- Файл
Анастасія
Фінансовий партнер, заступник фінансового директора
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Дніпро
- Готовий працювати:
- Дніпро, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13847776/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 14 березня 1987
Телефон: [
E-mail: [
Освіта: вища
2017/2022 – Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого (спеціальність «Право»)
2004/2009 – Український державний хіміко-технологічний університет (спеціальність «Менеджмент
організацій»)
Досвід роботи:
01/2023 – по т.ч. Провідний економіст Відділу бюджетування та управлінської звітності
ПрАТ «МХП» 1. Формування операційного та річного бюджету, контроль виконання бюджетів, аналіз відхилень, висновки.
2. Взаємодія з ЦФВ та суміжними підрозділами, аналіз фінансових та операційних показників.
3. Управління грошовими потоками, прогнозування Cash Flow, забезпечення ліквідності.
4. Підготовка консолідованих управлінських звітів для прийняття рішення: P&L, періодичних фінансових та операційних
звітів.
5. Звірка даних в обліковій системі.
6. Реінжиніринг бізнес процесів.
7. Ad-hoc запити та аналізи.
11/2018 –01/2023 Провідний економіст Департаменту бюджетування хімічних підприємств/Заступник Керівника Департаменту
ТОВ «БІ ТІ Досвід роботи з підприємствами хімічної, енергетичної галузей та іншими
СОЛЮШИНС» 1. Операційне управління бізнес-процесами.
2. Формування фінансової стратегії, планування та бюджетування в коротко- та довгостроковій перспективі.
3. Формування моделей роботи підприємства за різних умов для подальшого прийняття управлінського рішення.
4. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства. Оптимізація витрат та підвищення ефективності
використання фінансових ресурсів.
5. Аналіз планів виробництва та реалізації, запуск нової продукції. Контроль додержання виробничих норм.
6. Аналітика збуту готової продукції та участь у формуванні збутової політики (ціни, собівартість, ринки).
7. Нові (пілотні) проекти: формування бізнес-моделі, прорахунок фінансових показників, впровадження, управління та
підтримка, діаграми Ганта. Пошук додаткових шляхів отримання доходів.
8. Електроенергія та природній газ (купівля-продаж, споживання, використання): розрахунки, аналіз та контроль
споживання. Знання законодавчих актів та їх застосування у практичній діяльності.
9. Заробітна плата та ФОП: аналіз, розрахунки по підвищенню заробітної плати, надання пропозицій з оптимізації.
10. Cash Flow: організація, планування, управління та контроль за станом, рухом і цільовим використанням грошових
коштів, забезпечення ліквідності.
11. Робочий капітал: аналіз, контроль, робота з дебіторами/кредиторами, аналіз залишків на складі.
12. Оподаткування.
13. Ведення управлінського обліку та підготовка управлінської звітності. Формування звітів (Cash Flow, P&L,
управлінський баланс) та аналітичних довідок/звітів.
14. Супровід з юридичних питань та змін в законодавстві.
15. Взаємодія з банками, розвиток відносин з ключовими партнерами, стейкхолдерами.
08/2018 – 10/2018 Економіст з фінансової роботи відділу Казначейства
ТОВ «АКСОР 1. Платежі по Україні та валютні операції (експорт, імпорт), управління платіжним процесом.
ІНДАСТРІ» 2. Контроль виконання зобов’язань, координація з операційними підрозділами.
3. Координація роботи з банками.
4. Підготовка необхідної документації, розрахунків з метою отримання фінансування, оформлення документарних операцій
з банками.
07/2018 – 08/2018 Спеціаліст з супроводу судового та виконавчого провадження Головного офісу
АТ КБ 1. Підготовка відповідей на запити судів та інших процесуальних документів.
«ПРИВАТБАНК» 2. Правовій аналіз судових документів.
3. Підготовка правових позицій для супроводу позовних заяв в інтересах банку.
04/2010 – 07/2017 Провідний економіст Управління з обліку операцій клієнтів Напрямку управління та реструктуризації активів
ПАТ КБ Головного офісу
«ПРИВАТБАНК» 1. Проведення заходів щодо ідентифікації, верифікації, поглибленого вивчення та уточнення інформації про клієнтів
відповідно до вимог чинного законодавства (визначення кінцевих бенефіціарних власників, виявлення публічних осіб та
пов'язаних з ними осіб).
2. Робота з клієнтами, які належать до всіх рівнів ризику, публічних осіб.
3. Відкриття/закриття поточних рахунків у національній та іноземній валютах фізичним особам-підприємцям, юридичним
особам-резидентам, юридичним особам-нерезидентам.
4. Формування та ведення юридичних справ клієнтів відповідно до нормативних вимог НБУ.
5. Робота із запитами від клієнтів, НБУ та уповноважених органів.
6. Надання методичної та консультаційної підтримки клієнтам з питань обслуговування поточних рахунків, ідентифікації,
верифікації та вивчення клієнтів банку.
7. Документарне оформлення та ведення договорів банківського рахунку.
Особисті та ділові якості
Стратегічне та операційне планування, оптимізація бізнес-процесів.
Управління проектами, координація команд, міжфункціональна взаємодія.
Сильні аналітичні здібності, здатність до прийняття рішень на основі даних.
Високий емоційний інтелект, уміння доводити та обґрунтовувати.
Відмінні комунікативні здібності. Орієнтованість на результат. Відповідальність.
Готовність до відряджень та релокації, висока адаптивність до змін і нових викликів.
Схожі кандидати
-
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Заступник директора
Київ, Дистанційно -
Заступник директора
Київ, Львів , ще 2 міста -
Заступник фінансового директора
Київ -
Фінансовий директор
Київ -
Фінансовий директор
Дніпро