- Файл
Ольга
Спеціаліст, економіст, менеджер
- Розглядає посади:
- Спеціаліст, економіст, менеджер, Перекладач англійської, Методолог
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13838440/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження:
23.10.1985
Адреса проживання:
моб. телефон:
E-mail:
Сімейний стан:
Діти:
м. Київ, вул. Воскресенська, б.16-В, кв.145
[
[
одружена
є донька, 2018 р.н.
Освіта:
2003 – 2008
Донбаський державний технічний університет
Факультет іноземних мов
Спеціальність: філолог-перекладач англійської та французької мов (письмовий технічний переклад)
2010 – 2013
Навчально-науковий інститут магістерської підготовки та післядипломної освіти Вищий навчальний заклад «Університет економіки та права «КРОК»
Кафедра фінансів та банківського бізнесу
Спеціальність: Фінанси
Іноземні мови:
Англійська – високий рівень (upper intermediate)
Французька – середній рівень (intermediate)
Комп’ютерні навички:
MS Office (Word, Excel, Visio, PowerPoint, Outlook), досвід роботи з SAP, ПК IRIS, WEBBANK, SIRIUS, системами документообігу «ДокС» та Lotus Notes.
Досвід роботи:
Січень 2025 – травень 2025
Липень 2023 – грудень 2024
листопад 2016 - червень 2023
АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ»
Управління архітектурної методології
Посада: Менеджер
Функціональні обов’язки:
• методологічне супроводження процесів і проектів (розробка та актуалізація внутрішніх документів Банку;
• участь у погодженні та затвердженні внутрішніх документів Банку;
• участь у дослідженнях, розробці, аналізі, впровадженні та оптимізації методології Банку, а також у контролі її ефективності (збір даних для аналізу ефективності існуючих методологій; підготовка пропозицій щодо вдосконалення методологічних підходів; підтримка процесу впровадження нових методологій у роботу Банку; підготовка звітів та рекомендацій щодо покращення методології на основі аналізу);
• оперативний супровід системи управління змінами в методології Банку у співпраці з відповідними підрозділами (участь у координації змін, пов'язаних із методологією Банку; моніторинг впровадження змін у співпраці з відповідними підрозділами; надання зворотного зв’язку щодо результатів впровадження змін);
• підтримка та розвиток процесів автоматизації та впровадження нових технологічних рішень у межах методології Банку (участь у розробці технічних завдань для автоматизації процесів; адміністрування, підтримка та модернізація системи електронного документообігу Банку; тестування нових технологій та інструментів, що впроваджуються в рамках методології; моніторинг роботи автоматизованих процесів та надання пропозицій щодо їх вдосконалення.
АТ «ПУМБ»
Департамент інвестиційного бізнесу
Відділ кореспондентських відносин
Посада: головний фахівець
Функціональні обов’язки:
• супроводження процесу укладення/розірвання/внесення змін до діючих генеральних угод щодо здійснення операцій на міжбанківському ринку, а також договорів про встановлення кореспондентських відносин (надалі «угоди»), організація погодження угод з відповідними підрозділами Банку, контрагентами/кореспондентами, ведення відповідних переговорів та листування;
• розробка та актуалізація типових договорів (генеральних угод), проектів угод з урахуванням особливостей контрагентів/ кореспондентів та потреби Банку, організація їх погодження з відповідними підрозділами Банку;
• супроводження та ведення бази угод: формування юридичних справ контрагентів/кореспондентів Банку; своєчасне повідомлення відповідних підрозділів Банку про зміни та про документи контрагентів/кореспондентів;
• внесення/оновлення/перевірка даних про контрагентів/ кореспондентів в АБС;
• відкриття та налаштування договорів в АБС: розміщення та введення даних договору в АБС (WEBBANK та SIRIUS);
• отримання, перевірка, формування електронних анкет та розміщення документів, необхідних для відкриття кореспондентського рахунку, вивчення банків-кореспондентів на ім’я яких відкриваються кореспондентські рахунки в Банку і які підлягають ідентифікації та вивченню згідно із законодавством України та внутрішніх нормативно-розпорядчих документів Банку;
• підготовка та надання відповідної інформації за запитами банків-контрагентів та кореспондентів щодо сумісної діяльності, а також даних, пов’язаних із функціонуванням та проведенням операцій по кореспондентським рахункам;
• супроводження мережі кореспондентських рахунків, приймання участі у вирішенні нестандартних та проблемних питань;
• проведення зовнішнього та внутрішнього обміну даними, що пов’язані з функціонуванням мережі кореспондентських рахунків;
• підготовка інформації щодо процедур вивчення ПУМБ його банками-контрагентами та кореспондентами;
• підготовка та супроводження процедур погодження внутрішніх нормативних та розпорядчих документів з питань фінансового моніторингу, виконанню вимог FATCA.
АТ «ПУМБ»
Департамент інкасації та грошового обігу
Посада: головний фахівець
Відділу методології та перевірок підрозділів інкасації Управління організації і контролю касових операцій та інкасації
• Методологічне супроводження процесів і проектів (розробка внутрішніх документів Банку з питань інкасації коштів та перевезення валютних та інших цінностей, в т.ч. з питань готівкового обігу, порядку роботи каси перерахунку та забезпечення збереження цінностей: розробка та актуалізація положень, порядків, регламентів, правил, процедур, інструкцій тощо);
• Розробка та актуалізація курсів для дистанційних навчань працівників Підрозділів інкасації;
• Участь у розробці, погодженні та укладенні договорів про надання послуг з інкасації та перевезення цінностей, договорів про приймання-передавання готівки, тощо.
• Участь у погодженні та затвердженні внутрішніх документів банку з питань інкасації коштів та перевезення цінностей, готівкового обігу, порядку роботи каси перерахунку, забезпечення збереження цінностей, приймання-передавання готівки, управління потоками готівкових коштів;
• Участь в розробці, впровадженні та підтримці нових процесів/бізнес-моделей та політик банку;
• Оптимізація існуючих процесів Департаменту, аналіз доцільності впровадження нових бізнес-процесів/змін до існуючих процесів;
• Підготовка інформації, звітів за запитами керівництва банку.
жовтень 2011 –
листопад 2016
ПАТ «Укрсоцбанк» (у складі UniCredit Group)
Департамент банківської організації та методології
Посада: головний економіст
• Методологічне супроводження та підтримка процесів і проектів в частині: роботи каси перерахунку, казначейства, інкасації коштів та перевезення валютних цінностей, інформаційної та економічної безпеки Банку, процесів ІТТ та бек-офісу (розробка внутрішніх документів Банку: положень, регламентів, правил, процедур, інструкцій тощо);
• Погодження та затвердження внутрішніх документів банку, що стосуються процесів: роботи каси перерахунку, казначейства, інкасації коштів та перевезення валютних цінностей, інформаційної та економічної безпеки Банку, процесів ІТТ та бек-офісу;
• Переклад внутрішніх документів Банку з/на англійську мову;
• Участь в розробці, впровадженні та підтримці нових процесів/бізнес-моделей та політик банку та UniCredit Group;
• Оптимізація існуючих бізнес-процесів, аналіз доцільності впровадження нових бізнес-процесів/змін до існуючих процесів що стосуються процесів: роботи каси перерахунку, казначейства, інкасації коштів та перевезення валютних цінностей, інформаційної та економічної безпеки Банку, процесів ІТТ та бек-офісу;
• Участь в розробці організаційної структури банку, аналіз, обробка та погодження змін до організаційної структури в т.ч. зміни чисельності персоналу;
• Підготовка інформації, звітів за запитами керівництва банку та UniCredit Group.
Особисті якості:
• Працьовитість та уважність;
• Комунікабельність;
• Відповідальність;
• Орієнтація на результат;
• Бажання розвитку та вдосконалення;
• Вміння працювати в команді.
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Оператор чата
Київ, Чернігів , ще 4 міста -
Спеціаліст з платежів
Київ, Вінниця, Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ -
Менеджер з продажу, нерухомості, закупівлі
35000 грн, Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Sales manager
Київ