- Файл
Марія
Секретар
- Розглядає посади:
- Секретар, Адміністратор медичної клініки, Особистий помічник керівника, Діловод, Офіс-менеджер, Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер з заробітної плати, Бухгалтер, Адміністратор, Спеціаліст з розвитку
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13870702/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ГАЛІМОН МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Дата народження: 22.01.1990 р.
Місто: Одеса вул. Пішонівська б.37
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль:
Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника,
діловода, адміністратор на рецепції, офіс-менеджер, бухгалтер.
Освіта: ВИЩА
Червень 2008 р. – Вищий навчальний заклад «Кіровоградський технікум механізації сільського господарства» спеціальність «Бухгалтерський облік», ступень – молодший спеціаліст бухгалтерського обліку.
Червень 2012 р. – Уманський національний університет садівництва, спеціальність «Облік і аудит», ступень – бакалавр з обліку і аудиту.
Жовтень 2013 р. - Уманський національний університет садівництва, спеціальність «Облік і аудит», ступень – спеціаліст з обліку і аудиту.
Досвід роботи:
Обліковець
01.06.2006 р. – 01.09.2006 р. АФ «Красногірка» ТОВ
Бухгалтер
01.04.2009 р. – 08.02.2010 р. ТОВ «Розношенське»
Спеціаліст – землевпорядник
09.02.2010 р. – 21.05.2013 р. Красногірська сільська рада Голованівського району Кіровоградської області.
Секретар сільської ради
21.05.2013 р. – 04.12.2020 р. Красногірська сільська рада Голованівського району Кіровоградської області.
Функціональні обов’язки:
– робота з документами (діловодство);
– прийом і розподіл дзвінків;
– прийом, обробка та сортування кореспонденції;
– участь в організації різних масових заходів;
– підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
– виконання особистих доручень керівника.
– ведення архіву;
– складання та засвідчення нотаріальних дій;
– реєстрація актів цивільного стану, отримання та звітування про використання бланків свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану.
Діловод
04.01.2021 р. – 30.08.2024 р. Голованівська селищна рада Голованівського району Кіровоградської області.
Функціональні обов’язки:
виконання особистих доручень керівника;
– робота з оргтехнікою;
– робота з кур’єрською службою;
– підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
– прийом заявок по телефону;
– прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
– складання договорів по шаблонах;
– замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
– облік роботи співробітників;
Професійні навички:
– уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word), працювала з різними програмами державної служби;
– знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
– грамотна усна і письмова мова;
– знання основ діловодства та документообігу;
– досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
– навички забезпечення життєдіяльності офісу;
– знання іноземних мов: українська – рідна; російська – середньо володію; англійська – з перекладачем.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: дочка 10 років.
Пошук роботи у зв’язку переїздом на нове місце проживання.
Шкідливих звичок немає.
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
25000 грн, Одеса -
Помічник керівника
Одеса -
Адміністратор рецепції
20000 грн, Одеса -
Адміністратор рецепції
Одеса -
Помощник директора, бизнес-ассистент
30000 грн, Одеса, Дніпро , ще 3 міста -
Хостес
30000 грн, Одеса