• Файл

Ліна

Помічник керівника

Вік:
35 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пономарчук Ліна Валеріївна
Офіс-менеджер/ помічник керівника, 25000 грн.

Ціль: Заміщення вакантної посади офіс-менеджера, особистого
помічника керівника

Освіта : 09/2007 – 06/2013

Одеський Національний Університет імені І.І.Мечникова.
Факультет: «Історія стародавнього світу та середніх віків».
Здобула диплом спеціаліста зі спеціальності: «Історія».

Дата народження:
4/09/1989 Досвід роботи:
Контактна інформація:
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Офіс-менеджер
E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») ТОВ «ОДЕСЕНЕРГОМОНТАЖ» 04/2023-2025

Мови • складання договорів та наказів;
• підготування аналітичних, інформаційних, довідкових та інших
 English Початковий матеріалів та надання їх керівнику;
 Українська Вільно • моніторинг тендерів;
• взаємодія з держустановами (ЦНАП; Департамент транспорту, зв’язку та
Сертифікати організації дорожнього руху; Департамент земельних ресурсів; Департамент
архітектури та містобудування);
Кадрове діловодство. Трудове • підбір персоналу на вакантні посади;
законодавство • формування кадрового резерву;
Сертифікат "HR administration" • реклама на різних онлайн-платформах та в соціальних мережах.

Хобі Офіс-менеджер

Подорожі, мистецтво ТОВ «Ей Бі Сі Констракшен» 10/2022-12/2022

• організація роботи офісу;
Особисті якості • планування ділових зустрічей , вiдеопереговорiв і поїздок керівника;
 Цілеспрямованість; • контроль первинної документації.
 Відповідальність;
 Комунікабельність; Секретар-референт
 Пунктуальність;
ТОВ "Міжнародний Автовокзал Одеса " 06/2019-05/2022
 Здатність швидко
навчатися. • планування робочого дня керівника;
• супровід договорів із перевізниками;
• робота з діловою документацією;
• життєзабезпечення офісу.
Інспектор з авіаційної безпеки

ТОВ "Міжнародний Аеропорт Одеса" 03/2018-06/2019

• огляд пасажирів, їх ручної поклажі, забезпечення контрольно-пропускного
режиму аеропорту;
• вилучення та документальне оформлення факту виявлення небезпечних
предметів та речовин, заборонених до перевезення на повітряному судні.

Офіс-менеджер

ФОП Білий А.В. 04/2016-05/2018

• організація роботи відділу;
• розробка та реалізація проектів з метою вдосконалення роботи;
• керування бюджетом для потреб офісу.

Адміністратор

ФОП Пепеляшков А.І. 09/2007-05/2016

• керівництво персоналом торгового залу;
• управління товарними запасами та асортиментом;
• аналіз продажу;
• організація роботи з викладання товарів (мерчендайзинг).

Професійні навички:

• досвідчений користувач ПК та офісних програм (Word, Excel, PowerPoint,
Outlook, Bitrix24);
• знання оргтехніки;
• знання основ діловодства та документообігу;
• знання ефективних методів пошуку і підбору персоналу;
• досвід ведення переговорів та вирішення ділових питань з держустановами.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: