- Файл
Вікторія
Фінансовий аналітик
- Розглядає посади:
- Фінансовий аналітик, Заступник начальника фінансового відділу, Спеціаліст з казначейства, Бухгалтер (клієнт-банк)
- Вік:
- 40 років
- Місто проживання:
- Біла Церква
- Готовий працювати:
- Біла Церква, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13776631/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Особисті дані
П.І.Б.:
Терещук Вікторія Олександрівна
Адреса:
м. Біла Церква, вул. Героїв Крут, буд. 98, кв. 168
Дата народжения: 06.08.1985 р.
Телефон:
[
Електронна адреса:
[
Особисті якості
Аналітичне мислення, здатність швидко зорієнтуватися в ситуації і самостійно прийняти рішення, вміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову, швидко навчаюсь, відповідальна, цілеспрямована.
Освіта
Навчальний заклад: Київський Університет економіки та права «КРОК»
Роки навчання: 2002-2006
Факультет: Економіка підприємства Роки навчання: 2002-2006
Спеціальність: Облік та аудит
Професійні навички і знання
Рівень користування ПК: досвідчений користувач
Знання: Windows, MS Office, Internet, Бест – Зарплата, М.Е.Doc, Б2, модуль емітента BCZ Card, IOPDAY, IVPS, IS-CARD, ІТ-Підприємництво
Досвід роботи
З 12.2019р. по теперішній час
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРЕМІОРІ», м. Біла Церква
Посада: Заступник начальна фінансового відділу
Обов’язки: планування руху грошових коштів, організація та проведення валютних розрахункових операцій, виконання платежів у національній валюті, робота з касовими операціями, створення авансових звітів та комунікація з підзвітними особами, робота з банками по супроводу кредитних та депозитних угод, відображення в обліку операцій проведених в системі Клієнт-Банк, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості підприємства, контрольі управління грошовими потоками, формування платіжного календаря.
З 11.2015р. по 12.2019р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРЕМІОРІ», м. Біла Церква
Посада: Провідний економіст з фінансової роботи
Обов’язки: підготовка банківських документів на усі види платежів по розрахунках з постачальниками, виконання роботи по здійсненню фінансової діяльності підприємства, спрямованої на забезпечення фінансовими ресурсами, формуванню і розподілу доходів і нагромаджень підприємства і їх використання по зобов'язаннях перед державним бюджетом, податковими органами, банківськими установами, постачальниками, контроль за дебіторською і кредиторською заборгованістю підприємства.
З 10.2012р. по 10.2015р.
Двадцяте відділення ПАТ «Креді Агріколь Банк», м. Київ
Посада: Бухгалтер – контролер
Обов’язки: організація операційної роботи, робота з фізичними та юридичними особами, контроль прийнятих платежів від фізичних осіб, внутрішньобанківські та міжнародні перекази (Western Union, Money Gram, Contact), відкриття рахунків фізичним і юридичним особам.
З 03.2012р. по 04.2012р.
Білоцерківське відділення ПАТ «АКБ Банк», м. Біла Церква
Посада: Начальник операційного відділення
Обов’язки: організації операційної роботи, робота з фізичними та юридичними особами, приймання платежів, оформлення депозитів, пенсійних, поточних та карткових рахунків, внутрішньобанківські та міжнародні перекази (Western Union, Money Gram, Contact), обмін валют, оформлення індивідуальних (банківських) сейфів, робота з чековими книжками, приймання і проведення платіжних доручень від юридичних осіб, відкриття рахунків фізичним і юридичним особам, складання звітності.
З 06.2011р. по 03.2012р.
Білоцерківська філія ПАТ «АКБ Банк», м. Біла Церква
Посада: Виконуюча обов’язки головного бухгалтера
Обов’язки: контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх фінансових та фінансово-господарських операцій, проведення розрахунків з кредиторами, формування та відправка платіжних файлів по клієнтським і банківським платежам, контроль та забезпечення своєчасного складання звітності та її подання в установлені терміни, представлення клієнтам продукти філії банку, відкриття рахунків фізичним та юридичним особам (поточних та карткових).
З 12.2010р. по 06.2011р.
Білоцерківська філія ПАТ «АКБ Банк», м. Біла Церква
Посада: Заступник головного бухгалтера
Обов’язки: контроль обліку ПММ, ОЗ, НМА, нарахування амортизаційних відрахувань, контроль за оформленням та подання до обліку первинних документів, контроль стану дебіторської заборгованості, нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних інших соціальних та заохочувальних виплат працівникам, утримань податків та зборів з них, складання та подання у відповідні органи звітність.
З 11.2010р. по 12.2011р.
Білоцерківська філія ПАТ «АКБ Банк», м. Біла Церква
Посада: Економіст відділу активно-пасивних операцій
Обов’язки: відкриття та ведення депозитних та карткових рахунків, нарахування та зарахування відсотків клієнтам Банку, відкриття операційного дня, формування та відправлення файлів з даними про виконані операції з БПК до «Процесингового центру», залучення вкладів (депозитів) фізичних та юридичних осіб, ведення бази даних клієнтів – вкладників, проведення нарахування та розрахунків за операціями депозитними рахунками, формування та подання щоденної звітності до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, а також щомісячної звітності по балансовим рахункам, пов’язану з депозитними вкладами населення
З 05.2010р. по 11.2010р.
Білоцерківська філія ПАТ «АКБ Банк», м. Біла Церква
Посада: Старший касир відділу грошово-касових операцій
Обов’язки: зберігання готівки, цінностей, дотримання схоронності касових документів, проведення касових операцій у касі, складання зведених довідок про касові обороти, складання, накопичення первинних касових документів, приймання готівки в національній валюті від клієнтів, для зарахування на рахунки юридичних та фізичних осіб відкриті в філії банку або на відповідні рахунки в інших банківських установах та внутрішні рахунки філії банку, прийом комунальних платежів від населення протягом операційного дня.
З 03.2008р. по 05.2010р.
Білоцерківська філія ПАТ «АКБ Банк», м. Біла Церква
Посада: Економіст з обліку
Обов’язки: своєчасне закриття дебіторської та кредиторської заборгованості, на підставі відповідних документів, оформлення звітів про відрядження працівників, проведення операції по договірним розрахункам пов’язаним з господарською діяльністю банка, здійснення розрахунків з придбання ОЗ, МШП, НМА на підставі первинних документів, нарахування амортизації.
З 12.2007р. по 03.2008р.
Білоцерківська філія ПАТ «АКБ Банк», м. Біла Церква
Посада: Економіст з готівкового обігу
Обов’язки: контроль за наявністю всіх первинних документів по операціям, контроль за операціями по господарській діяльності, контроль правильності відображення касових символів при оформленні документів на прийом/видачу готівки, грошових чекових книжок, проведення контролю початкових платіжних документів шляхом верифікації, проведення внутрішніх платежів, виявлення фінансових операцій які підлягають обов’язковому та внутрішньому фінансовому моніторингу, оформлення грошових чекових книг відповідно до заяв клієнтів, робота з індивідуальними (банківськими) сейфами
З 02.2007р. по 12.2007р.
Відділення №8 ПАТ «АКБ Банк», м. Київ
Посада: Провідний спеціаліст відділу операційного обслуговування
Обов’язки: організація операційної роботи, робота з фізичними та юридичними особами, приймання платежів, оформлення депозитів, пенсійних, поточних та карткових рахунків, внутрішньобанківські та міжнародні переводы (Western Union, Money Gram, Contact), обмін валют, робота з чековими книжками, приймання і проведення платіжних доручень від юридичних осіб, відкриття рахунків фізичним і юридичним особам, складання звітності.
З 06.2006р. по 10.2006р.
Лівобережна філія ВАТ «Український кредитно-торговий банк», м. Київ
Посада: Провідний спеціаліст відділу операційного обслуговування філії
Обов’язки: організація операційної роботи, робота з фізичними та юридичними особами, приймання платежів, оформлення депозитів, пенсійних, поточних та карткових рахунків, внутрішньобанківські та міжнародні переводы (Western Union, Money Gram, Contact), обмін валют, робота з чековими книжками, приймання і проведення платіжних доручень від юридичних осіб, відкриття рахунків фізичним і юридичним особам, складання звітності.
З 04.2006р. по 06.2006р.
Лівобережна філія ВАТ «Український кредитно-торговий банк», м. Київ
Должность: Касир відділу касових операцій
Обов’язки: проведення касових операцій у касі до даних бухгалтерського обліку, шляхом проведення поточних щоденних звірок касових журналів, залишків цінностей, складання зведених довідок про касові обороти, складання, накопичення первинних касових документів, приймання готівки в національній валюті від клієнтів, для зарахування на рахунки юридичних та фізичних осіб відкриті в філії банку або на відповідні рахунки в інших банківських установах та внутрішні рахунки філії банку, прийом комунальних платежів від населення протягом операційного дня.
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Спеціаліст з казначейства, Бухгалтер (клієнт-банк), Заступник начальника фінансового відділу, ще 2 посади
Біла Церква, Київ
Терещук Вікторія Олександрівна Особисті дані П.І.Б.: Терещук Вікторія Олександрівна Адреса: м. Біла Церква, вул. Героїв Крут, буд. 98, кв. 168 Дата народжения: 06.08.1985 р. Телефон: Електронна...
Схожі кандидати
-
Фінансовий контролер
Київ -
Фінансовий менеджер
55000 грн, Київ -
Фінансовий аналітик
Київ -
Фінансовий аналітик, аудитор, економіст, бухгалтер
40000 грн, Київ -
Фінансист
30000 грн, Київ -
Фінансовий менеджер
Київ