• PRO

Карина

Head of CRM

Розглядає посади:
Head of CRM, Head of Marketing Automation, Head of retention, Head of direct communication, Менеджер email-маркетинга, Менеджер програми лояльності, CRM-менеджер, Retention-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of Marketing Automation & Direct Comms

з 06.2022 по нині (3 роки 2 місяці)
Space International, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

Основні проєкти (робота за кордоном):
TBC Bank UZ, Payme UZ (фінтех) - лідери ринку
- Побудова та впровадження стратегій маркетингової автоматизації з фокусом на підвищення ефективності кампаній
- Управління командою фахівців із автоматизації, прямих комунікацій, аналітики та розробки
- Оптимізація та розвиток каналів взаємодії з клієнтами (push, email, SMS, Stories, Offers, Banners у взаємодії з Telesales)
- Створення та покращення систем персоналізованих комунікацій на основі поведінкової аналітики (CRM, ML моделі тощо)
- Забезпечення зростання залученості, повторних активностей та рівня утримання клієнтів
- Побудова процесів тестування та оцінки результативності кампаній (A/B тести, uplift-аналіз)
- Співпраця з продуктовими, IT та юридичними командами для запуску багатоканальних кампаній у межах бізнес, технічних та регуляторних вимог
- Робота з мільйонною активною аудиторією (до 5 млн DAU, усього база - понад 18 млн користувачів)
- Розробка нових інструментів автоматизації від цілей до впровадження (CRM)

Ключові досягнення:
- Побудувала систему прямих комунікацій для TBC UZ та Payme - з урахуванням двох окремих екосистем (у процесі запуску наскрізної комунікації та cross-sale та єдиною контактною політикою між брендами)
- Автоматизувала кампанії на основі сегментованих і протестованих баз даних
- Оптимізувала витрати на комунікації та забезпечила зростання конверсій у ключових продуктах
- Впровадила централізовану стратегію комунікацій і систему оцінки ефективності (uplift, NET)

Director of CRM Practice

з 06.2022 по 12.2024 (2 роки 6 місяців)
Bandera Agency, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Основні проєкти:
TBC UZ, Payme Uzbekistan, TBC Bank Georgia
- Побудова та впровадження CRM-стратегії відповідно до бізнес-цілей
- Управління командами CRM, автоматизації та direct-комунікацій
- Сегментація клієнтів і реалізація персоналізованих кампаній
- Аналіз клієнтських даних для прийняття рішень і підвищення ефективності
- Впровадження CRM-систем і оптимізація каналів комунікації
- Кросфункціональна взаємодія з маркетингом, IT, продажами, legal
- Дотримання регуляторних вимог щодо персональних даних
- Розвиток команди: навчання, координація, мотивація
- Бюджетування та ефективне управління ресурсами
- Постійне вдосконалення процесів на основі трендів і технологій

Head of CRM & Loyalty

з 02.2018 по 02.2023 (5 років)
Moneyveo, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Ринки: Україна, В'єтнам
- Розробка стратегії та матеріалів прямих комунікацій (email, sms, web-, mobile-push,
messengers)
- Cпівпраця з партнерами за програмами лояльності
- Ініціативи проєктів: бюджетування, аналіз та звітність
- Ініціативи та впровадження покращень продукту
- Проведення та створення інструменту для досліджень (NPS, CSAT, CES)
- Управління запуском рекламних кампаній для постійних клієнтів: планування, реалізація,
контроль
Досягнення:
- Створення моделі та автоматизації комунікацій бренду
- Створення стратегії програми лояльності, запуск гейміфікованої програми лояльності
- Збільшення продажів з каналів комунікацій х10

Маркетолог

з 10.2016 по 01.2018 (1 рік 3 місяці)
Mirrosh Multibrand (ecommerce), Київ (Роздрібна торгівля)

Head of Database & Email Marketing

з 06.2014 по 10.2016 (2 роки 4 місяці)
UDMS (ecommerce), Київ (Роздрібна торгівля)

Менеджер з розвитку бізнесу,

з 10.2012 по 04.2014 (1 рік 6 місяців)
Парето, центр оцінки власності, Київ (Нерухомість)

Освіта

Національний авіаційний університет

Менеждмент, Київ
Вища, з 2011 по 2012 (1 рік)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • MS Visio
  • Користувач ПК
  • Adobe Photoshop
  • WebStorm
  • Amplitude
  • Google Analytics
  • Looker Studio
  • MS Power BI
  • ESP
  • Direct sales
  • Html/css
  • Управління командою
  • Користувач ChatGPT
  • Ведення CRM
  • Email-маркетинг
  • SMS-маркетинг
  • Налаштування Push-сповіщень
  • Оформлення stories
  • Розробка маркетингової стратегії

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ
- Створення стратегій програм лояльності, утримання клієнтів, збільшення LTV,
CR, OpenRate, CTR, зменшення ChurnRate, Cart Abandonment Rate, покращення
та утримання CSAT, CES, NPS
- Стратегія та реалізація комунікацій від першого контакту до постійного клієнта,
побудова воронки продажів, аналіз та покращення стратегії, А/B, NET Uplift, ROI
etc
- Планування та виконання KPI, OKR у B2B та B2C
- Комплексне вивчення ринку, цільової аудиторії, виявлення потреб

ДОСВІД РОБОТИ (12 років в маркетингу)


Маркетинг для мене - не просто професія, а справа життя. Як керівник, завжди ставлю перед собою мету не шукати виправдань, а знаходити рішення, що приводять команду до вимірюваних результатів і зростання показників завдяки продуманій стратегії.

Відзначаюсь високою відповідальністю, цілеспрямованістю та вмінням надихати людей працювати на спільний результат. Швидко навчаюсь і допомагаю розвиватись іншим.

Вмію ефективно працювати з великими обсягами інформації, координувати кілька проєктів одночасно та будувати конструктивну комунікацію в команді.

Ціную чесність, відкритість і взаємну повагу в роботі. Активно впроваджую AI-інструменти в робочі процеси, адже вважаю, що технології - це розумний ресурс для розвитку бізнесу і команди.

Англійська: B1 (IELTS 5.0, Speaking 6.0)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: