- PRO
Raman
Head of marketing
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Інші країни
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13706854/
Досвід роботи
Маркетолог-стратег
з 01.2025 по нині
(7 місяців)
Defense, маркетингова агенція, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)
— Проведення стратегічного аудиту бізнесу клієнтів, виявлення ключових бар’єрів росту, формування гіпотез розвитку
— Планування й організація кількісних та якісних маркетингових досліджень.
— Побудова маркетингових та експортних стратегій «під ключ» або окремих етапів.
— Розробка бренд-стратегій: формування УТП, позиціонування, формування ціннісних пропозицій, підбір архетипів бренду
— Підготовка і презентація рішень для клієнтів, участь у зустрічах та захисті комерційних пропозицій
— Впровадження інструментів залучення та утримання клієнтів
— Підтримка та консультаційний супровід клієнта на всіх етапах реалізації стратегії
— Успішний досвід керування маркетинговими проєктами та командами фахівців
Head of marketing
з 03.2024 по 09.2024
(6 місяців)
QED school, Wroclaw (Освіта, наука)
— Побудував з нуля систему маркетингу для масштабування та адаптації освітніх продуктів під нові ринок ЄС.
— Розробив і реалізував маркетингову стратегію з фокусом на адаптацію онлайн-курсів під локальні особливості цільової аудиторії.
— Координував процеси запуску: від проєктного планування й формування команд до запуску кампаній та контролю результатів.
— На основі 5C-аналізу організував дослідження ринку та глибинні інтерв’ю, що дозволило налаштувати позиціонування та продуктову пропозицію під вимоги локального користувача.
— Впровадив єдину систему управління задачами для команди, підрядників і партнерів. Забезпечив ефективну комунікацію зі стейкхолдерами та регулярну аналітику ходу реалізації.
— Керував створеннем навчального контенту, запуском рекламних кампаній у соцмережах, месенджерах та медіа, а також e-mail-маркетингом.
— Провів повний ребрендинг QED School, включаючи нову айдентику, логотип і сайт.
Head of marketing
з 09.2023 по 05.2024
(8 місяців)
Careera school, Wroclaw (Освіта, наука)
— Організував повний цикл запуску онлайн-курсів на платформі Thinkific: координував створення контенту, формування цінової політики та маркетингове просування.
— Разом із командою реалізував бренд компанії — від неймінгу та логотипа до UX/UI-дизайну сайту й наповнення контентом.
— Ініціював та організував маркетингове дослідження і глибинні інтерв’ю, що допомогло покращити позиціонування продукту.
— Побудував партнерства з виробниками обладнання для формування спільних пропозицій.
— Керував роботою маркетингової команди та підрядників, забезпечуючи узгодженість дій і якісний результат.
— Запустив Telegram-бота для автоматизації взаємодії з клієнтами.
Завдяки комплексній роботі команди вдалося підвищити впізнаваність бренду на 30% і значно покращити якість та продажі освітніх продуктів.
Head of marketing
з 12.2022 по 08.2024
(1 рік 8 місяців)
Lasera Plus, Wroclaw (Краса, фітнес, спорт)
— Розробив і реалізував повну B2B-маркетингову стратегію, що включала глибокий аналіз конкурентів, сегментацію ринку та чітке позиціонування бренду.
— Створив карту шляху клієнта (CJM) на основі CustDev та глибинних інтерв’ю, що дозволило покращити клієнтський досвід на всіх етапах взаємодії.
— Разом із командою організував запуск digital-стратегії: таргетованої реклами, контекстних кампаній та lead generation. — Керував підготовкою та проведенням офлайн-заходів — бізнес-семінарів, презентацій, демонстрацій обладнання, а також участю компанії у профільних виставках.
— Ініціював і координував впровадження AI-асистента в Instagram для автоматизації первинної комунікації з клієнтами.
— Забезпечував ефективну взаємодію між відділом маркетингу, підрядниками та партнерами. Контролював виконання завдань, дотримання строків, якості й бюджету відповідно до стратегічних цілей компанії.
Реалізована стратегія забезпечила компанії перемогу в номінації «Кращий бізнес року» за версією асоціації ABBA.
Head of marketing
з 02.2019 по 08.2021
(2 роки 6 місяців)
Advertising agency Marsel, Брест (Маркетинг, реклама, PR)
— Розпочав роботу як маркетолог, де розробляв маркетингові стратегії для клієнтів агентства, вів багатоканальні рекламні кампанії та координував взаємодію з креативною командою. Протягом року досягнув вагомих результатів і був підвищений до керівника з маркетингу.
— На новій посаді розробив довгострокову стратегію розвитку компанії та контролював реалізацію кампаній. Займався рекрутингом і розвитком команди, впровадив систему KPI, що підвищила ефективність роботи всіх підрозділів. Також ініціював запуск нових продуктів, які сприяли зростанню доходів. У результаті клієнтська база та прибуток компанії зросли на 24%, а агентство розширило портфоліо.
Керівник відділу реклами
з 07.2017 по 07.2019
(2 роки)
TV City, Брест (ЗМІ, медіа)
— Розробив і впровадив стратегії збільшення продажів рекламних послуг телеканалу, зокрема шляхом запровадження нових форматів реклами.
— Керував повним циклом виробництва відеоконтенту — від промороликів та рекламних відео до корпоративних фільмів.
— Координував співпрацю з ключовими клієнтами та партнерами, що дозволило укласти довгострокові контракти та суттєво збільшити доходи від реклами.
— Запровадив систему регулярного аналізу ефективності трансляцій, що забезпечило точне звітування про результати кампаній і підвищило рівень задоволеності клієнтів.
У результаті моєї роботи якість і спектр рекламних послуг значно зросли.
Product manager
з 03.2017 по 07.2019
(2 роки 4 місяці)
Persona language school, Брест (Освіта, наука)
— Керував розробкою й просуванням нових освітніх продуктів, включно з мовними курсами.
— Розробив маркетингову стратегію та сегментував ринок, що дозволило точніше адаптувати пропозицію.
— Співпрацював із відділами маркетингу, продажів і навчальним підрозділом для ефективної реалізації проєктів.
— Скоротив час виходу продуктів на ринок, знизив вартість залучення студентів на 27%.
— Впровадив нові методи аналізу відгуків, що підвищило задоволеність учасників.
— Успішно запустив 3 нові курси, які зміцнили позиції школи на ринку.
Керівник відділу продажу
з 03.2014 по 06.2017
(3 роки 3 місяці)
Marketing agency Atida-Art, Брест (Маркетинг, реклама, PR)
— Розпочав кар’єру на посаді спеціаліста з продажу, де займався залученням клієнтів, переговорами та побудовою ділових відносин. Досягнув найвищих показників продажів у компанії та уклав довгострокові контракти з ключовими клієнтами, зокрема п’ятьма банками. Завдяки результатам отримав підвищення до керівника відділу продажів.
— На новій посаді керував командою з 7 осіб, розвивав їхні навички та впроваджував стратегії зростання.
— Ініціював впровадження CRM-системи, що підвищила ефективність роботи. Продажі зросли на 25%, а частка довгострокових контрактів — на 17%.
— Разом із командою реалізував нові рекламні продукти, включно з рекордним контрактом на підтримку міжнародного музичного фестивалю.
Освіта
University of Lodz
Global Mini MBA, management, Lodz
Вища, з 2023 по 2024 (1 рік)
Інтенсивна бізнес-програма охоплювала стратегічне управління, маркетинг, фінансовий аналіз та розробку інноваційних бізнес-моделей.
Особливий акцент був зроблений на практичні завдання, аналіз бізнес-кейсів і групові дискусії. Заняття включали теми, такі як формування команд, ефективна комунікація та управління проєктами
NEXT MBA
Marketing Director, marketing and digital strategy, Valencia
Вища, з 2023 по 2024 (1 рік)
Комплексна програма NextMBA «Директор з маркетингу», розроблена для поглиблення експертизи в сучасному маркетингу та цифрових стратегіях.
Курс охоплював ключові напрями, такі як стратегічний маркетинг, управління брендом, технології в маркетингу, маркетинг відносин, креативний маркетинг, PR, маркетинговий аудит і антикризове управління.
Програму викладали визнані лідери галузі, зокрема Філіп Котлер і Сет Годін.
Брестський державний технічний університет
Фінанси та кредит, Брест
Вища, з 2010 по 2014 (4 роки)
Під час навчання здобув практичний досвід на стажуваннях у банках, активно брав участь у наукових конференціях і стартап-конкурсах.
Додаткова освіта та сертифікати
Adam Mickiewicz University, Poznań
AI and VR in communication (2024)
Adam Mickiewicz University, Poznań
Business presentations (2024)
Higher School of Management, Konin
Certificate in small business management (2023)
Neurosprint: AI automation in marketing and sales
2023
Make (платформа автоматизації)
Foundation — 2024
INSEAD (France)
B2B Marketing Strategy (2024)
Знання і навички
- Побудова воронки продажу
- Побудова відділу продажу
- Побудова відділу маркетингу
- Управління проєктами
- Застосування штучного інтелекту
- Аналіз цільової аудиторії
- Аналіз ринку
- Конкурентний аналіз
- Складання CJM
- Знання методології JTBD
- Маркетингові дослідження
- Аналіз ROI
- Планування бюджету
- Розробка маркетингової стратегії
- Brand management
- Strategic marketing
- Управління командою
Знання мов
- Українська — просунутий
- Білоруська — вільно
- Російська — вільно
- Польська — вище середнього
- Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Після виборів 2020 року в Білорусі вимушено виїхав спочатку до України, а згодом — до Польщі. Вже 4 роки проживаю та працюю у Вроцлаві.
Розглядаю пропозиції з можливістю дистанційної роботи або з офісом у Польщі. Готовий до повної або часткової зайнятості; у разі повної — розглядаю вакансії із зарплатою від 60 000 грн нетто. Також відкритий до короткострокових проєктів або консалтингової співпраці.
Вільно володію українською мовою на рівні ділового листування та підготовки всієї робочої документації. В усному спілкуванні переважно використовую російську та білоруську. Цікавлюся застосуванням штучного інтелекту для особистої продуктивності та бізнесу, маю досвід публічних виступів на профільних заходах.
Зручний формат зв'язку:
Telegram: @Raman_Berast або
Email: [
Інші резюме цього кандидата
Інші країни, Дистанційно
RAMAN BERAST Wroclaw, Poland | Telegram: @Raman_Berast | КЕРІВНІК ВІДДІЛУ МАРКЕТІНГУ Керівник відділу маркетингу з понад 8-річним досвідом побудови та розвитку маркетингових команд. Спеціалізуюсь...
Схожі кандидати
-
SEO-спеціаліст, інтернет-маркетолог, аналітик, трейдер (ЗЕД)
30000 грн, Київ, Львів , ще 3 міста -
Project-менеджер
Київ, Дистанційно -
Директор з маркетингу
Дистанційно -
Керівник відділу маркетингу
Дистанційно -
Інтернет-маркетолог, Digital Marketer (SEO, SEM, SMM, PPC), Head of Team
Київ, Васильків, Дистанційно -
Lead generation manager, sales director
35000 грн, Дистанційно