• Файл

Діана

Менеджер відділу бронювання

Розглядає посади:
Менеджер відділу бронювання, Менеджер по роботі з клієнтами, Керуюча, Старший адміністратор, Помічник керівника
Вік:
26 років
Місто проживання:
Коломия
Готовий працювати:
Буковель, Верховина, Коломия, Східниця, Яремче

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Горішна Діана Дмитрівна
08.12.1998
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи:
АДМІНІСТРАТОР • ТК «БУКОВЕЛЬ» • ЖОВТЕНЬ 2019–ЛИПЕНЬ 2020
Розміщення гостей відповідно до попередніх бронювань.
Ведення касової дисципліни та обліку фінансів.
Роботу з системами бронювання для ефективного управління бронюваннями.
Приймання вхідних дзвінків та надання необхідної інформації.
Ведення звітності для забезпечення якісного обслуговування.
СТАРШИЙ АДМІНІСТРАТОР • TAVEL FAMILY GROUP • ГРУДЕНЬ 2020–ТЧ
• Загальне управління готелем: Координація всіх операційних процесів у готелі, контроль за
роботою всіх відділів (фронт-деск, обслуговування номерів, ресторан, технічна служба
тощо).
• Управління персоналом: Набір, навчання, мотивація та управління персоналом, розробка
графіків роботи, забезпечення дотримання стандартів обслуговування.
• Контроль за фінансами: Бюджетування, контроль витрат, управління доходами, аналіз
фінансових показників, забезпечення рентабельності діяльності готелю.
• Взаємодія з клієнтами: Робота з гостями, вирішення конфліктних ситуацій, забезпечення
високого рівня задоволеності клієнтів, управління програмами лояльності.
• Забезпечення якості послуг: Впровадження стандартів якості обслуговування, контроль за
виконанням внутрішніх процедур та нормативів, регулярна оцінка роботи персоналу.
• Управління матеріально-технічними ресурсами: Контроль за станом матеріальних активів
готелю, організація ремонтних робіт, забезпечення належного рівня обслуговування
приміщень і обладнання.
• Співпраця з постачальниками: Ведення переговорів з постачальниками, укладання
договорів, контроль за поставками і якістю товарів та послуг.
• Звітність: Складання звітів про діяльність готелю, аналіз результатів роботи, підготовка
пропозицій щодо покращення операційної діяльності.
• Дотримання нормативних вимог: Забезпечення відповідності діяльності готелю місцевим і
міжнародним стандартам, законам і правилам (зокрема, з питань безпеки, гігієни та захисту
праці).
Освіта:
МОЛОДШИЙ СПЕЦІАЛІСТ • ЛИПЕНЬ 2018 • КЕПК
Диплом молодшого спеціаліста у галузі правознавства з відзнакою.
БАКАЛАВР • ЛЮТИЙ 2021 • КНТЕУ
Бакалавр міжнародного права

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: