- Файл
Андрій
Unity 3D-програміст
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13710145/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Unity Developer
andrii.kharkov.v@g ail.com
[
Pavlograd city, Ukraine
Професійний підсумок Unity Developer з досвідом понад 2 роки у створенні та оптимізації мобільних
ігор (2D та 3D) з використанням Unity та C#.
Technical Skills
Skill Category Skill List
Programming Languages C# (advanced for Unity development)
Game Engine Unity (2D & 3D)
Operating Systems Android, iOS (deployment & testing)
Development Tools Unity, Visual Studio, Visual Studio Code
Tests Unit testing (Unity Test Framework)
Version Control Systems Git (GitHub, GitLab)
Libraries DOTween (DG.Tweening), UnityEngine, UnityEngine.UI, TextMeshPro, Cinemachine,
Unity Ads SDK, Firebase SDK, Newtonsoft.Json, Addressables
Training Udemy – GameDev.tv Unity 2D & 3D Courses
Досвід роботи
MIRA - Junior Unity 2D Developer (Android, IOS) Червень 2024 - Травень 2025
Розробляв та підтримував казуальні, аркадні та гіпер-казуальні 2D ігри , фокусуючись на швидкому
виведенні продуктів на ринок (Apple Store, Play Market).
● Реалізував UI-системи та ігрову логіку, використовуючи C# та ключові компоненти Unity
(UnityEngine.UI, TMPro, Rigidbody, Collider, Animator).
● Інтегрував сторонні бібліотеки, включаючи DOTween для створення плавних анімацій та
UniWebView 5 для відображення веб-контенту та статистики.
● Застосовував Unity Test Framework для написання та виконання юніт-тестів, забезпечуючи
стабільність коду.
● Використовував Git (GitHub, GitLab) для контролю версій та спільної роботи в команді.
● Тісно співпрацював з дизайнерами для створення привабливого та чуйного UI/UX
Проекти в MIRA:
● Monkey Runner Розробив ключові ігрові механіки (управління персонажем, процедурна
генерація перешкод) та реалізував систему статистики й збереження рекордів
▶Посилання на Git
● Animal Puzzle Спроектував логіку гри-головоломки з системою таймерів та розблокування
рівнів. Активно використовував DOTween для реалізації складних анімацій UI та ігрових
об'єктів.
▶Посилання на Git
QuliSoft — Junior Unity Developer Червень 2023 – Грудень 2023
Брав участь у командній розробці дитячих освітніх ігор для Android/IOS.
● Адаптував та налаштовував ігрові сцени та механіки під існуючий кастомний фреймворк
компанії.
● Реалізовував ігрову логіку та UI (UnityEngine.UI, TMPro) на C#.
● Здійснював тестування (Unity Test Framework) та налагодження коду для забезпечення якості.
● Використовував Git для спільної розробки та управління версіями.
Проекти в QuliSoft:
● Baby Care Налаштував декілька ігрових сцен "з нуля", включаючи інтеграцію анімацій, скриптів
та звуку. Проводив тестування та виправлення багів.
▶ Посилання на Google Play
● Kindergarten Адаптував 10+ ігрових сцен під кастомний фреймворк. Самостійно інтегрував
SDK для показу міжсторінкової реклами (interstitial ads).
▶ Посилання на Google Play
● Farm Здійснив адаптацію гри під фреймворк, проводив тестування та налагодження. Брав участь
у code review (перегляд коду) та надавав рішення проблем колегам.
▶ Посилання на Google Play
● Dentist Реалізував адаптацію гри для портретного режиму з використанням кастомного
фреймворку. Проводив оптимізацію графіки (фонів) за допомогою наданих скриптів.
▶ Посилання на Google Play
Освіта
● Заклад: Національний технічний університет «Дніпровська політехніка».
● Дати навчання: Вересень 2023 - по теперішній час.
● Спеціальність: Комп'ютерні науки.
Тренінги та сертифікати
● Complete C# Unity Game Developer 2D — GameDev.tv (Udemy), 2023
● Complete C# Unity Game Developer 3D — GameDev.tv (Udemy), 2023
Мови
● Англійська — Pre-Intermediate
● Українська — Рідна
● Російська — Рідна
Рекомендаційний лист для Харкова Андрія — Unity Developer
Я, Бортнік Вікторія, як HR Generalist в MIRA, хотіла б надати рекомендацію Харкову Андрію, який
працював з нами як незалежний Unity розробник.
Протягом 12 місяців Андрій відповідав за розробку, оптимізацію та підтримку ігрових функцій у рамках
проекту, що реалізується для мобільних платформ (iOS/Android).
Ключові досягнення та сильні сторони:
● Реалізація ключових ігрових механік з урахуванням вимог UX/UI та маркетингу.
● Хороший рівень володіння Unity, C#, а також досвід роботи з 2D-графікою.
● Своєчасна комунікація, відповідальність та самостійність – особливо важливі якості при
дистанційній роботі.
● Здатність швидко орієнтуватися в існуючому коді та ефективно впроваджувати зміни.
Ми залишилися задоволені результатами співпраці та впевнено рекомендуємо Андрія для участі в
ігрових або мобільних проектах як на фрілансі, так і на постійній основі.
Для отримання додаткової інформації я буду рада надати зворотний зв'язок.
З повагою, Вікторія HR Generalist, MIRA [
Схожі кандидати
-
Unity 3D програміст
Дистанційно, Рівне -
Python-програміст
Дистанційно, Київ -
Backend-програміст
Дистанційно -
Інженер-програміст
100000 грн, Дистанційно, Інші країни -
Unity-програміст
Дистанційно, Одеса -
Javascript-програміст
Дистанційно