- Файл
Альона
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Оператор ПК, Секретар, Діловод, Адміністратор, Помічник продавця, Помощник бухгалтера
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Чернігів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13955725/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Маріса Альона Миколаївна
Дата народження: 27 вересня 1987 р.
Громадянство: Україна
Телефон: [
Ел. пошта: [
Сімейний стан:
незаміжня
Бажаний графік роботи: повний робочий день
Освіта
2007р. Горлівський автодорожній технікум
Факультет «Облік та аудит»
Спеціальність «Бухгалтерський облік, аналіз та аудит» - молодший спеціаліст
2008 р. Артемівський професійний аграрний ліцей
Факультет «Облік та аудит»
Спеціальність «Конторський службовець (бухгалтерія)» – червоний диплом
2010 рік. Донецький університет економіки та права
Факультет «Економіка та підприємництво»
Спеціальність «Економіка підприємства» – бакалавр
Досвід роботи
11.2008— 06.2009 Опитненська загальноосвітня школа
Посада: комірник
− Ведення документації обліку надходження та видачі продуктів харчування.
− Складання меню, придбання продуктів, видача їх кухарям, ведення документації по їдальні (різні журнали), витрата коштів та складання звіту з харчування для бухгалтерії.
07.2009 - 12.2012 р. ПП «Схід Продпроект»
Посада: економіст зі збуту
− Укладення договорів на постачання продукції та погодження умов постачання.
− Оформлення транспортних, розрахункових та платіжних документів.
04.2013 - 07.2013р. ТОВ «ТАВР ПЛЮС»
Посада: обліковець
− Ввела роботи з різних видів оперативного обліку (обсягу готової продукції, витрати сировини, матеріалів, що споживаються у виробництві).
− Оформлення розрахункових та платіжних документів.
− Робота з первинними документами
11.2012 - по нас.час копірайтер
− Пишу гарні, читальні тексти на будь-які теми, Seo-статті, описи до товарів, відгуки, підвищую унікальність дипломів та курсових (тільки осмисленим грамотним рерайтом).
− А також напишу реферат, контрольну роботу без практики, есе, твір, зроблю шпаргалки – відповіді на екзаменаційні питання, відповім на тести.
10.2017 - 02.2018р. Приватне Підприємство «Фірма» Інженер
Посада: помічник керівника
− Робота з документами керівника, зокрема з вхідними листами та дзвінками.
− Забезпечення керівництва та співробітників канцтоварами тощо.
− Підтримувати контакти з діловими партнерами, підприємствами та державними органами.
− Вести запис на прийом до керівника.
− Підтримувати зв'язки з місцевими органами влади, отримувати документи та матеріали за дорученням начальства.
− Організації прийому відвідувачів у приймальні керівника.
− Обробка справ для подальшого зберігання.
2023 – по нас.час. Чернігівський відділ державної виконавчої служби
у Чернігівському районі Чернігівської області
Посада – головний спеціаліст – бухгалтерія
• списання малоцінних необоротних активів;
• перерахування коштів з рахунку;
• розноска виписки з банків і казначейства;
• ведення табеля обліку робочого часу;
• робота в програмах: Укрексімбанк, ощадбанк, казначейство і ІС ДП"НАІС".
Також працювала в килінговій компанії, офіціантом, робила деталі на станку, мила автобуси, продавцем не продовольчих товарів, офіс – менеджером.
Професійні навички та знання
▪ Оформлення первинних документів;
▪ Робота з більшими обсягами інформації;
▪ Поводження з оргтехнікою;
▪ Знання пакета програм MS Office;
Знання іноземних мов
● Англійська — читаю та перекладаю зі словником
Інше
● Комунікабельність, активна життєва позиція
● Націленість на результат
● Стресостійкість
● Прагнення до розвитку та професійного зростання
● Пунктуальність;
● Уважність до дрібниць
● Хобі — читання, подорожі, кулінарія
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Адміністратор, Менеджер по роботі з клієнтами, Офіс-менеджер, ще 1 посада
Чернігів
- Бухгалтер, Державна виконавча служба у місті Чернігів, 2 роки 2 місяці
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
15000 грн, Чернігів, Дистанційно -
Адміністратор рецепції
Чернігів -
Помічник керівника
30000 грн, Чернігів, Київ -
Адміністратор рецепції
Чернігів -
Personal assistant
Чернігів -
Адміністратор рецепції
14000 грн, Чернігів