- Файл
Костянтин
3D artist
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Ужгород
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13715761/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Ханін Константин Сергійович
3D Artist
Контактна інформація:
• Телефон: [
• Email: [
• Портфоліо: ArtStation | Behance
Про себе
3D Artist з понад 10-річним досвідом у сфері ігор, реклами, VFX та інтерактивних медіа. Маю глибокі знання в концепт-дизайні, 3D/мошн-дизайні та керуванні командами. Маю досвід повного циклу виробництва — від ідеї до фінального контенту. Працював як в офісі, так і з аутсорс-командами. Люблю впроваджувати інновації, створювати креативну атмосферу та допомагати командам розвиватися.
Ключові навички
• Креативне мисленя
• Розробка концептів та арт-напрямків
• Unreal Engine 4/5 (Blueprints, Niagara, Матеріали, Освітлення)
• 3D / Motion Design | VFX | Симуляції
• Архітектурна візуалізація та environment art
• Agile-підхід, робота з аутсорсом
• Інструменти: ZBrush, 3ds Max, Substance Suite, Marvelous Designer, Nuke, AE
Відповідний досвід для посади Foliage Specialist
Gurou (2022-2024)
Архітектор / 3D-Артист
• Створював VR-ігрові рівні з нуля, включаючи об'єкти, такі як Сент-Шапель, VR-кімната в Ейфелевій вежі та Chrysler Building. VR-кімната в Ейфелевій вежі — завершений проект, знаходиться безпосередньо в самій вежі.
• Займався створенням рослинності для ігрового двигуна, включаючи створення геометрій, текстур, лоадинг, збірку в ігрові набори та налаштування матеріалів.
• Використовував low-poly техніки та PhotoScan для моделювання.
• Розробляв частинки, props, дерева та малу архітектуру для ігор та реклами.
• Інтегрував тканини в Unreal Engine за допомогою Marvelous Designer.
Додатковий відповідний досвід
• Створював та оптимізував реалістичні моделі рослинності та текстури, використовуючи відскановані дані.
• Сильне розуміння SpeedTree та інших відповідних програм, таких як Substance та Photoshop.
• Досвід роботи з фотограмметрією та фотометричним створенням контенту.
• Навички композиції середовища в ігрових движках, таких як UE5.
• Отримую задоволення від співпраці з іншими дисциплінами.
• Пристрасть до вирішення проблем та впровадження інновацій у розробку ігор.
Досвід роботи
TFX Studio (2021-2022)
3D-Артист / VFX
• Створення фотореалістичних 3D-матеріалів, текстурування та оптимізація для кінематографічних проектів.
• Створення VFX для фільмів і серіалів, включаючи симуляцію вогню, диму та води.
LC.UA (2018-2021)
3D-Generalist / Motion Designer
• Робота над проектами, такими як 75-річчя Київського театру Оперети (3D-mapping) та міжнародний фестиваль світла KYIV LIGHTS FESTIVAL.
• Створення 3D-контенту для театральних постановок, персонажів і анімацій.
Lets Bar & UDC (2014-2016)
Архітектор / Візуалізатор
• Робота над проектами інтер'єрів, фасадів та концептуальних архітектурних рішень.
Кінопроект DAU (2012-2014)
Сценограф / Реквізитор
• Розробка оточення та реквізиту для фільмів у рамках зйомок DAU.
Технічні навички
• 3D-графіка: ZBrush, 3ds Max, Blender, Substance Designer/Painter
• Ігрові рушії: Unreal Engine 4/5 (Blueprints, Niagara, Lighting)
• Моушн-графіка / VFX: After Effects, Nuke, Camera Animation, Matchmove
• Дизайн: Photoshop, Illustrator, Figma
• Проче: фотограмметрія, UV-розгортки, ретопологія, оптимізація сцен
Освіта
• Харківський національний університет будівництва та архітектури
• Харківський коледж будівництва, архітектури та дизайну (ХКБАД)
Мови
• Українська — рідна
• Англійська — середній рівень
• Російська — вільно
Особисте
• Активіст на захист природи в Карпатах (боротьба з браконьєрством)
• Велоспорт, туризм, любов до гір
• У вільний час створюю ігрові концепт-арти, роботів, фотоскани та експериментую зі стилями
Схожі кандидати
-
Motion-дизайнер
Ужгород, Дистанційно -
3D-аниматор (Rigging)
Ужгород -
Modeller
Ужгород -
3D-дизайнер
Ужгород, Дистанційно -
Motion-дизайнер
Ужгород -
2D Animator (Spine)
Ужгород