• PRO

Святослав

Project-менеджер

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з продажу

з 04.2022 по нині (3 роки 4 місяці)
ТОВ "ЛЕСТРО", Київ (IT)

• Впровадив систему Benefit Omnichannel Cold Outreach.
• Створив базу клієнтів через Linkedin.
• Налаштував автоматизацію лідогенерації.
• Сформував IPC, Audience Landscape, Roadmap.
• Стратегія продажів, план продажів, КПІ, мотивація.
• Професійно проводив зутрічі з клієнтами.
• Продавав проекти таким компаніям як Укртелеком, Ашан, Рукавичка, Polpharma, Volvo, Метінвест та багато інших.

Генеральний директор

з 02.2020 по 02.2022 (2 роки)
ТОВ "Сіп Атлас" (ТОВ "Сіп Ательє"), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Створив 1-, 3- та 5-річну стратегію розвитку компанії.
• Збільшив обсяг продажів у 12 разів.
• Збільшив ефективність виробництва у 11 разів.
• Модернізував виробництво для отримання європейського сертифіката CE.
• Організував виробничу команду з 6 до 45+ осіб у три зміни для цілодобового виробництва.
• Створив систему управлінської звітності в 1С.
• Оптимізував усі бізнес-процеси.
• Виготовив, доставив і збудував 6500 квадратних метрів таунхаусів у Німетчині, місто Дамп.
• Організував робочий процес і ефективну взаємодію виробничих підрозділів: окремих співробітників, команд і відділів.
• Брав участь у розробці та реалізації стратегії компанії.
• Проводив економічний і фінансовий аналіз організації та її структурних підрозділів.
• Аналізував і оптимізував систему мотивації співробітників.
• Контроль дотримання трудової дисципліни, внутрішнього розпорядку та корпоративної етики.
• Організація діловодства, юридична обробка документів: контракти, угоди, посадові інструкції, робочі інструкції, організаційні схеми підприємства.
• Участь у підготовці оперативних планів підприємства.
• Виявлення та усунення недоліків у бізнес-процесах самостійно або спільно з керівництвом.
• Виконання офіційних розпоряджень вищого керівництва.
• Затвердження та реалізація плану продажів.
• Побудова та оптимізація бізнес-процесів.
• Розподіл фінансових, трудових та інших ресурсів компанії.
• Координація роботи підрозділів організації.
• Управління процесом підбору та навчання персоналу.
• Розробка стандартів роботи та корпоративної етики.
• Побудова продуктивних відносин із клієнтами, партнерами, постачальниками та контролюючими органами.
• Розробка логістичної, інформаційної та технологічної політики.
• Розробка бюджетів.

Менеджер з продажу

з 07.2019 по 02.2020 (7 місяців)
Е-Тендер, ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

• Професійно проводив клієнтів від знайомства до продажу.
• Чітко та якісно заповнював CRM.
• Планував продажі та виконував цей план.
• Пройшов усі можливі навчання для продажів.
• Робота із складними базами.
• Планування обсягів продажу на майбутній період.
• Отримання від клієнтів комерційних пропозицій конкурентів.
• Підготовка до відділу маркетингу інформації про рівень задоволеності клієнтів товарами чи послугами компанії.
• Отримання від замовника претензій щодо якості товару чи послуг та передача претензій до необхідного відділу (залежно від типу претензії).
• Проведення презентації продукту чи послуг клієнту.
• Підготовка первинної комерційної пропозиції.
• Проведення переговорів із клієнтами.

Помічник директора

з 10.2015 по 01.2019 (3 роки 3 місяці)
ТОВ "Прометей-Сяйво", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Планування робіт та постачання матеріалів на 10 об'єктах будівництва.
• Створення зведених кошторисів між замовником та підрядником.
• Підбір підрядників під будь-які види будівельних робіт та укладання договорів.
• Ведення повного документообігу з безготівкового та готівкового розрахунку.
• Проведення тендерів на закупівлю всіх видів будівельних матеріалів.
• Контроль цін у постачальників та перевірка всієї номенклатури у кожному рахунку.
• Підготовка прайсу цін для створення кошторисів.
• Виїзд на склади постачальників для контролю якості продукції, надання зразків та каталогів матеріалів.
• Ведення журналу матеріалів та відвантаження по всіх 10 об'єктах.
• Проведення інвентаризації матеріалів, інструментів, техніки.
• Забезпечення логістики на всіх об'єктах.
• Забезпечення оренди, сервісного обслуговування інструменту та техніки.

Директор

з 04.2013 по нині (12 років 4 місяці)
Фізична особа підприємець Клочок Святосав Сергійович, Київ (Нерухомість)

Оренда комерційної нерухомості.

Помічник директора

з 05.2012 по 06.2013 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "ШЕФ", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• Підбір локацій.
• Управління ремонтними роботами.
• Введення об'єкта в експлуатацію (з огляду на весь перелік документів, дозволів).
• Розробка, коригування, ціноутворення меню.
• Здійснення підбору персоналу, проведення семінарів та тренінгів, організація роботи колективу.
• Робота з дозвільними, контролюючими органами.
• Розробка структури коппанії, складання штатного розкладу та посадових інструкцій.
• Розробка заходів щодо підвищення ефективності роботи.
• Ведення переговорів із партнерами.
• Взаємодія з органами державного управління з усіх питань.
• Мотивація, навчання персоналу.
• Організація та проведення зборів, нарад, консультацій.
• Розробка перспективних та поточних цілей.

Майстер з будівництва

з 06.2011 по 03.2012 (9 місяців)
ПАТ ПМК43, Вишгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Робота з дозвільними, контролюючими органами.
• Забезпечення виконання встановлених планових завдань.
• Забезпечення раціонального використання трудових, матеріальних та фінансових ресурсів.
• Контроль за дотриманням працівниками трудової дисципліни.
• Здійснення контролю за виконанням працівниками посадових обов'язків.
• Облік робочого часу, нарахування заробітної плати.
• Розрахунок кошторисів.

Освіта

Національний Транспортний Університет

Будівництво доріг та аеродромів, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Ліцей "КПІ"

Фізико-математичний, Вишгород
Середня спеціальна, з 2004 по 2007 (3 роки)

Знання і навички

  • Ведення переговорів
  • Стратегічне планування
  • Управлінські навички
  • Уміння аналізувати
  • Управління персоналом

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: