• Файл

Людмила

Помічник бухгалтера, бухгалтер

Вік:
68 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Северіна Людмила Євгенівна

Дата народження: 07.04.19. 1957р.
Місто: Дніпро
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: Заміщення вакантної посади пом.бухгалтера, діловода, офіс менеджера.
Освіта:
вересень 1975 р. –березень 1979 р.,Дніпропетровській машинобудівний технікум, спеціальність «Обробка різанням», Кваліфікація: технік-технолог.
серпень 2000 р., Харківський Фінансово-Економічний інститут, факультет «Бухгалтерський облік, спеціальність «Бухгалтер», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Додаткова освіта:
Жовтень – грудень 1991 р. – Курси «Бухгалтерський облік, аналіз господарської діяльності госпрозрахункових, орендних підприємств», Дніпропетровській Фінансовий технікум
березень 2000 р. – Центр компьютерн. підготовки за спеціальністю: пользователь ПЄВМ – бухгалтер м.Дніпро
березень - квітень 2006 р. – Підвищення кваліфікації ЗАТ «Центр підготовки і перепідготовки кадрів та інформаційно-аналітичного забезпечення страхової діяльності» за «Бухгалт. та податковий облік страхової діяльності». м. Київ.
Досвід роботи:
Технік-економіст
листопад 1991 р. – березень 1992 р. Устан. ЯЕ 308/178 УМВС Укр., м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
– касові операції;
– бух облік матеріалів;
Бухгалтер
березень 1992 р. – червень 2003 р. . Устан. ЯЕ 308/178 УМВС Укр., м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
– розрахунок заробітної плати; аліменти, премія, в/років, надбавки, л/листи, мат.
- звіти до фондів; стат. Звіти.
Заступник начальника фінансового відділу
березень 2004 р. – березень 2005 р. Устан. ЯЕ 308/178 УМВС Укр., м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів,
Головний бухгалтер
квітень 2005 р. – вересень 2008 р. ЗАТСК «Інкомстрах», м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
– ведення бухгалтерського та податкового обліку;
– здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
– надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
– податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
– налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
– контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
– взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
– облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
– участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
– підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;

В.О. директора ДФ ЗАТСК «Інкомстрах», м. Дніпро.
вересень 2008 р. – жовтень 2008р.
Головний бухгалтер

жовтень 2008 р. – листопад 2009 р. ЗАТСК «Інвестсервіс», м. Дніпро.
листопад 2009 р.- квітень 2013 р. ЗАТСК «Інкомстрах», м. Дніпро.
Бухгалтер
лютий 2014 р. - грудень 2014 р. Управл. Державн. пенітаціарної служби України м. Дніпро
березень 2016 р.- вересень 2017 р. . Управл. Державн. пенітаціарної служби України м. Дніпро
серпень 2018 р. – січень 2019 р. ОСББ «Тополя-25»
лютий 2019 р. – червень 2019 р. Філія Держ. Устан. «Центр охорони здоров.» ДКВС Укр. в Дніпропетровській та Донецькій обл..
Голова правління
Жовтень 2019р. – січень 2020 р. ОСББ « Тополя-25» м. Дніпро

Професійні навички:
– володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
– володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
– досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
– досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
– досвід проходження перевірок контролюючими органами;
– уміння працювати в системах “Банк-Клієнт”,
– досвід формування платіжних доручень і вимог;
– досвід підготовки та підписання контрактів;
– знання податкового законодавства;
– досвід ведення переговорів;
– уміння працювати в команді;
– навички управління персоналом;
– навички ведення податкової звітності;
– знання мов: українська – рідна; російська – вільно володію;
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: