Резюме від 5 грудня 2023

Ирина

Асистент психолога, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Організована, добросовісна, педантична, відповідальна

Додаткова інформація

ІМ’Я: Ірина Бороденко
ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 04.01.1988
РОДИННИЙ СТАН: неодружена
ГРОМАДЯНСТВО: Україна
МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ: м. Київ
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), дом.: + 044 535 54 62

ОСВІТА
1999 – 2004Київська загальноосвітня школа з поглибленим вивченням англійської мови
2004 – 2010Економічний інститут менеджменту, Київ, Україна
Кваліфікація: магістр з фінансів (диплом з відзнакою)
2008 Курс практики в компанії ТОВ “КВС-Україна”, бухгалтерський відділ
На практиці освоювала суть організації фінансової, аналітичної та контрольної роботи ТОВ «КВС-Україна», в тому числі сама аналізувала бухгалтерську та фінансову звітність даної компанії. Цікавилась особливостями управління формуванням прибутку, а також управління грошовими потоками підприємства, які пов’язані з операційною та фінансовою діяльністю.
На 6 курсі захистила магістерську роботу на тему: «Управління оборотними активами та підвищення його ефективності» на прикладі ТОВ «КВС-Україна». Зокрема, провела детальний аналіз оборотних активів даного підприємства – запасів, дебіторської заборгованості та грошових коштів, а також надала загальну характеристику основних показників діяльності підприємства. На останньому етапі розглянула основні напрямки вдосконалення формування оборотних активів та надала власні пропозиції щодо цього.
2010 – 2011 Курси
«Бухгалтерський облік + гол. бухгалтер + 1С Бухгалтерія»
РОБОТА
05.2010 – 04.2011 Бухгалтер 2-ї категорії в житлово-експлуатаційній конторі
Обов’язки:
укладання договорів про реструктуризацію боргу, договорів на комунальні послуги;
ведення журналів обліку оплати, ведення бази мешканців;
оформлення субсидій.

04.2011 – 08.2011 Старший касир відділення «Креді Агріколь Банк» (м.Київ)
Обов’язки:
проведення платежів на користь третіх осіб (юридичних і фізичних);
проведення платежів, пов’язаних з видачею кредитів;
видача коштів власникам рахунків (поточних і депозитних);
видача коштів по переказах, поповнення карткових рахунків;
проведення комунальних платежів.

10.2011 – 04.2012 менеджер відділу тентових перевезень
Обов’язки:
пошук та консультування потенційних клієнтів для здійснення перевезень вантажів;
забезпечення надійності, зручності та вигідності перевезень для клієнтів, контроль усіх етапів надання послуг;
слідкування за чітким дотриманням усієї процедури документації, надання усіх необхідних документів та отримання відповідних паперів від клієнтів;

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Навички роботи з комп’ютером: MS Office, Power Point, Internet, Outlook
Знання мов: українська – рідна, російська та англійська - вільно
Риси характеру: відповідальність, комунікабельність, тактовність, ініціативність, аналітичний розум, працьовитість

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: