи
2023-2025 ФОП Віницький А.В. – бухгалтер, роздрібна торгівля медикаментами
2022-2023 ТОВ «Прайм Рітейл» - бухгалтер–оператор роздрібна торгівля продуктами харчування;
2021-2022 ФОП Короткова О.А. бухгалтер-торгівля телекомунікаційним устаткуванням, оброблення даних, роялті;
2011-2021 ПП «Лавіна Паблішинг» -бухгалтер-концертна діяльність, виготовлення СD-дисків, роялті;
2010-2011 ТОВ «Украінський папір» - бухгалтер – оптово-роздрібна торгівля папіром, касовою стрічкою, канцелярські товари;
2007-2009 ТОВ «ГЛОРІЯ» - заступник головного бухгалтера - оптова торгівля будматеріалами;
2004-2009 СПД «СТОЛЯР О.І.» - бухгалтер – оптова торгівля будматеріалами;
1999-2004 ТОВ НВП «ГРЕЙН» - старший бухгалтер - оптова торгівля зернообладнанням.
• Ведення бухгалтерського та управлінського обліку;
• Складання бухгалтерської та податкової звітності;
• Прийом, контроль і обробка первинної документації;
• Облік податкових накладних вхідних/вихідних;
• Ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
• Ведення документів по складу;
• Робота з банками: платежі, контроль транзакцій;
• Нарахування і розрахунок зарплати, підготовка та сдача звітів;
• CRM
• FinMap

Додаткова інформація
• Володію комп'ютером (Знання MS Office, 1С 7.7; 8; Медок; Електронний кабінет, Вчасно)
• Відповідальна, дисциплінована, комунікабельна

• Стресостійка, вмію виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника
• Впевнений користувач Excel, Google sheets
• Легко навчаюсь новому

Надіюсь на конфеденційність даної інформації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: