- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13897420/
Помічник керівника
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Офіс-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Помічник керівника
з 03.2021 по 01.2022
(10 місяців)
Приватна фірма, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- продаж товарів: обробка замовлень через сайт, консультування клієнтів, формування документів по реалізації товарів в 1С, оформлення ТТН через особистий кабінет Нової пошти;
- написання листів та інших документів за вимогою;
- пошук персоналу, введення нового працівника в роботу;
- контроль роботи складу;
- участь у проведенні інвентаризації складу;
- формування товарних карток на платформі prom.ua;
- фото та відеомонтаж матеріалів, публікація в соцмережах (інстаграм, ютуб);
- забезпечення роботи офісу;
- виконання поточних службових доручень.
Помічник бухгалтера
з 03.2018 по 01.2020
(1 рік 10 місяців)
Приватна фірма, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Робота в «1С УТП»:
- введення/коригування даних по новим контрагентам та номенклатурі;
- оприбуткування товарів та послуг;
- проведення реалізації товарів;
- формування рахунків, виписка довіреностей;
- оприбуткування, переміщення та списання МШП, формування відповідних наказів;
- оприбуткування та введення в експлуатацію ОЗ та МНМА, формування відповідних наказів;
- списання ПММ.
Робота з документами:
- збір та систематизація оригіналів первинної документації з придбання та реалізації товарів/послуг;
- відпрацювання документів з помилками.
Головний спеціаліст
з 11.2011 по 05.2013
(1 рік 6 місяців)
Державний орган, Київ (Державні організації)
- збір, систематизація та аналіз інформації щодо тарифоутворення ліцензіатів;
- формування аналітичних довідок на підставі отриманої інформації;
- розробка показників бенчмаркінгу ліцензіатів;
- підготовка звітів за результатами роботи у вигляді презентацій MS PowerPoint.
- розрахунок тарифів ліцензіатів;
- опрацювання великих обсягів інформації, документів (первинних та аналітичних);
- формування аналітичних довідок із відповідними табличними розрахунками за результатами розгляду поданих ліцензіатами матеріалів для встановлення тарифів;
- підготовка матеріалів та прийняття участі у проведенні робочих груп представників державного органу та керівників підприємств-ліцензіатів з приводу поданих ними матеріалів для встановлення тарифів;
- формування та постійне оновлення системи бенчмаркінгу по ліцензіатам.
Головний державний інспектор
з 09.2010 по 10.2011
(1 рік 1 місяць)
Державний орган, Київ (Державні організації)
- здійснення оперативного моніторингу цін на продукти харчування, окремі види нафтопродуктів, лікарські засоби та вироби медичного призначення, а також тарифів на житлово-комунальні послуги;
- формування відповідних табличних форм та написання аналітичних довідок щодо зафіксованих змін;
- виконання термінових контрольних доручень КМУ.
Головний податковий інспектор
з 03.2009 по 07.2010
(1 рік 4 місяці)
Державний орган, Київ (Державні організації)
- ведення книг обліку реєстрації та видачі торгових патентів;
- ведення автоматизованих систем з питань патентування підприємницької діяльності;
- відпрацювання податкового боргу СПД, що отримали торгові патенти;
- оформлення адміністративних штрафів з питань заборгованості та повної/часткової несплати плати за торговий патент СПД;
- проведення списання бланків суворої звітності;
- приймання документів для видачі торгових патентів.
Освіта
КНТЕУ
Фінанси, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)
Курси з бухгалтерського обліку за напрямом «Бухоблік з нуля та «1С:Бухгалтерія 8.2».
Знання і навички
- Користувач 1С
- Продаж
- Google Workspace
- MS Office
- Canva
- Vegas
- Completing product cards on Prom
- Грамотна усна та письмова мова
- Комунікабельність
- Робота з клієнтами
- Ведення документації
- Нова пошта ОК
- Ведення соціальних мереж
- Закупівля товарів
- Консультування покупців
- Відповідальність
- Позитивне мислення
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Мешкаю в Солом'янському районi (Кадетський Гай).
Без шкідливих звичок (не палю, не вживаю алкоголь, не "живу" в соцмережах).
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Менеджер по роботі з клієнтами, Офіс-менеджер, Помічник керівника, ще 1 посада
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Помічник керівника, Приватна фірма, 10 місяців
- Помічник бухгалтера, Приватна фірма, 1 рік 10 місяців
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Київ -
Помічник керівника
Київ, Дистанційно -
Офіс-менеджер
Київ, Боярка, Вишневе (Київська обл.) -
Помічник керівника
Київ, Львів, Суми -
Офіс-менеджер
Київ, Ірпінь, Буча -
Офіс-менеджер
Київ