- Файл
Олександра
Менеджер, адміністратор
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Буча
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13702348/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Прізвище: Жукова
Ім'я: Олександра
По-батькові: Валеріївна
Дата народження: 25,04,1985р.
Сімейний стан: заміжня
Моб.: [
Освіта:
У лютому 2008р. отримала кваліфікацію «спеціаліст» за напрямком інженер – технолог машинобудування в НТУУ «КПІ».
Користувач ПК:
Microsoft Word, Excel, Internet, Outlook, Photoshop, 1С.
Навики:
Здатність працювати в команді; вміння аналізувати проблеми та знаходити раціональні рішення і втілювати їх у життя; навики роботи з оргтехнікою; вміння опрацьовувати факси, листи тощо.
Особисті навички:
Доброзичливість, чесність, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, здатність і бажання вчитись, вміння прислуховуватись до думки інших.
Досвід роботи:
Менеджер з продажу
з 10,2018р. по 02,2019р.
Феліцата Україна (фармацевтична компанія)
- оформлення заявок клієнтів;
- розширення клієнтської бази;
- оформлення договорів з новими партнерами;
- обробка інтернет замовлень;
- складання маршрутного листа водія;
- оформлення замовлень в 1С;
- контроль проплат клієнтів.
Помічник менеджера відділу продажу
з 09.2012р. по 09.2018р.
Мамаорганіка, Київ (Косметика, БАДИ)
- складала маршрутний лист водію;
- складала звіти, таблиці, тексти для брошюр, написання статей для сайту;
- адміністрування сайту;
- проведення співбесід для прийому на роботу;
- робота з аптеками в регіонах (проведення презентацій, консультування завідуючих, відстеження залишків товару, поставки, контроль повернення товарних накладних та підписання документів);
- оформлення необхідної документації для растаможки товару;
- оформлення необхідної документації для отримання сертифікатів та сан.епідеміологічних вісновків на нові позиції;
- пошук нових клієнтів, установка контакту, заключення договорів;
- робота з покупцями інтернет-магазину, контроль відправки замовлень, контроль оплати замовлень покупцями з інших міст;
- заміщення співробітників на їх посадах на час відпусток.
З квітня 2011 року по червень 2012 року менеджером по роботі з партнерами в інтернет проекті RedTram (пошукова система новин).
Обов'язки:
• Підтримка партнерських відносин з існуючими сайтами-партнерами;
• Ведення переговорів про розширення співробітництва;
• Ведення переговорів зі стратегічно важливими партнерами, аналіз їх сайту для розробки можливого варіанту співпраці (планування, листування, телефонні переговори);
• Ведення необхідної документації та контактної бази партнерів.
З травня 2009 року по лютий 2011року офіс-менеджером в фармацевтичній компанії “Стікс-Україна”.
Обов'язки:
• Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника підприємства;
• Ведення діловодства;
• Приймала документи і особисті заяви на підпис керівником підприємства;
• Оброблювала замовлення клієнтів: приймала, консультувала, оформлювала в 1С. Стежила за тим, щоб замовлення виїхало вчасно;
• Займалася адміністративною роботою сайту та інтернет-магазину (оновлювала інформацію, розміщувала інфо про інтернет-магазин на різних блогах, форумах);
• Підготовка документів для оформлення митних перевезень, а також для контрольних випробувань продукції;
• Займалася підбором персоналу (розміщення вакансій, обзвон претендентів на вакансію, запрошення на співбесіду).
• Організація приймання відвідувачів.
З березня 2008 року по грудень 2008 року працювала офіс-менеджером в будівельній компанії «Панорама Груп».
Обов'язки:
• Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника підприємства;
• Ведення діловодства;
• Приймала документи і особисті заяви на підпис керівником підприємства;
• Організація телефонних переговорів керівника та усіх співробітників;
• Організація приймання відвідувачів.
З вересня 2007 по березень 2008 року працювала офіс-менеджером в страховій компанії “Інпро”.
Обов'язки:
• Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника підприємства;
• Ведення діловодства;
• Приймала документи і особисті заяви на підпис керівником підприємства;
• Організація приймання відвідувачів.
• Допомагала співробітникам в оформленні полісів страхування.
Схожі кандидати
-
Адміністратор
25000 грн, Буча -
Адміністратор, секретар, офіс-менеджер
25000 грн, Буча -
Адміністратор
Буча -
Адміністративний менеджер
35000 грн, Буча, Київ, Ірпінь -
Адміністратор
20000 грн, Буча -
Адміністратор
25000 грн, Буча, Київ, Ірпінь