- PRO
Святослав
Project-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13736647/
Досвід роботи
Директор з продажу
з 04.2022 по нині
(3 роки 4 місяці)
ТОВ "ЛЕСТРО", Київ (IT)
• Впровадив систему Benefit Omnichannel Cold Outreach.
• Створив базу клієнтів через Linkedin.
• Налаштував автоматизацію лідогенерації.
• Сформував IPC, Audience Landscape, Roadmap.
• Стратегія продажів, план продажів, КПІ, мотивація.
• Професійно проводив зутрічі з клієнтами.
• Продавав проекти таким компаніям як Укртелеком, Ашан, Рукавичка, Polpharma, Volvo, Метінвест та багато інших.
Генеральний директор
з 02.2020 по 02.2022
(2 роки)
ТОВ "Сіп Атлас" (ТОВ "Сіп Ательє"), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• Створив 1-, 3- та 5-річну стратегію розвитку компанії.
• Збільшив обсяг продажів у 12 разів.
• Збільшив ефективність виробництва у 11 разів.
• Модернізував виробництво для отримання європейського сертифіката CE.
• Організував виробничу команду з 6 до 45+ осіб у три зміни для цілодобового виробництва.
• Створив систему управлінської звітності в 1С.
• Оптимізував усі бізнес-процеси.
• Виготовив, доставив і збудував 6500 квадратних метрів таунхаусів у Німетчині, місто Дамп.
• Організував робочий процес і ефективну взаємодію виробничих підрозділів: окремих співробітників, команд і відділів.
• Брав участь у розробці та реалізації стратегії компанії.
• Проводив економічний і фінансовий аналіз організації та її структурних підрозділів.
• Аналізував і оптимізував систему мотивації співробітників.
• Контроль дотримання трудової дисципліни, внутрішнього розпорядку та корпоративної етики.
• Організація діловодства, юридична обробка документів: контракти, угоди, посадові інструкції, робочі інструкції, організаційні схеми підприємства.
• Участь у підготовці оперативних планів підприємства.
• Виявлення та усунення недоліків у бізнес-процесах самостійно або спільно з керівництвом.
• Виконання офіційних розпоряджень вищого керівництва.
• Затвердження та реалізація плану продажів.
• Побудова та оптимізація бізнес-процесів.
• Розподіл фінансових, трудових та інших ресурсів компанії.
• Координація роботи підрозділів організації.
• Управління процесом підбору та навчання персоналу.
• Розробка стандартів роботи та корпоративної етики.
• Побудова продуктивних відносин із клієнтами, партнерами, постачальниками та контролюючими органами.
• Розробка логістичної, інформаційної та технологічної політики.
• Розробка бюджетів.
Менеджер з продажу
з 07.2019 по 02.2020
(7 місяців)
Е-Тендер, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)
• Професійно проводив клієнтів від знайомства до продажу.
• Чітко та якісно заповнював CRM.
• Планував продажі та виконував цей план.
• Пройшов усі можливі навчання для продажів.
• Робота із складними базами.
• Планування обсягів продажу на майбутній період.
• Отримання від клієнтів комерційних пропозицій конкурентів.
• Підготовка до відділу маркетингу інформації про рівень задоволеності клієнтів товарами чи послугами компанії.
• Отримання від замовника претензій щодо якості товару чи послуг та передача претензій до необхідного відділу (залежно від типу претензії).
• Проведення презентації продукту чи послуг клієнту.
• Підготовка первинної комерційної пропозиції.
• Проведення переговорів із клієнтами.
Помічник директора
з 10.2015 по 01.2019
(3 роки 3 місяці)
ТОВ "Прометей-Сяйво", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• Планування робіт та постачання матеріалів на 10 об'єктах будівництва.
• Створення зведених кошторисів між замовником та підрядником.
• Підбір підрядників під будь-які види будівельних робіт та укладання договорів.
• Ведення повного документообігу з безготівкового та готівкового розрахунку.
• Проведення тендерів на закупівлю всіх видів будівельних матеріалів.
• Контроль цін у постачальників та перевірка всієї номенклатури у кожному рахунку.
• Підготовка прайсу цін для створення кошторисів.
• Виїзд на склади постачальників для контролю якості продукції, надання зразків та каталогів матеріалів.
• Ведення журналу матеріалів та відвантаження по всіх 10 об'єктах.
• Проведення інвентаризації матеріалів, інструментів, техніки.
• Забезпечення логістики на всіх об'єктах.
• Забезпечення оренди, сервісного обслуговування інструменту та техніки.
Директор
з 04.2013 по нині
(12 років 4 місяці)
Фізична особа підприємець Клочок Святосав Сергійович, Київ (Нерухомість)
Оренда комерційної нерухомості.
Помічник директора
з 05.2012 по 06.2013
(1 рік 1 місяць)
ТОВ "ШЕФ", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
• Підбір локацій.
• Управління ремонтними роботами.
• Введення об'єкта в експлуатацію (з огляду на весь перелік документів, дозволів).
• Розробка, коригування, ціноутворення меню.
• Здійснення підбору персоналу, проведення семінарів та тренінгів, організація роботи колективу.
• Робота з дозвільними, контролюючими органами.
• Розробка структури коппанії, складання штатного розкладу та посадових інструкцій.
• Розробка заходів щодо підвищення ефективності роботи.
• Ведення переговорів із партнерами.
• Взаємодія з органами державного управління з усіх питань.
• Мотивація, навчання персоналу.
• Організація та проведення зборів, нарад, консультацій.
• Розробка перспективних та поточних цілей.
Майстер з будівництва
з 06.2011 по 03.2012
(9 місяців)
ПАТ ПМК43, Вишгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• Робота з дозвільними, контролюючими органами.
• Забезпечення виконання встановлених планових завдань.
• Забезпечення раціонального використання трудових, матеріальних та фінансових ресурсів.
• Контроль за дотриманням працівниками трудової дисципліни.
• Здійснення контролю за виконанням працівниками посадових обов'язків.
• Облік робочого часу, нарахування заробітної плати.
• Розрахунок кошторисів.
Освіта
Національний Транспортний Університет
Будівництво доріг та аеродромів, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)
Ліцей "КПІ"
Фізико-математичний, Вишгород
Середня спеціальна, з 2004 по 2007 (3 роки)
Знання і навички
- Ведення переговорів
- Стратегічне планування
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Управління персоналом
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Німецька — початковий
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта
- Директор з продажу, ТОВ "ЛЕСТРО", 3 роки 4 місяці
- Генеральний директор, ТОВ "Сіп Ательє" (ТОВ "Сіп Атлас"), 2 роки
- PRO
Розглядає посади: Керівник відділу продажу, Керівник відділу, Керівник проєкту, ще 1 посада
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Директор з продажу, ТОВ "ЛЕСТРО", 3 роки 4 місяці
- Генеральний директор, ТОВ "Сіп Ательє" (ТОВ "Сіп Атлас"), 2 роки
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Директор з продажу, ТОВ "ЛЕСТРО", 3 роки 4 місяці
- Генеральний директор, ТОВ "Сіп Ательє" (ТОВ "Сіп Атлас"), 2 роки
Схожі кандидати
-
Керівник проєктів
Київ -
Адміністративний, виконавчий директор, проєктний менеджер
Київ -
Project Manager IT
Київ -
Керівник процесного офісу, менеджер проєктів
Київ -
Project-менеджер
Київ, Дистанційно -
Руководитель проекта
65000 грн, Київ