• PRO

Світлана

HR-менеджер, 40 000 грн

Розглядає посади:
HR-менеджер, HR-керівник
Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR Bisnes partner

з 06.2024 по нині (1 рік 2 місяці)
Questoria.ua, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Управління усіма процессами HR;
Впровадження HR метрик;
Розрахунок заробітної плати ( усіх співробітників компанії) ;
Розрахунок, створення та впровадження системи бонусів та мотивації;
Прописання метрик (показник ефективності) усіх співробітників;
Організація підбору і адаптації персоналу;
Проведення співбесід з кандидатами по цінностям компанії ( усі рівні вакансій);
Процесс адаптації для усіх співробітників;
Оцінка 180 співробітників ( разом з керівниками відділів);
Пошук підрядників для івент відділу;
Підбор ведучих в "Школи ведучих" ;
Написання регламентів (Smart Expert);
Адміністрування Bitrix;
Впровадження фін наради від точки збитковості;
Впровадження business booster;
Побудова корпоративної культури.

Керівник департаменту по роботі з персоналом

з 04.2021 по 06.2024 (3 роки 2 місяці)
Speak UP, Київ (Освіта, наука)

Управління усіма процессами HR;

Створення і впровадження бізнес процесів усієї компанії ;

Розрахунок заробітної плати ( усіх співробітників компанії) ;

Складання бюджету - заробітня платня співробітнків

Розрахунок, створення та впровадження системи бонусів та мотивації;

Створення оцінки усіх співробітників компанії ;

Контроль кадрового діловодства ;

Проведення тренингів всередені компанії ( «Тайм менеджмент», «Клієнтоорієнтованість», «Постановка цілей SMART», «Конфліктність», «Управління персоналом для деректорів» і інші)
Стварення програми адаптації і впровадження її у компанії ( для усіх співробітників)

Створення і введення процесів усіх відділів і департаментів компанії

Організація підбору і адаптації персоналу ( в штаті 1 рекрутер)
Введення ФОП усіх співробітників – документообіг.

Заступник керівника відділу персоналу

з 08.2020 по 03.2021 (7 місяців)
Fozzy Group Логістика, Київ (Транспорт, логістика)

Пошук і відбір персоналу ( спеціалісти середнього та ТОП- менеджмент, склад керівників);
Організація та контроль роботи спеціалістів по підбору персоналу;
Постановка задач для спеціалістів, та звіти роботи усього відділу;
Проведення внутрішніх аудитів, чек листів (самостійне створення чек листів)
Аудити і ведення кадрового діловодства (штат 800 человік)

Керівник відділу по роботі з персоналом (підбір, адаптація)

з 08.2018 по 08.2019 (1 рік)
Шен-Сервіс, Київ (Нерухомість)

Міжнародна компанія, яка працює в сфері фасиліті менеджменту, займається управлянням єксплуатації об'єктів нерухомості. Штат компанії больше 4000 тис.человік.

Збільшення відділу підбору персоналу ( від 3 спеціалістів до 8 -спеціалісти технічного і офісного персоналу);
Розподіл роботи відділу, за окремими дільницями роботи (робота по всій территорії України);
Змінила стратегію роботи всього віділлу;
Вела новий проект "Мобільная группа";
Прописала программу навчання та тренінгів : "Телефоне резюміровання"; "Первична співбесіда"; "Адаптація персоналу"; "Мотивація персоналу" (навчання для спеціалістів з персоналу і менеджерів об'єктів компанії);
Ввела облік плинностті персоналу. Робота над зменшенням % плинності технічного персоналу компанії;
Створила нову мативаційну программу для спеціалістів відділу підбору;
Щомісячний підрахунок премій спеціалістів та щомісячна оцінка персноналу свого відділу;
Щомісячний мониторинг рівня заробітньої платні всіх співробітників компанії ( по усій территорії України);
Участь у тендерах за пунктами які відповідають по відповідальності мого відділу;
Створила : "Чек - лист відвідування об'єкту" и "План відвідування об'єктів" - для спеціалістів по персоналу;
Збільшила спектр направлення реклами (для пошуку персоналу - по всій території Україна). Створила звіт СМІ;
Фінансове планування відділу;
Фінансове планування по відкриттю нових об'єктів компанії;
Табілювання відділу;
Контроль работи і ведення звітів "Горячої линії" компанії;
Работа в программі Prengi (розробила і впровадила размо з розробниками звіти :
СМі; "Звіт по вакансіям"; "Звіт по діркам( "прогульщики"; "Плинність персоналу";)

HR generalist

з 02.2017 по 07.2018 (1 рік 5 місяців)
Юніт бі, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Повний спектр HR функцій і практик: разроботка і внедріння HR- політик і процедур з штатом 300 человік.

