• Файл

Сергій

Головний інженер

Вік:
51 рік
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Питенко Сергій Олексійович

Дата народження:
20 Квітня 1974 року

Регіон:
Місто Харків

Можливість переїзду:

Телефон (и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Соціальні мережі:
@serhii_pytenko

Головний інженер
Ключова інформація


•Планування та організація діяльності підприємства (ділянки) для виконання завдань.
•Уважність до деталей.
•Технічні знання устрою автотехніки, принципів технічного обслуговування та забезпечення надійної роботи.
•Забезпечення безперебійної роботи автотранспорту та спеціальної техніки.
•Управління витратами.
•Знання вимог законодавства в сфері охорони праці, екологічної безпеки.
•Вільне володіння ПК, досвідчений користувач ОС WINDOWS,MS OFFICE, CORELLDRAW, OPERA, MOZILLA. Навик швидкого навчання на іншому програмному забезпеченні.

Досвід роботи


Головний технолог
Травень 2015 – по теперішній час (10 років 1 міс)
вагонне депо Основа Південної залізниці
Транспорт та Логістика
Поки що працюю на Укрзалізниці, але нажаль ця робота вже не приносить ні морального, ні матеріального задоволення. Є бажання спробувати себе в іншій сфері, яка відповідає моїм моральним принципам та поклику серця, застосовувати свій досвід, навички, енергію для розвитку підприємства та на благо суспільства.

Інженер технолог
Жовтень 2014 – Травень 2015 (8 міс.)
вагонне депо Основа Південної залізниці
Транспорт та Логістика

Керівник підприємства
Лютий 2008 – Вересень 2014 (6 років 8 міс.)
вагонне депо Основа Південної залізниці
Транспорт та Логістика
Штат підприємства – 786 працівників. Забезпечував роботу депо, в структурі якого було 19 лінійних дільниць по східній Україні, також цехи з ремонту вантажних вагонів, відділ головного механіка з автотранспортною дільницею, парокотельнею та компресорними. Забезпечував виконання робіт з планових та позапланових ремонтів вантажних вагонів, технічне обслуговування вантажних поїздів на шляху прямування. За результати нагороджений «Золотим знаком за розвиток Південної залізниці».

Головний інженер
Травень 2002 – Лютий 2008 (5 років 10 міс.)
вагонне депо Основа Південної залізниці
Транспорт та Логістика
В підпорядкуванні 320 працівників, вантажопідйомні механізми, верстатний парк, парокотельня, 2 компресорні (10 компресорів).
Керував відділом автотранспорту, до складу входило 12 авто (вантажні, легкові).
Забезпечував організацію його роботи та безперебійне функціонування.
Очолював службу з безпеки дорожнього руху. Здійснював контроль за технічним обслуговуванням та станом автотранспорту.
Здійснював технічне переоснащення підприємства з метою зменшення експлуатаційних витрат.

Начальник виробничо-технічного відділу
Квітень 2000 – Травень 2002 (2 роки 2 міс.)
вагонне депо Основа Південної залізниці
Транспорт та Логістика
Здійснював керівництво поточним і перспективним плануванням технічного розвитку підприємства, його виробничої бази.
Забезпечував контроль за станом обладнання, в тому числі транспортних засобів (ТЗ). Контролював своєчасність та якість проведення планово-попереджувальних ремонтів та технічного обслуговування ТЗ.
Розробляв норми витрат матеріалів на технічне обслуговування обладнання, розробляв норми витрат паливно-мастильних на експлуатацію транспортних засобів.
Впроваджував заходи щодо зменшення витрат за рахунок передових методів праці, раціонального використання транспорту та обладнання.
Очолював штаб з енергозбереження підприємства.

Інженер
Лютий 1998 – Квітень 2000 (2 роки 3 міс.)
вагонне депо Основа Південної залізниці
Транспорт та Логістика
Здійснював аналітичну обробку первинних даних щодо витрат паливно-енергетичних ресурсів по ділянкам споживання та автотранспорт. Розробляв заходи щодо зменшення витрат на паливно-енергетичні ресурси.
Розробляв графіки проведення технічного обслуговування транспорту та планово-попереджувальних ремонтів обладнання.
Спільно з головним інженером здійснював дефектування несправного обладнання та автотранспорту. Готував пропозиції щодо необхідності проведення відповідного виду ремонту.

Слюсар КВПіА
Січень 1997 – Лютий 1998 (1 рік 2 міс.)
вагонне депо Основа Південної залізниці
Транспорт та Логістика

Освіта


Український державний університет залізничного транспорту
рік закінчення 2008
Рухомий склад і спеціальна техніка залізничного транспорту", інженер-механік

Харківський державний технічний університет радіоелектроніки
рік закінчення 1996
"конструювання і технологія електронних засобів", інженер-електронік конструктор-технолог

Володіння мовами


Англійська – середній
Російська – вільно
Можу проходити співбесіду на цій мові
Українська – рідна
Можу проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація


Військова служба
Військова служба:
Не служив, знятий з обліку за станом здоров'я (по зору, праве око)

Особисті якості
Енергійність, ініціативність, високий рівень відповідальності,
комунікабельність, стресостійкість, самостійність, готовність
до отримання нових знань та застосування їх на практиці,
уміння працювати в команді, відсутність шкідливих звичок.

Водійське посвідчення
Водійське посвідчення кат. "В", досвід водіння – 12 років, власне авто

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: