• Файл

Людмила

Юрист

Розглядає посади:
Юрист, Юрисконсульт, Юрист-господарник
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Людмила
Дата народження: 12 лютого 1989 року (36 років)
Регіон: м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Юрисконсульт
Наразі розглядаю:
Тип зайнятості: неповна зайнятість, віддалений формат

Мета
Отримання перспективної і стабільної роботи на посаді юриста для реалізації теоретичних навичок на
практиці та досягнення успіхів у кар’єрі.
__________

Досвід роботи

Група будівельних компаній (будівельна діяльність), ФОП (оренда будівельної техніки)
Квітень 2018 року - по теперішній час – юрисконсульт (7 років 3 міс.)

Обов’язки:

 Договірна робота:
- відновлення договорів за попередні роки;
- створення та ведення бази договорів підприємства (Exсel);
- оцінка правових ризиків при укладанні договорів;
- розробка та укладання будь-яких проєктів договорів, а саме: договір поставки, договір оренди
(суборенди), договір про надання послуг, договір підряду (субпідряду, генпідряду), договір
переведення боргу, договір відступлення права вимоги, попередній договір, договір купівлі-
продажу (нерухомого майна, рухомого майна, майнових прав), договір цивільно-правового
характеру (ЦПХ), договір про надання поворотної фінансової допомоги, договір про
відшкодування витрат, договір відповідального зберігання, договір позички транспортного
засобу, договір поруки, договір матеріальної відповідальності, зовнішньо-економічні договори
та ін.
- юридичний супровід змін в договірних відносинах;
- аналіз проєктів договорів на відповідність їх чинному законодавству та інтересам компанії;
- складання протоколів розбіжностей і їх узгодження з контрагентом;
- ведення ділових листувань і переговорів з контрагентами;
- сканування всіх договорів;
- архівування договорів.

 Корпоративне право:
- супровід державної реєстрації товариств з обмеженою відповідальністю, реєстрації
адвокатського бюро;
- розробка статутів у відповідності до чинного законодавства України;
- складання протоколів загальних зборів учасників (рішень єдиного учасника) щодо створення
товариства з обмеженою відповідальністю, адвокатського бюро, щодо внесення змін до
відомостей про юридичну особу (перехід на діяльність товариства з обмеженою
відповідальністю на підставі модельного статуту, зміна директора, зміна місцезнаходження
юридичної особи, включення/виключення КВЕДів, збільшення статутного капіталу, продаж
частини статутного капіталу, передача в якості майнового внеску до статутного капіталу
об’єкта нерухомості);
- складання договорів купівлі-продажу частки в статутному капіталі та актів приймання-передачі
часток в статутному капіталі;
- заповнення форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб -
підприємців та громадських формувань;
- складання структур власності юридичної особи;
- складання заяв про відмову від переважного права купівлі-продажу статутного капіталу.

 Розблокування податкових накладних:
- аналіз запитів щодо надання пояснень та документів достатніх для прийняття рішення про
реєстрацію податкових накладних;
- написання пояснень та збір документів під запити для прийняття рішення про реєстрацію
податкових накладних
- написання відповідей (пояснень) на повідомлення про необхідність надання додаткових
пояснень та документів необхідних для розгляду питання прийняття комісією про рішення про
реєстрацію податкових накладних;
- підготовка скарг на рішення про відмову в реєстрації податкових накладних;
- контроль підготовки та подачі зазначених пояснень (додаткових пояснень), скарг у відведенні
строки;
- написання звернень про виключення з переліку ризикових суб’єктів господарювання.

 Тендерні закупівлі:
- моніторинг тендерних закупівель;
- аналіз тендерної документації;
- оформлення документів для участі в тендері та їх завантаження в електронну систему
публічних закупівель у відведені строки;
- оформлення документів та взяття відповідних довідок для переможця та їх завантаження в
електронну систему публічних закупівель у відведені строки;
- участь в тендерних торгах;
- юридичний супровід до підписання договору за результатами торгів.

 Робота з банківськими установами:
- заповнення відповідних форм (анкет, опитувальників, в т.ч. і на поручителів) та збір документів
необхідних для відкриття банківських рахунків;
- підготовка документації для закупівлі валюти (написання пояснень та збір документів);
- оформлення банківської гарантій та контроль повернення списаних коштів після її закінчення;
- формування та подача щорічних оновлених форм (анкет, опитувальників) та написання відповідей
до запитів щодо проходження фінансового моніторингу;
- контроль та своєчасне інформування банків про зміни, які відбулися на підприємстві (зміна
засновників, директора, юридичної адреси, КВЕДів, інших відомостей);
- оформлення документації для овердрафту, кредиту, написання ТЕО (техніко-економічного
обґрунтування, короткого опису бізнесу підприємства;
- оформлення документації для відкриття зарплатного проєкту.

 Отримання статусу критично важливого підприємства
- написання обґрунтування та формування пакету документів для надання статусу критично
важливого підприємства;
- формування та збір документів для оновлення статусу критично важливого підприємства.

 Бронювання працівників:
- аналіз військово-облікових документів працівників на їх відповідність до бронювання;
- формування та подача списків працівників через портал Дія на отримання бронювання та
анулювання бронювання.

 Претензійно-позовна робота:
- написання претензій, а також відповідей на них;
- проведення переговорів з боржниками на предмет стягнення заборгованості;
- формування пакету документів для подальшої подачі їх в суд.

 Складання різного роду проєктів довіреностей (на відчуження нерухомого майна: квартири,
офісу, земельної ділянки, машиномісць, на дарування грошових коштів, на дарування транспортного
засобу, на отримання ТМЦ, на розпорядження майном, на розпорядження банківськими рахунками, на
представництво інтересів в будь-яких органах, підприємствах, організаціях, довіреність від засновника
товариства на будь-які реєстраційні дії, та ін.).

 Складання різного виду актів (акти зарахування зустрічних однорідних вимог, актів наданих
послуг/виконаних робіт, акти приймання-передачі установчих, первинних, бухгалтерських документів
і печатки, актів огляду та приймання товару за якістю та комплектністю, актів огляду для проведення
будівельних робіт, актів приймання передачі будівельного майданчика, актів відвідування та огляду
об’єкта будівництва, актів про відшкодування збитків, актів про знищення печатки, акти про
відсутність на робочому місці, акти про втрату свідоцтва про державну реєстрацію транспортного
засобу, актів приймання передачі благодійної допомоги та ін.).

 Складання різного виду наказів (наказ про оголошення догани, наказ про запровадження
дистанційної роботи, наказ про проведення інвентаризації ТМЦ, наказ про залучення до роботи у
вихідний день працівника, наказ про зупинення будівництва, наказ про призупинення дії трудового
договору, наказ про відновлення втраченого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наказ про
призначення матеріально відповідальної особи, наказ про призначення відповідальних за безпечне
виконання робіт на будівельному об’єкті, наказ про встановлення розміру добових витрат при
відряджені, наказ про відрядження по Україні, наказ про державну реєстрацію, переоформлення,
зняття з обліку, продажу транспортних засобів та спецтехніки, наказ про право першого і другого
підписів платіжних, розрахункових, інших фінансових і банківських документів, наказ про
встановлення витрат палива для транспортних засобів, наказ про затвердження антикорупційної
програми, та ін.)

 Казначейство:
- підготовка пакету документів необхідного для відкриття казначейського рахунку, внесення змін
при зміні осіб з правом першого та другого підпису документів.

 В сфері ЖКГ (житлово-комунального господарства)
- написання колективних скарг, звернень, запитів, претензій листів про надання роз’яснень,
відповідей на вхідну кореспонденцію від житлово-комунальних організацій, відповідей на
приписи, написання юридичних довідок в сфері житлово-комунального господарства.

 Постановка на облік, зняття з обліку, переоформлення транспортних засобів та будівельної
техніки:
- оформлення документів на постановку на облік, переоформлення, зняття з обліку транспортних
засобів в Сервісних центрах МВС;
- оформлення документів на постановку на облік, переоформлення, зняття з обліку будівельної
техніки в Держпродспоживслужбі, Держпраці;
- подання відомостей про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про
громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних
засобах і техніці в Територіальний центр комплектування та соціальної підтримки.
 Створення та ведення реєстру наявних транспортних засобів та будівельної техніки у
власності компаній

 Складання різного роду листів, довідок, розписок, описів, реєстрів, інформативних таблиць,
інструкцій.

 Офіційне листування по будівельних об’єктах з замовником, підрядними та субпідрядними
організаціями з приводу виконання будівельних робіт та умов укладених договорів.

 Написання різного роду відповідей на запити контролюючих та державних органів.

 Моніторинг змін законодавства України.

 Робота зі страховими компаніями, нотаріусами, органами оціночної діяльності.

 Надання усних та письмових консультацій з юридичних питань керівництву та працівникам
компанії;

 Робота з реєстрами та системами:
- Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- Єдиний реєстр боржників;
- Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень;
- Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
- Офіційний електронний портал Держгеокадастру;
- Єдине вікно для громадян;
- Портал ДІЯ;
- Електронний майданчик E-tender.UA;
- Електронна система публічних закупівель Prozorro;
- Електронний суд;
- Портал електронних послуг Пенсійного фонду України;
- Електронний кабінет Державної податкової служби України;
- Портал Судова влада України;
- Єдиний державний реєстр судових рішень;
- Аналітичні системи «YouControl», «Опендатабот», «Clarity Project».

__________

ПП «СІРІУС», ТОВ «СІРІУС-ПУЛЬТ» (охоронна діяльність)

Листопад 2014р. - листопад 2015р. - заступник директора з юридичних питань ПП «СІРІУС» (1 рік).
Листопад 2014р. - серпень 2017р. - заступник директора з юридичних питань за сумісництвом ТОВ
«СІРІУС-ПУЛЬТ» (2 роки 10 міс.).
Листопад 2015р. - серпень 2017р. - виконуюча обов'язки директора ПП «СІРІУС» (1 рік 10 міс.).
Серпень 2017р. - жовтень 2017р. - заступник директора з юридичних питань ПП «СІРІУС». (2 міс.).

Обов'язки:
- ведення бази клієнтів пультової охорони, ведення обліку клієнтів відключених від пультової
охорони, облік обладнання в оренді;
- підготовка і оформлення договорів на послуги всіх видів охорони і складання первинних документів
до них (рахунки, квитанції на оплату);
- участь в переговорах з клієнтами по укладанню договорів, переддоговірна перевірка документів
клієнта, врегулювання розбіжностей, що виникли при укладенні (розірванні) договорів, юридичний
супровід змін в договірних відносинах;
- ведення обліку готовності, відправки та повернень договорів, додаткових угод;
- ведення переговорів з іншими охоронними компаніями про співпрацю, укладення з ними договорів
на послуги реагування, документальний супровід здачі об'єкта на реагування іншій охоронній
компанії;
- написання відповідей і підготовка документів на запити адвокатів і правоохоронних органів;
- документальна підготовка та супровід під час перевірки контролюючих і перевіряючих органів
(ліцензійна перевірка);
- робота з боржниками на предмет стягнення заборгованості;
- робота з архівом.

__________

ТОВ «БАРВИ УКРАЇНИ» (роздрібна торгівля)

Червень 2014р. - жовтень 2014р. - заступник директора з юридичних питань (5 міс.).

Обов'язки:
- повне ведення господарської діяльності декількох підприємств одночасно (єдиний юрист);
- ведення реєстру укладених договорів;
- розробка проектів різних господарських та цивільно-правових договорів (купівлі-продажу, поставки,
оренди, надання послуг та ін.), перевірка їх відповідності чинному законодавству;
- розробка механізмів відповідальності та забезпечення виконання договірних зобов'язань;
- оцінка правових ризиків при укладанні договорів;
- юридичний супровід змін в договірних відносинах;
- складання внутрішньої документації підприємства (накази, посадові інструкції, довіреності та ін.);
- надання усних та письмових консультацій з юридичних питань керівництву підприємства, аналітична
робота;
- ведення претензійної роботи: облік, експертиза і підготовка мотивованих претензій до контрагентів і
забезпечення їх задоволення;
- проведення переговорів з боржниками на предмет стягнення заборгованості;
- складання заяв про скоєння злочину в правоохоронні органи (міліція, прокуратура).

__________

ТОВ «МОВАЛЬ ТРЕЙДИНГ» (роздрібна та оптова торгівля)

Червень 2012г. - вересень 2013р. - юрисконсульт (1 рік 4 міс.).

Договірна робота:
- розробка проектів договорів для укладення з контрагентами (поставки, купівлі-продажу, оренди, про
надання послуг та ін.);
- розробка проектів внутрішніх договорів (фінансової допомоги, позики, матеріальної
відповідальності);
- правова експертиза і візування договорів укладених з контрагентами і переданих на підписання;
- складання проколів розбіжностей і їх узгодження з контрагентом;
- аналіз проектів договорів на відповідність їх чинному законодавству і інтересам підприємства;
- облік, реєстрація і формування бази договорів підприємства (Exсel, база 1C);
- підготовка супровідних документів і збір необхідної інформації, юридичне оформлення угоди;
- ведення ділових листувань і переговорів з контрагентами.
Претензійно-позовна робота:
- складання претензій, а також відповідей на них;
- написання позовних заяв, клопотань.
- формування пакету документів для подачі в суд.

У сфері корпоративного права:
- складання та підготовка установчих документів до державної реєстрації юридичних осіб, реєстрації
внесення змін до статутних документів (зміна розміру статутного капіталу, видів економічної
діяльності, відомості про засновників і т.д.).

Робота з іноземцями:
- отримання дозволів на працевлаштування в Україні;
- оформлення тимчасового / постійного виду на проживання в Україні;

Робота з нерухомістю:
- оформлення правовстановлюючих документів на об'єкти нерухомого майна (підготовка пакету
документів на проведення інвентаризації, розрахунок ідеальної частки на нежитлове приміщення,
отримання технічного паспорта, витягу з Державного реєстру прав власності на нерухоме майно,
реєстрація договору оренди).

__________

ТОВ «ЗОЛОТА АКЦІЯ» (юридичні та бухгалтерські послуги)

Жовтень 2011р. - січень 2012г. - проходження стажування (3 місяці);
Лютий 2012р. - травень 2012р. - помічник юриста (4 місяці).

Маю наступні практичні навички:
- в сфері корпоративного права здійснювала реєстрацію, перереєстрацію підприємств, фізичних осіб-
підприємців та ін.);
- реєстрація баз персональних даних, займалася розробкою внутрішніх документів (положення, наказ,
згода) для обробки баз персональних даних;
- підготовка відповідей на запити, листи податкових та інших контролюючих органів;
- складання різного роду документів (довіреність, акт прийому-передачі документів, акт оцінки майна,
протокол, наказ, запити, листи-повідомлення, комерційні пропозиції);
- спілкування з державними органами (Державні адміністрації, Податкові інспекції, управління
статистики, Пенсійний фонд).

Освіта
__________
Університет економіки і права "КРОК" (Україна)
Рік закінчення 2011 (5 років, стаціонарне навчання)
Диплом спеціаліста, спеціальність «Правознавство»
Кваліфікація «Юрист»

Володіння мовами
__________

Українська - рідна;
Англійська – A2 (Elementary);

Додаткова інформація
__________
Комп'ютерні навички:
- знання ПК (Word, Excel, Internet, e-mail);
- програма 1С - початковий рівень;
- ЛІГА - досвідчений користувач.

Особисті якості:
- відповідальність;
- комунікабельність;
- цілеспрямованість;
- вимогливість;
- уважність до деталей;
- пунктуальність;
- здатність швидко засвоювати нові знання і отримувати нові навички в роботі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: