• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13897420/

Помічник керівника

Розглядає посади:
Помічник керівника, Офіс-менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 03.2021 по 01.2022 (10 місяців)
Приватна фірма, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- продаж товарів: обробка замовлень через сайт, консультування клієнтів, формування документів по реалізації товарів в 1С, оформлення ТТН через особистий кабінет Нової пошти;
- написання листів та інших документів за вимогою;
- пошук персоналу, введення нового працівника в роботу;
- контроль роботи складу;
- участь у проведенні інвентаризації складу;
- формування товарних карток на платформі prom.ua;
- фото та відеомонтаж матеріалів, публікація в соцмережах (інстаграм, ютуб);
- забезпечення роботи офісу;
- виконання поточних службових доручень.

Помічник бухгалтера

з 03.2018 по 01.2020 (1 рік 10 місяців)
Приватна фірма, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота в «1С УТП»:
- введення/коригування даних по новим контрагентам та номенклатурі;
- оприбуткування товарів та послуг;
- проведення реалізації товарів;
- формування рахунків, виписка довіреностей;
- оприбуткування, переміщення та списання МШП, формування відповідних наказів;
- оприбуткування та введення в експлуатацію ОЗ та МНМА, формування відповідних наказів;
- списання ПММ.
Робота з документами:
- збір та систематизація оригіналів первинної документації з придбання та реалізації товарів/послуг;
- відпрацювання документів з помилками.

Головний спеціаліст

з 11.2011 по 05.2013 (1 рік 6 місяців)
Державний орган, Київ (Державні організації)

- збір, систематизація та аналіз інформації щодо тарифоутворення ліцензіатів;
- формування аналітичних довідок на підставі отриманої інформації;
- розробка показників бенчмаркінгу ліцензіатів;
- підготовка звітів за результатами роботи у вигляді презентацій MS PowerPoint.
- розрахунок тарифів ліцензіатів;
- опрацювання великих обсягів інформації, документів (первинних та аналітичних);
- формування аналітичних довідок із відповідними табличними розрахунками за результатами розгляду поданих ліцензіатами матеріалів для встановлення тарифів;
- підготовка матеріалів та прийняття участі у проведенні робочих груп представників державного органу та керівників підприємств-ліцензіатів з приводу поданих ними матеріалів для встановлення тарифів;
- формування та постійне оновлення системи бенчмаркінгу по ліцензіатам.

Головний державний інспектор

з 09.2010 по 10.2011 (1 рік 1 місяць)
Державний орган, Київ (Державні організації)

- здійснення оперативного моніторингу цін на продукти харчування, окремі види нафтопродуктів, лікарські засоби та вироби медичного призначення, а також тарифів на житлово-комунальні послуги;
- формування відповідних табличних форм та написання аналітичних довідок щодо зафіксованих змін;
- виконання термінових контрольних доручень КМУ.

Головний податковий інспектор

з 03.2009 по 07.2010 (1 рік 4 місяці)
Державний орган, Київ (Державні організації)

- ведення книг обліку реєстрації та видачі торгових патентів;
- ведення автоматизованих систем з питань патентування підприємницької діяльності;
- відпрацювання податкового боргу СПД, що отримали торгові патенти;
- оформлення адміністративних штрафів з питань заборгованості та повної/часткової несплати плати за торговий патент СПД;
- проведення списання бланків суворої звітності;
- приймання документів для видачі торгових патентів.

Освіта

КНТЕУ

Фінанси, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Курси з бухгалтерського обліку за напрямом «Бухоблік з нуля та «1С:Бухгалтерія 8.2».

Знання і навички

  • Користувач 1С
  • Продаж
  • Google Workspace
  • MS Office
  • Canva
  • Vegas
  • Completing product cards on Prom
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Комунікабельність
  • Робота з клієнтами
  • Ведення документації
  • Нова пошта ОК
  • Ведення соціальних мереж
  • Закупівля товарів
  • Консультування покупців
  • Відповідальність
  • Позитивне мислення

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Мешкаю в Солом'янському районi (Кадетський Гай).
Без шкідливих звичок (не палю, не вживаю алкоголь, не "живу" в соцмережах).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: