• Файл

Володимир

Керівник філіалу компанії, керівник відділу ЗЕД, комерційний директор

Розглядає посади:
Керівник філіалу компанії, керівник відділу ЗЕД, комерційний директор, Менеджер ЗЕД, Менеджер з постачання
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Борисевич Володимир Борисович
Керівник філіалу компанії | Керівник відділу ЗЕД | Комерційний директор
📞 [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») | ✉ [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
📍 Київ, Солом’янський район | 🚗 Водійські права (категорія Б)

Професійний профіль
Фахівець більш, ніж з 12-річним досвідом у логістиці, управлінні командами та роботі з
ключовими клієнтами. Спеціалізація:
• Мультимодальні перевезення (авіа/море/авто), зниження витрат до 20%.
• Управління P&L (Profit and Loss), фінансовим оборотом ($500K+/міс), стратегічний
розвиток бізнесу.
• Впровадження IT-рішень (CRM, TMS, 1С) для автоматизації процесів.

Мета
Заробляти. Розвиватись професійно. Для цього мені потрібні чіткі завдання від керівництва та
визначені цілі. Прагну звести до мінімуму вільний час. Коли робота цікава, можу працювати
багато та наполегливо.

Досвід роботи:

Керівник Київського філіалу | Виконувач обов'язків комерційного директора | Керівник
авіа відділу — ТОВ/ПП "ФЕРСТ ВЕЙ" (firstway.com.ua)
Лютий 2023 — Червень 2025 (2 роки 4 місяці)
Основні напрямки та досягнення:
Управління філіалом:
• Повний контроль операційної діяльності (логістика, продажі, документообіг).
• Координація роботи 23 співробітників (11 прямих, 12 непрямих підлеглих).
• Оптимізація робочих процесів.
• Контроль та координація брокерської роботи (митні процедури, догляд
вантажів, робота с державними митними, ліцензійними та сертифікаційними
органами)
Мультимодальні перевезення (включаючи авіа):
• Організація експедирування вантажів (повний цикл: від запитів до закриття
угод).
• Моніторинг ставок: 150+ агентів, переговори щодо контрактів, підписання та
контроль виконання домовленостей, рішення спірних питань.
• Зниження витрат на логістику, шляхом оптимізації логістичного ланцюга, та
належного контролю виконання зобов’язань на всіх етапах перевезення.
Комерційна робота з клієнтами:
• Супровід ключових клієнтів (B2B), включаючи вирішення проблемних угод.
• Запуск проектів, направлених на удосконалення взаємодії клієнтів з
компанією. Розробка клієнтської аналітики та user-friendly сервісів.
• Збільшення повторних продажів.
• Щорічне зростання продажів на 20-25% через персоналізований підхід до
клієнтів, контроль роботи команди та впровадження сукупних рішень
(розширення клієнтських баз, IT, системність роботи у пошуку і веденні
клієнтів, успішні рішення спірних питань, інформаційна підтримка).
Фінанси та звітність:
• Управління дебіторською заборгованістю ($500K+ щомісяця).
• Управління P&L.
Стратегічні проекти:
• Впровадження системи страхування вантажів від час військової агресії.
• Участь у проектах з ІСО-сертифікації.
Використовувані інструменти: 1С, Google Workspace, CRM, TMS (Transportation Management
System).

Менеджер з ключових клієнтів (логістика) — Strela Trans Group (strelatrans.com.ua)
11.2013 — 02.2022 (8 років 3 місяці)
Міжнародні перевезення з Китаю та США в Україну
Обов’язки:
• Продаж послуг компанії ключовим клієнтам.
• Контроль виконання зобов’язань усіма підрозділами (від складів у Пекіні, Гуанчжоу,
Ньюпорті до видачі клієнтам в Україні).
• Збільшення продажів за рахунок залучення нових клієнтів.
• Фінансовий контроль угод.
• Звітність за результатами.
Результат: стабільне зростання компанії протягом 7 років.

Попередній досвід (логістика, управління, операції):

Менеджер з розвитку | Just Do It (Центр іноземних мов)
10.2012 – 10.2013 (1 рік)
• Запуск навчального центру з нуля: підбір локації, набору викладачів, розробка
програм.
• Оптимізація фінансових потоків: вивів бізнес з самоокупності на прибутковість за 8
місяців.
• Побудова системи автономного управління для власника (з мінімальним втручанням).
Заступник директора | ТОВ «ЮНАЙТЕД» (Група компаній «К-Групп»)
01.2012 – 08.2012 (7 місяців) | Виробництво та логістика
• Організація виробничого процесу на площі 1200 м² (від закупівлі сировини до
відвантаження).
• Впровадження системи JIT для зниження витрат на складські запаси.
• Координація логістики між цехами та зовнішніми постачальниками.
Керівник проекту | ТОВ «К-Білд» (Група компаній «К-Групп»)
08.2009 – 01.2012 (2 роки 5 місяців) | Будівництво, генпідряд
• Управління 10+ будівельними проектами (загальний бюджет $3M+).
• Логістика матеріалів: закупівля у Китаї, доставка морським/автотранспортом, митне
оформлення.
• Ведення переговорів з підрядниками (економія 20% бюджету за рахунок конкурсного
відбору).
Керівник відділу продажів | ТОВ «К-СПОРТ»
03.2009 – 08.2009 (5 місяців) | Імпорт спортивного обладнання
• Розширення дистрибуційної мережі в Україні.
• Організація міжнародних поставок: переговори з виробниками, розрахунок FOB/CIF,
контроль доставки.

Освіта
Національний університет біоресурсів і природокористування України (НУБІП)
*09.2003 — 02.2009*
Спеціальність: Ветеринарна медицина.
Кваліфікація: Доктор ветеринарної медицини.
По професії працював з 2006 по 2009 роки, ще під час навчання (в резюме не включене).

Володіння мовами
Англійська: intermediate (середній рівень).

Додаткова інформація
Керуюсь принципом «робота не для галочки». Оскільки робота займає більшу частину мого
часу, я роблю усе можливе, щоб зусилля досягали мети. Вважаю, що найкраща характеристика
людини — це результат її праці. Тому, з усією відповідальністю берусь за справу, та довожу її
до кінця. Цього ж, з усією повагою, вимагаю від моїх колег та підлеглих.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: