- Файл
Ізабелла
Адміністратор
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Адміністратор ресторану, Адміністратор закладу доставки, Адміністратор стоматології, Адміністратор салону краси, Бариста
- Вік:
- 25 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13933399/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Місто проживання: Дніпро, Соборний район.
Бажана заробітна плата: 20 000 грн – 40 000 грн
Телефон: [
Пошта: [
Якщо не вдалось зв’язатися за телефоном -напишіть у зручний месенджер Viber | Telegram.
ДОСВІД РОБОТИ
HR-менеджер | Кадровий аутсорсинг
березень 2024 – травень 2025
Функціональні обов’язки:
- Пошук та відбір резюме на порталах Work, Jooble, Rabota.
- Робота з телефонними та очними співбесідами.
- Ведення та підтримання бази даних кандидатів.
- Звітність за результатами співбесід, стажувань.
- Організація та проведення процесу онбордингу нових працівників.
- Розробка та автоматизація системи Google Таблиць з використанням формул для аналізу та звітності для обліку результатів та статистики.
Адміністратор. Менеджер ресторану | Мережа ресторанів «Confetti»
квітень 2021 – лютий 2024
Функціональні обов’язки:
- Відкриття та закриття закладу, зміни в програмах 1С і Servio, касова дисципліна та звітність за показниками продажів ресторану, готівки та POS терміналів, робота з інкасацією.
- Підбір та проведення співбесід, стажування персоналу, прийом атестації.
- Зустріч, бронювання, розсадка, консультація та комунікація з гостями.
- Прийом та видача замовлень через телефон, сайт, та служби доставки Болт, Глово, Ракета.
- Формування графіків співробітників, розрахунок та виплата заробітної плати.
- Проведення інвентаризації господарських розхідних матеріалів, посуду, техніки ресторану, їх облік та замовлення, звітування за показниками.
- Досвід ведення, організації та контролю роботи з постачальниками та поставками.
- Оперативне вирішення проблем, питань, прохань, конфліктів.
- Контроль дотримання стандартів чистоти та роботи усіма підрозділами ресторану, чистоти, стандартів видачі страв та напоїв, дотримання сервісу ресторану.
- Складання, розрахунок та контроль проведення банкетів.
- Розробка мотиваційних систем для персоналу проведення тренінгів.
- Створення систем Excel, Google Таблиць, чек-листів для стажування, атестації, прорахунку статистики надходження коштів в разі поломки системи зведення каси.
- Допомога у видачі страв та напоїв на процесах кухні та бару.
Офіціант, Старший офіціант | ТОВ «РЕСТОРАНИ КОНФЕТТІ»
жовтень 2019 – квітень 2021
Функціональні обов’язки:
- Зустріч відвідувачів та ознайомлення з продукцією ресторану, допомога у виборі.
- Прийняття та проведення замовлень через програму 1С на інші кухонні цехи та бар.
- Сервірування столів та виніс замовлень, також проведення банкетних заходів.
- Прийом та видача замовлень через телефон, сайт, та служби доставки.
- Розрахунок готівкою та POS терміналом, ведення каси на протязі робочої зміни.
- Стажування та навчання нових співробітників на посаду офіціанта.
- Контроль роботи офіціантів, та контроль чистоти закладу.
ОСВІТА
ПДАБА(Придніпровська державна академія будівництва і архітектури)
Роки навчання: 2016-2020
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність. Управління та адміністрування.
Ступінь вищої освіти: Бакалавр.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
- Професійне володіння ПК, MS Office та Google Таблицями.
- Знання мов: українська – вільно, англійська- середній
- Робота з програмами 1С, Servio, R-Keeper, CRM, Poster.
- Робота з касовими апаратами, готівкою та POS терміналом.
- Ведення документації, накладних, робота з інкасацією, переоблік товарів.
- Особисті якості: емпатичність, адаптивність, здатність до швидкого навчання, комунікабельність.
- Відмінні комунікативні навички.
- Підбір стажування та адаптація персоналу
ПРО СЕБЕ
Досвідчена фахівчиня з багатопрофільним досвідом у сфері адміністрування, рекрутингу та ресторанного менеджменту. Маю досвід оптимізації внутрішніх процесів і розробки систем для підвищення ефективності роботи персоналу та обліку даних (Excel, Google Таблиці, чек-листи). Готова застосовувати ці навички в нових сферах — ціную розвиток, відкритість до змін і нові можливості. Креативна особистість із аналітичним і творчим складом розуму. Захоплююсь творчістю, працюю на фрілансі як ілюстратор — виконую індивідуальні замовлення на малюнки.
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Дніпро -
Адміністратор
15000 грн, Дніпро -
Адміністратор залу
Дніпро -
Адміністратор, менеджер
23000 грн, Дніпро -
Адміністратор
Дніпро -
Адміністратор
Дніпро