• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13816942/

3D artist

Розглядає посади:
3D artist, 3D-дизайнер, Game designer
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Анна Скобара​

📍
Junior 3D Artist​

🌐 Дніпро, Україна |📧 [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
artstation.com/anna3d_dsgn

🔹 Про себе
Креативна та цілеспрямована Junior 3D Artist із
сильним інтересом до геймдизайну та візуального
мистецтва. Навчалась самостійно, виконувала
практичні проєкти та постійно вдосконалюю свої
навички. Готова до командної роботи, швидко
навчаюся та відкрито ставлюся до нових викликів.

🔹 Навички
●​ Моделювання та рендеринг: Autodesk Maya, Blender, Marmoset
●​ Ігровий двигун: Unreal Engine
●​ Текстурування: Базові навички в Substance Painter
●​ UV-розгортка, базова анімація, сцени в реальному часі
●​ Розуміння базового 3D-пайплайну у виробництві контенту для ігор​


🛠 Практичний досвід
1.​ За останній рік виконала понад 10 практичних проєктів у сфері 3D.
Працювала з персонажами, об'єктами та середовищем у різних
стилях — від stylized до реалізму.​

2.​ Останні роботи виконані в Maya та Substance Painter.​

3.​ Маю досвід створення інтерактивних сцен та освітлення в Unreal
Engine 5, включаючи анімацію об’єктів​

4.​ Раніше активно використовувала Blender для стилізованих пропів,
hard surface-моделей і середовищ​

5.​ Дотримуюсь повного пайплайну: моделювання, UV, бейки,
текстурування, освітлення, рендер

6.​ Постійно вдосконалюю свої навички, щоденно навчаюсь новим
інструментам і технікам. Активно працюю над розширенням досвіду
у 3D-виробництві, особливо у створенні контенту для ігор.​
🔹 Курси та навчання
●​ Polyrendr – базове моделювання, пайплайн​

●​ CG Fast Track – основи 3D та роботи з Blender​

●​ Школа Ісаєва – безкоштовні уроки та міні-курси​

●​ Самостійне навчання: YouTube, практичні проєкти, туторіали

🔹 Освіта
Самоосвіта​
Онлайн-ресурси, практичні завдання, навчальні курси

🔹●​Мови
Українська – рідна
●​ Англійська – A2 (вивчаю далі)

🔹
📌 artstation.com/anna3d_dsgn
Портфоліо

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: