- Файл
Катерина
Асистент, помічник керівника, адміністративний фахівець
- Розглядає посади:
- Асистент, помічник керівника, адміністративний фахівець, Координатор проєктів
- Вік:
- 43 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13716244/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Клименко Катерина
м. Київ
тел.: [
e-mail: [
Бажана посада:
Асистент / Помічник керівника / Адміністративний фахівець / Координатор проектів
Ключові навички та переваги:
-Багатопрофільний досвід: маю успішний досвід у сферах діловодства, контролю документації, адміністрування, індивідуального пошиття, управління виробничим процесом та координації команд.
-Розвинуті організаційні здібності: вмію структурувати роботу, планувати, розставляти пріоритети та контролювати виконання завдань, як власних, так і команди.
-Впевнене володіння ПК: професійний рівень користування офісними програмами (Word, Excel, PowerPoint, Access), електронною поштою, браузерами, месенджерами та соціальними мережами; в наявності базові знання роботи в Photoshop, Canva, Google Диск, Google Doc та AutoCAD.
-Аналітичне мислення: маю технічну освіту й досвід експертної перевірки технічної документації, що допомагає глибоко аналізувати інформацію та працювати з нормативними документами.
-Увага до деталей: ретельне оформлення та перевірка документації, акуратність у роботі з текстами, цифрами, звітами й технічними умовами.
-Клієнтоорієнтованість: досвід прямих комунікацій з клієнтами, вміння слухати, консультувати та знаходити індивідуальний підхід.
-Ефективна комунікація: легко встановлюю контакт з людьми, вмію працювати у команді та вирішувати конфліктні ситуації.
-Креативність і творче бачення: вмію генерувати ідеї, створювати візуальні та стильні рішення (у тому числі в дизайні одягу).
-Висока відповідальність і дисциплінованість: дотримання термінів, точність у роботі з документацією, пунктуальність і зібраність.
-Багатозадачність і адаптивність: вмію ефективно працювати в умовах змін, швидко навчаюсь новому, не боюсь брати на себе нові напрямки.
-Досвід дистанційної роботи: працювала з клієнтами онлайн, організовувала логістику, вела сторінки в соцмережах, контролювала процес віддалено.
-Проєктне мислення: маю навички організації повного виробничого циклу — від ідеї та планування до реалізації готового продукту й зворотного зв’язку.
-Висока швидкість набору тексту та грамотність.
-Бажання розвиватися: постійно навчаюся новому, пройшла курси психології (практикуючий психолог у напрямку КПТ), іноземної мови, професійного шиття та комп’ютерної грамотності.
Досвід роботи:
Майстерня з пошиття дизайнерського одягу – спеціаліст з організації виробничого процесу
2019 – 2025 рр.
-Розробка дизайну та конструювання моделей одягу
-Закрій тканини, розкрій та маркування деталей виробів
-Постановка задач команді майстрів
-Контроль якості готової продукції
-Ведення замовлень: матеріали, пакування, логістика
-Робота з постачальниками та підрядниками
Індивідуальна діяльність – пошиття жіночого одягу
2012 – 2019 рр.
-Консультування клієнтів по видам тканин та фурнітури
-Зняття мірок
-Розробка та дизайн фасону
-Побудова викройки та моделювання фасону виробу
-Крій та пошиття виробу
-Розміщення робіт у соцмережах (Facebook, Instagram)
Державна інспекція з енергозбереження
2006 – 2009 рр.
Посада: Головний фахівець – інспектор
-Перевірка проєктної документації на відповідність нормативам
-Написання технічних умов
-Співпраця з проектними інститутами та будівельними компаніями
ЗАТ «Київмлин»
2005 р.
Посада: Майстер з відвантаження товару
-Оформлення товаро-транспортних накладних
-Контроль складу і логістичних процесів
-Підготовка звітності
Освіта:
-Київський національний університет ім. Т. Шевченка
2005 – 2007 рр.
Факультет економіки
Спеціальність: Фінанси /Диплом економіста
-НТУУ «КПІ»
1999 – 2005 рр.
Хіміко-технологічний факультет
Спеціальність: Хімічна технологія тугоплавких неметалічних і силікатних матеріалів /Диплом інженера-технолога
Додаткова освіта та сертифікати:
-Психологічні курси: сертифікат курсу практичного психолога (когнітивно-поведінкова терапія (КПТ), 120 академ. годин / 3,5 ECTS) від НПЦ HIDEAWAY
-Курси крою та шиття «Швейний клуб»
-Курси англійської мови «Інтерлінгва»
-Курси комп’ютерної грамотності «BASIC
Знання мов:
-Українська: вільно
-Російська: вільно
-Англійська: вище середнього (Upper-Intermediate)
Комп’ютерні навички:
-Windows 95–10, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access)
-Інтернет, електронна пошта
-Adobe Photoshop, AutoCAD (початковий рівень), Zoom, Google Диск, Google Docs, Canva
-Месенджери (Viber, Telegram, Signal), соцмережі (Instagram, Facebook)
-Робота з офісною технікою: сканер, принтер, факс, копіювальна техніка
Особисті якості:
Комунікабельна, організована, відповідальна
Акуратна та уважна до деталей
Добре працюю в команді та самостійно
Творча, з технічним складом мислення
Прагну розвитку й нових знань
Інші резюме цього кандидата
Київ
РЕЗЮМЕ Клименко Катерина м. Київ @pro_tebe_ta_pro_mene Бажана посада: Асистент / Помічник психолога, Координатор психологічних проєктів Про себе Я — творчий, відповідальний та емпатичний фахівець...
Схожі кандидати
-
Адміністратор офісу
30000 грн, Київ -
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Київ -
Адміністратор рецепції
Київ -
Секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ -
Секретар
20000 грн, Київ, Баришівка, Бориспіль -
Асистент керівника
Київ