- PRO
Анастасія
Офіс-менеджер, 26 000 грн
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Діловод
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 28 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13914634/?puid=2267
Досвід роботи
Офіс-менеджер
з 04.2025 по нині
(4 місяці)
ТОВ "КСТ ГРУП Україна", Київ (Транспорт, логістика)
- Прийом та обробка вхідної/вихідної кореспонденції, дзвінків, електронної пошти, робота в бізнес кабінеті Нової Пошти.
- Ведення діловодства та реєстру документів.
- Організація безперебійної роботи офісу (замовлення канцтоварів, контроль чистоти, матеріально-технічне забезпечення).
- Адміністративна підтримка керівництва та співробітників компанії.
- Робота з підрядниками (майстри, постачальники, служби доставки і т д).
- Підтримка комунікації з ситстемним адміністратором, кур'єром, охороною БЦ, прибиральницею, бухгалтерією.
- Зустріч відвідувачів і нових співробітників.
- Робота з системою контролю доступу (перепустки).
- Організація та підготовка всіх етапів корпоративних заходів.
Адміністратор рецепції
з 05.2023 по 03.2025
(1 рік 10 місяців)
Фітнес-клуб Атлант спорт, Біла Церква (Краса, фітнес, спорт)
- Зустріч клієнтів, надання консультацій щодо послуг клубу.
- Реєстрація нових відвідувачів, оформлення абонементів, робота в програмі Сота Каса.
- Надання інформації про розклад занять, тренерів, акції та ціни.
- Робота з документацією.
- Ведення ел. клієнтської бази.
- Координація роботи персоналу.
- Контроль розкладу занять і присутності тренерів.
- Комунікація з тренерами, прибиральницею.
- Контроль за порядком і комфортом у клубі.
- Слідкування за чистотою у залах, роздягальнях.
- Контроль справності обладнання.
- Оперативне реагування на скарги або проблеми клієнтів.
- Продаж супутнього товару та просування послуг клубу.
- Проведення розрахунків з клієнтами (готівкових і безготівкових).
- Ведення касового обліку, здача виручки, звітність.
- Телефонні дзвінки та електронна комунікація.
- Запис на тренування, надання відповіді на запити.
Секретар
з 10.2022 по 04.2023
(6 місяців)
КЗПО СК "Борщагівська МШ", Софіївська Борщагівка (Освіта, наука)
- Ведення та оформлення внутрішньої ділової документації (накази, розпорядження, листування тощо).
- Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, обробка ел. пошти.
- Ведення табелю обліку робочого часу.
- Ведення електронної бази учнів.
- Видача довідок, витягів, копій документів за запитами.
- Ведення особових справ працівників.
- Оформлення прийому, переведення, звільнення працівників (за потреби).
- Підготовка наказів з кадрових питань.
- Надання організаційної підтримки при проведенні мистецьких заходів (концертів, виставок, конкурсів).
Освіта
Український державний університет ім. Михайла Драгоманова
Соціальний педагог, Київ
Незакінчена вища, з 2014 по 2018 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
English A1/A2, Prometheus
2025, вивчаю зараз
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
- Російська — вільно
Додаткова інформація
- Формат роботи: офіс або гібридний графік.
- Оформлення по ФОПу не розглядаю.
- Територіально - синя гілка метро, центр.
Я комунікабельна та позитивно налаштована людина. Швидко навчаюсь новому. Маю досвід ведення документообігу.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
30000 грн, Київ -
Менеджер, помічник керівника
Київ -
Помічник керівника
Київ -
Адміністратор рецепції
Київ -
Помічник керівника
Київ, Ірпінь, Буча -
Адміністратор, помічник керівника, менеджер
Київ, Боярка