- Файл
Антон
Керівник транспортного відділу
- Розглядає посади:
- Керівник транспортного відділу, Керівник відділу сервісу, Керівник відділу експлуатації, Операційний менеджер, Керуючий доставкою, Керівник логістичного відділу, Керівник технічного відділу
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13921033/
Завантажений файл
Файл містить ще 4 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
[
[
г. Kиев
10+ років досвіду в розробці та впровадженні операційних завдань, і підвищенні операційної ефективності за напрямками: бізнес-процеси підприємства, формуванні та просуванні сервісного продукту, наданні кращого купівельного досвіду, управлінні лояльністю клієнтів, обсязі продажів послуг, що надаються, оптимізації вартості закупівлі та зберігання товарів.
Досвід систематизації принципів управління бізнес-процесами торгово-сервісної компанії. Навички експертної оцінки компанії: прогнозування ризиків, витрат, аналізу ринку і конкурентів, участі у створенні концепції розвитку компанії та її реалізації.
Ведення портфеля проєктів на всіх стадіях від пресейлу до здачі замовникам.
Формування команди фахівців: найм, стимулювання, навчання, розвиток. Вмію відбирати підрядників, формувати ТЗ, керувати контролем виконання, відповідати за результат.
Володію навичками розробки та впровадження регламентів, сервісних політик, побудови мотиваційних програм. Знаю законодавчі та нормативні акти, що регламентують виробничо-господарську та фінансово-економічну діяльність підприємства.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
▪ Операційний менеджмент
▪ Стратегічне планування
▪ Управління персоналом
▪ Антикризове управління
▪ Оптимізація бізнес-процесів
▪ Візуалізація бізнес-процесів
▪ Аналіз бізнес-показників
▪ Аналіз бізнес-процесів
▪ Управління проектами
▪ Розробка бізнес-вимог
▪ Розроблення функціональних вимог
▪ Розроблення технічних завдань
▪ Розроблення регламентів, інструкцій
▪ Управління продажами
▪ Логістика
▪ Управління закупівлями
▪ Розробка KPI
▪ Розробка систем мотивації
▪ Контроль виконання рішень
▪ MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
▪ MS Excel (просунутий користувач)
▪ CRM
▪ 1С
▪ English (intermediate level)
ОПЫТ РАБОТЫ
Начальник департаменту експлуатаціїЖовтень 2022 – червень 2025
ViDi Продаж і сервісне обслуговування автотранспорту
- Реорганізація роботи структурних підрозділів департаменту
- Комплексний аудит стану будівель, споруд, магістральних мереж і силового обладнання
- Управління операційною діяльністю з ремонту, технічного обслуговування споруд та автотранспорту
- Аудит і переукладання договорів зі сторонніми постачальниками спеціалізованих послуг
- Участь у формуванні бюджету підприємства
Керівник підрозділу транспорту та внутрішньої логістикиЛипень2021–Березень 2022
ViDi Продаж і сервісне обслуговування автотранспорту
▪ Операційний супровід завдань із приймання, розвантаження та зберігання товарних авто на території.
▪ Участь у розробці стратегії з оптимізації логістики пересування товарних і клієнтських авто у відповідність до визначених бізнес-процесів.
▪ Оперативне управління та оптимізація діяльності персоналом (всього 8 осіб) щодо виконання поточних завдань.
Достижения:
• Систематизировал работу персонала подразделения по приему, разгрузке и хранению товарных авто.
• Внедрил стандарты работы и определил контрольные KPI по текущей оперативной деятельности сотрудников подразделения.
• Нахожусь в стадии активного внедрения нескольких новых проектов совместно с представителями смежных департаментов.
Керівник департаменту транспорту і транспортної логістики січень 2017 – травень 2020
QuintilesIMS Медицина та охорона здоров'я
▪ Розв'язання та супровід логістичних завдань по підприємству
▪ Розробив стратегію компанії в галузі автотранспорту
▪ Здійснював супровід і оперативне управління власним автопарком (80 автомобілів)
• Досягнення:
▪ Знизив витрати підприємства на 1 млн. грн. за рахунок оптимізації планування та укладення нових контрактів з постачальниками послуг
▪ Налагодив ефективний процес планування завдяки розробці та впровадженню системи звітності для своєчасного затвердження бюджету фінансовим департаментом
▪ Збільшив розмір знижки на паливо з 0,30 грн. до 3,5 грн. за 1 л. (> 11 разів) підключивши нового постачальника
▪ Підвищив рівень лояльності внутрішнього клієнта і престижність компанії за рахунок заміни автопарку з Ford Focus на SKODA Octavia, в результаті підприємство отримало продукт з кращим юзабіліті за менші гроші
Керівник напряму корпоративних продажів травень 2014 - травень 2016
Група компаній "Автодель" Автомобільна промисловість і Автобізнес
▪ Активно розвивав напрямок продажів автомобілів і сервісного обслуговування юридичним особам і державним організаціям
▪ Розробляв і впроваджував спеціальні пакети пропозицій для просування продажів у сегменті В2В
▪ Домігся багаторазового збільшення клієнтської бази в розрізі корпоративних продажів
▪ Здійснював постійний моніторинг ринку і відстежував діяльність найближчих конкурентів компанії з подальшим поданням відповідної інформації у вигляді зведеної аналітики керівництву на щотижневій основі
▪ Налагодив взаємодію з низкою лізингових і страхових компаній щодо просування спільно розроблених продуктів корпоративним клієнтам
▪ Здійснював супровід тендерних закупівель автотранспорту, що проводяться державними організаціями та підприємствами
▪ Керував відділом з 2 менеджерів, здійснював постановки оперативних завдань на щоденній основі, проводив навчання співробітників відділу та інших менеджерів задіяних в системі продажів і сервісного обслуговування компанії, ніс відповідальність і контролював виконання планових показників з продажу продукції компанії (автомобілі, додаткове обладнання та послуги) в розрізі діяльності свого напрямку.
Досягнення:
▪ Розробка та впровадження структури корпоративних продажів у компанії з нуля до 20/30 автомобілів щомісяця
▪ Розробка та впровадження структури корпоративних продажів у компанії з нуля до 20/30 автомобілів щомісяця
▪ За час роботи в сегменті корпоративних продажів було укладено 7 великих угод (загальний продаж понад 20 автомобілів у кожному контракті) на реалізацію автотранспорту представленого в салонах компанії, та понад 30 дрібних (кількістю від 2 до 10 автомобілів), а також залучено низку корпоративних парків для сервісного обслуговування на фірмових сто компанії.
Регіональний представник квітень 2008 – травень 2014
ALD automotive Фінансові послуги
▪ Представлення інтересів компанії в Криму шляхом вирішення оперативних технічних, юридичних і презентаційних завдань
▪ Побудова сервісу в регіоні з нуля до 200/500 автомобілів
Продажі продукту (лізинг легкових транспортних засобів) компанії в закріпленому регіоні
Організація супроводу автомобілів компанії на території АР Крим (постійно понад 300 авто в парку)
Активний пошук, проведення переговорів, укладення контрактів з новими і супровід і розвиток відносин з існуючими партнерами компанії в регіоні
▪ Антикризове управління: вихід бізнесу з регіону з нульовими втратами в 2014
Директор Представництва в АР Крим квітень 2004 - грудень 2008
ЄКЛІС, ООО Страхування
▪ Організація роботи представництва і розвиток бізнесу компанії в регіоні з "нуля" (створення 5 філій по Криму)
▪ Формування та оперативне управління мережею аварійних комісарів, експертів, фахівцями кол-центру і діловодами (всього близько 40 осіб)
▪ Пошук та укладення партнерських договорів з технічного обслуговування клієнтів страхових компаній
Підтримка ділових контактів з існуючими клієнтами, активний пошук, проведення переговорів та укладення договорів з новими клієнтами
Організація виїзду, оперативний контроль і здійснення роботи аварійного комісара на місці ДТП ▪ Організація виїзду, оперативний контроль і здійснення роботи аварійного комісара
▪ Організація та проведення роботи зі збору необхідної інформації та документів для формування страхової справи
Організація та проведення експертизи для визначення збитку по автомобілю страхувальника або потерпілого
▪ Супровід і контроль здійснення ремонту автомобіля на кузовних СТО компаній партнерів (оптимізація рахунків, спостереження за якістю роботи)
▪ Юридичний супровід та підтримка клієнтів на всіх етапах страхової події
Керівник Фінансово-економічного департаменту вересень 2000 – січень 2004
ООО «ЛУКОЙЛ Україна» Паливно-енергетична компанія
◦ Робота з формування та контролем за виконанням бюджету підприємства
◦ Питання щодо маркетингової активності та ціноутворення.
◦ Аналітика фінансово-економічних показників, підготовка рекомендацій для здійснення стратегічних управлінських рішень керівництвом.
ОСВІТА ТА КУРСИ
▪ Вивчення та практичне закріплення навичок продажів і спілкування з клієнтами, 2013
▪ Економіка підприємства/ Магістр, Національна академія природоохоронного та курортного будівництва
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
• Розвинені аналітичні здібності
• Системний підхід до вирішення професійних завдань
• Здатність вибудовувати бізнес-процеси, спрямовані на ефективність і підвищення продуктивності праці
• Вмію ефективно працювати в команді в режимі багатозадачності, швидко реагую та ухвалюю самостійні рішення в критичних ситуаціях
• Якісно оцінюю ризики проєкту та пропоную заходи щодо їх подолання
• Виражені лідерські якості
• Чітко формулюю та презентую думки, аргументую прийняття тих чи інших управлінських рішень
• Маю вміння вибудовувати комунікації між відділами, транслювати основні стратегічні цілі співробітникам компанії, підвищувати ефективність роботи команд.
• Розвинені менеджерські навички: пріоритезація, постановка завдань, контроль виконання завдань, командоутворення.
• Оперативно вирішую складні, нестандартні ситуації, що виникають, спірні моменти у взаєминах з клієнтами, швидко приймаю ефективні ситуаційні рішення
• Досвід роботи з великими масивами інформації
Додаткова інформація
Англійська мова на середньому рівні, можу проходити інтерв'ю
Водійське посвідчення категорії А,В. Безаварійний стаж водіння з 1996 р..
Anton Ryvkin [
OPERATIONS MANAGER [
Kyiv
More than 10 years of experience in the development and implementation of operational objectives, as well as in increasing operational efficiency in the following areas: business processes, creation and promotion of a service product, provision of the best buyer experience, customer loyalty management, sales of services provided, optimization of the cost of purchasing and storing goods.
Experience in systematizing the principles of business process management of a trade and service company. Skills of expert assessment of the company: risk and costs forecasting, market and competitor analysis, participation in the creation of the concept of the company's development and its implementation.
Experience in project portfolio management at all stages, from presale to delivery. Experience in team building: recruiting, stimulating, training, developing, etc. I know how to select contractors, make a statement of work, manage execution control, to be responsible for the result. I have the skills to develop and implement regulations, service policies, build incentive programs. I am familiar with the laws and regulations governing the production and financial activities of the enterprise.
KEY COMPETENCES
• Operations management
• Strategic planning
• HR management (30-50 persons)
• Crisis management
• Business process optimization
• Business process visualization
• Business metrics analysis
• Business process analysis
• Project management
• Business requirements development
• Development of functional requirements
• Development of technical specifications
• Development of regulations and instructions
• Sales management
• Logistics
• Procurement management
• KPI development
• Development of incentive systems
• Follow-up of decisions
• MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Project, Outlook)
• MS Excel (advanced user)
• CRM
• 1C
• English (intermediate level)
WORK EXPERIENCE
Head of exploitation department Oct 2022–Jul 2025
ViDi Automotive Sales and Services
◦ Reorganization of structural department teams
◦ Complex audit of buildings, backbone networks and power equipment
◦ Operational Management of buildings and corporate Vehicles
◦ Audit and re-negotiation of contracts with the third-party specialized service providers
◦ Participation in Budget process
Head of the Department of Transport and Internal Logistics Jul 2021 – Mar 2022
ViDi Automotive Sales and Services
• Operational management of the tasks of receiving, unloading, and storing freight cars on the territory of the center
• Participation in the development of strategy for optimization of logistics processes of Vehicles in accordance with business processes.
• Operational management and optimization of employees’ activities (8 people) for performance of day-to-day tasks.
Achievements:
• Systematization of the work of the department for the receiving, unloading and storage of commercial vehicles.
• Implemented work standards and definition of KPIs for the current operational activities of the department's employees.
• Implementation of several new projects together with representatives of related department.
Head of the Department of Transport and Transport Logistics Jan 2017 – May 2020
QuintilesIMS Medicine and Healthcare
• Solution and support of logistics tasks of the enterprise
• Successful development of the company's strategy in road transport
• Maintenance and operational management of company’s own vehicle fleet (80 cars)
Achievements:
• Reducing the costs of enterprise by UAH 1 million through optimizing planning and concluding new contracts with service providers
• Establishment of an efficient planning process through developing and implementing a reporting system for timely budget approval by the finance department
• Increase in the fuel discount from UAH 0.30 to UAH 3.5 per 1 liter (> 11 times) by engagement of a new supplier
• Increase in the level of loyalty of the internal client and the credibility of the company through replacing the vehicle fleet from Ford Focus with SKODA Octavia. As a result, the company received a product with better usability for less money
Head of Corporate Sales May 2014 – May 2016
Avtodel Group Automotive Industry and Automotive Business
◦ Robust development of the direction of car sales and service to corporate bodies and government organizations
◦ Development and implementation of special sets of proposals for promoting sales in the B2B segment
◦ Achieving a multiple increase in the client base in terms of corporate sales
◦ Constant market monitoring and tracking the activities of the company's nearest competitors, followed by the provision of relevant information in the form of summary analytics to the management on a weekly basis
◦ Successful establishment of cooperation with a number of leasing and insurance companies to promote jointly developed products to corporate clients
◦ Maintenance of tender purchases of vehicles carried out by state organizations and enterprises
◦ Management of a department consisting of two managers, setting operational tasks on a daily basis, training department employees and other managers involved in the company's sales and service system, responsibility and monitoring the implementation of sales targets for the company's products (cars, additional equipment and services) in the corporate sales area.
Achievements:
◦ Development and implementation of a corporate sales structure in the company from 0 to 20/30 cars per month
◦ During my work in the corporate sales, 7 large transactions have been concluded (total sale of more than 20 vehicles under each contract) for the sale of vehicles presented in the company's sales center, as well as more than 30 small ones (2 to 10 vehicles). Several corporate fleets have been engaged for service at branded service stations of the company.
Regional Representative Apr 2008 – May 2014
ALD automotive Financial Services
◦ Representing the interests of the company in Crimea through the solving of operational, technical, legal and presentation tasks
◦ Building a car service in the region from 0 to 200/500 cars
◦ Company product sales (car leasing) in the assigned region
◦ Organization of maintenance of company cars on the territory of Crimea (constantly more than 300 cars in the park)
◦ Intensive search, negotiation, conclusion of contracts with new partners of the company and maintenance and development of relations with existing ones in the region
◦ Anti-crisis management: business exit from the region with zero losses in 2014
Director of the Representative Office in the Autonomous Republic of Crimea Apr 2004 - Dec 2008
ЭКЛИС, ООО Insurance
◦ Organization of work of the representative office and development of the company's business in the region from scratch (creation of 5 branches in Crimea)
◦ Development and operational management of a network of average surveyors, experts, call center specialists and clerks (about 40 people in total)
◦ Search and conclusion of partnership agreements for the maintenance of clients of insurance companies
◦ Maintaining business contacts with existing clients, intense search, negotiating and concluding contracts with new clients
◦ Organization of attendance, operational control and implementation of the work of an average surveyor at the scene of an accident
◦ Organization and conduct of work to collect the necessary information and documents for the construction of an insurance case
◦ Organization and conduct of an expert evaluation to determine damage to the car of the insured or the victim
◦ Maintenance and control of the implementation of car repairs at bodywork stations of partner companies (bill optimization, performance monitoring)
◦ Legal counseling and customer support at all stages of the insured event
Head of Financial and Economic Department Sep 2000 – Jan 2004
TOV LUKOIL Ukraine Fuel and energy company
◦ Creation and control over the execution of the company budget
◦ Marketing activity and pricing
◦ Analytics of financial and economic indicators, preparation of recommendations for the implementation of strategic management decisions by management.
EDUCATION & COURSES
• Study and practical strengthening of sales and client communication skills, 2013
• Company Economics / Master, National Academy of Environmental and Resort Construction
PERSONAL QUALITIES
• Developed analytical skills
• Systematic approach to solving professional problems
• Ability to build business processes aimed at efficiency and enhanced productivity
• Ability to work effectively in a team in multitasking schedule. I react quickly and make independent decisions in critical situations
• Qualitative assessment of project risks and proposal of measures for their aversion
• Prominent leadership qualities
• I have the ability to build communications between departments, communicate the main strategic goals to company employees, to improve the efficiency of teams.
• Developed managerial skills: prioritization, goal setting, follow-up, team building.
• I quickly resolve challenging, non-standard situations, controversial issues in relationships with clients, quickly make effective situational decisions.
• Experienced in working with large amounts of information
Additional Information
English: intermediate, can be interviewed in English
Driving license category, A, B. Accident-free driving experience since 1996
Схожі кандидати
-
Начальник транспортного відділу
60000 грн, Київ -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Керівник транспортного відділу
Київ -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник транспортного відділу
Київ, Дніпро , ще 3 міста -
Керівник відділу
Київ