Організація процессу підбору персоналу з "0";
Успішний рекрутинг по всім позиціям (керівники і ТОП -менеджмент);
Мониторинг і аналітика ринку праці;
Розроботка і контроль программ мотивації персоналу;
Развиток корпоративної культури компанії;
Проведення HR- досліджень і опитувань співробітників;
Впровадження оцінки персоналу ( менеджерів по продажам);
Мотиваційні программи для еффективності команди;
Впровадження внутрішнього і зовнішнього кадрового резерва;
Розробила посадові інструкції усіх співробітників компанії;
Разробила положення усіх ввіділів компанії;
Разрабила і впровадила програму: "Програма навчання для нового співробітника"
Организація корпоративних івентів (не тільки для співробітників, а також для партнерів, родичів і друзів наших співробітників);
Впровадження і систематизувала штатний разпис компаії;
Організація процессу кадрового діловодства;
Впровадження обліку плиності персоналу. Работа над зменшенням % плиності співробітників компанії;
Підготовка презентацій і звітів;
Впровадження нових каналів по підбору персоналу.

Оutsourcing recruiter, headhunter, business partner hr processes

з 03.2014 по нині (11 років 5 місяців)
Осадча С.М., ФОП, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Оutsourcing recruiter, headhunter, business partner hr processes, Київ (Власний бізнес)

Підбор персоналу, адаптація персоналу,

Розробка і впровадження бізнес-процесів,

Консультація клієнтів по питанням : зменшення плинності персоналу в компанії, навчання персоналу, будування мотиваційной системи, проведення тренингів.

Мої проекти:

ЖК "Петрівський Квартал"

Ювелірний дім "Zarina"

"Київхліб"

"УкрПластик"

"Фокстрот"

Пан Бобер (сайт надання послуг спеціалістів)

Мережа бутиків в Мандарин Плаза

ЖК «Синергія»

"Джерелія"

«Будівельний Двір»

«Game Shop»

"Реприза"

SS consulting

Перша Логістична Компанія

Школа англійської мови "Lala English"

Медична лабараторія «Dila»

Медична лабараторія «Synevo»

«Trade Master»

Клуб Ефективних Коучей "YOUCoach"

"Geekle" рекрутингове агенство

Коммунікаційне агентство Provocateur PR

"Adsapience"

"Alterra Group" управління нерухомісттю

LR

"КофеЕк" мережа кав'ярнень

Мережа салонів краси Lazerini

Юридична компанія "Титан"

Запуск «Start Up» ТМ "Polaris"

Skill Up курси IT спеціалістів

Мережа вело прокату

"Технолоджик"

ТОВ "Пачворк Менеджмент"
Школа англійської та математики «Bomi»

Регіональний менеджер по персоналу

з 10.2012 по 07.2017 (4 роки 9 місяців)
Сільпо, Київ (Роздрібна торгівля)

Пошук і відбір персоналу на вакансії середньої та вищої ланки;
Організація и контроль работи спеціалістів по підбору персоналу;
Контроль работи спеціалістів по персоналу, постановка задач, звітність;
Навчання нових спеціаластів з персоналу;
Формування внутрішнбого та зовнішнього кадрового резерву ( від завідуючих до директорів );
Моніторинг ринка праці;
Участь в організації мотиваціоних проектів для персоналу;
Робота с навчальними закладами;
Проведеня внутрішніх аудитів, чек листів;
Звітність, зведена звітність за увесь регіон;
Робота з рекламою з підбору персоналу, ведения нових направлень реклами з підбору персоналу.
Відкриття магазину з нуля (підбір персонал у 50% штату) «Le Silpo»
Підготовка та впровадження в магазинах свого куста «Фокус Груп» (штат біля 1000 человік)
Виявлення конфліктних ситуацій в магазинах свого куста, находження рішення для усунення конфліттних ситуацій.
Закриття табелів магазинів (штат біля 1000 человік)
Оцінювання (категорії) спеціалістів з персоналу.
Робота в SAP

Результати:
Відкриття 3-х супермаркетів після реконструкцій (Організація відряджень на період реконструкцій, пошук нових співробітників на ново штатнтй разклад);
Вивела «куст» на перше місто по всім показникам (кадрове діловодство, плиність, укомплектованість штату в магазинах, кадровий резерв) в регіоні;
Веденя нових направлень реклами по найму працівників;
Зменшення плиності персоналу в магазинах.

Спеціаліст з персоналу

з 06.2012 по 11.2012 (5 місяців)
Сільпо, Київ (Роздрібна торгівля)

Пошук і відбир рядового персоналу магазину;
Адаптація и введення в посаду нових співробітників;
Організація мотиваціонних заходів для персонала магазину;
Кадровое діловодство (штат 121 человік і більше, вела два магазини одночастно);
Участь в відкритті нових магазинів (підбір рядового персоналу і кадровое діловодства);
Робота в SAP
Результати:

Відкриття нового супермаркета з нуля (найм рядового персоналу в штаті 120 чол.);
Пройшла кадровий аудит на 100%;
Ведення двух магазинів: закриття в крайній термін дуже багато рядових вакансій і введення кадрового діловодства.

Методист

з 08.2009 по 04.2014 (4 роки 8 місяців)
НАУ, Київ (Освіта, наука)

Ведение стат. отчетов по студентам факультета;
Введения личных дел студентов (более 800 человек)
Введения сводных таблиц оценок, печать «Додатків», заказ дипломів
Документооборот факультета (составление и подпись приказов факультета, все справки для студентов, различные статистические отчеты, заполнения зачетных книжек
Номенклатура факультета;
Организационная работа со студентами;

Освіта

Національна академія статистики, обліку та аудиту

«Фінанси», Київ
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Знання і навички

  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Email
  • Internet Explorer
  • MS Access
  • Outlook Express
  • САПР
  • Графические редакторы
  • WordPad
  • MS Paint
  • Кадровый учет
  • Створення і впровадження бізнес процесів що до адаптації
  • Тренінги та навчання ( розвиток) персоналу
  • Створення та контроль HR бюджету
  • Розвиток бренда работодавця
  • Общественная деятельность
  • Планування бюджету
  • Організація адаптації персоналу
  • Складання чеклістів
  • Ведення кадрового обліку
  • Побудова HR-бренду
  • Проведення тренінгів
  • Онбординг персоналу
  • Управління персоналом
  • Доброзичливість
  • Стресове інтервʼю
  • Підбір персоналу для рітейлу
  • Відповідальність
  • Управлінські навички
  • Організованість
  • Стратегічне планування
  • Ведення переговорів
  • Ведення CRM
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Розвиток продажу
  • Користувач Бітрікс24
  • Впровадження системи KPI
  • MS Excel

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Додаткова освіта
•Лицей от НАУ -Оператор ПК и бухгалтерия (2006)
•«Целевой отбор», «Навыки презентации», «Формула команды». (2013)
•Семінар “Мотивація персоналу” Visotsky Consulting Ukraine
•Семінар “Правила найму” Visotsky Consulting Ukraine
•Семінар “Оргсхема” Visotsky Consulting Ukraine
•Семінар “Посадові папки” Visotsky Consulting Ukraine
•Семінар “Планування” Visotsky Consulting Ukraine
•Семінар “Сім навичок високоефективного керівника” Visotsky Consulting Ukraine
•Семінар “СТРАТЕГІЯ. РОЛЬ КЕРІВНИКА У СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ” Visotsky Consulting Ukraine
•Семінар "Делегування" Visotsky Consulting Ukraine
•Семінар "Координації" Visotsky Consulting Ukraine
•Семінар "СТАТИСТИКИ: ЯК ВИМІРЮВАНІ ПОКАЗНИКИ ПЕРЕТВОРЮЮТЬ НАШ ШЛЯХ ДО УСПІХУ" Visotsky Consulting Ukraine
•Семінар "Фінансове планування" Visotsky Consulting Ukraine
•«Капелюхи співробітників» Іван Зімбицький

Навички і досягнення:
Впровадження всіх звітностей відділу по персоналу
Побудова відділу рекрутингу з 0 ( 9 рекрутерів)
Досвід роботи з регіонами, і розвитком регіонів
Проведення співбесід за цінностями компанії
Організація і впровадження процесів пошуку, підбору і адаптації персонала
Опис бізнес- процесів, написання ТЗ для реалізації
Впровадження ( систематизація) процесів в Бітрікс, Пренжі
Розробка і впровадження систем адаптації
Побудова мативаційних схем
Оцінка ефективності роботи специалістів ( методи KPI, анкетування, тестування, оцінка 360 градусів)
Навчання та розвиток персоналу ( створення і впровадження індивідуальних планів розвитку)
Створення кадрового резерву
Розробка, ведення і контроль бюджетування HR, участь у фінансових нарадах
Закриття заробітньої платні
Розвиток і підтримка корпоративної культури компанії
Розробка посадових інструкцій
Розробка оргструктури компанії
Організація корпоративних заходів
Проведення зустрічей 1:1
Проведення зустрічей «Exit interview»
Розвиток бренду роботодавця

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: