• Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/13959172/

Фінансист

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Жураховська Ольга

ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР, АНАЛІТИК, КОНТРОЛЕР

 Досвід роботи в логістичній компанії 3 роки, у виробничих компаніях 9
років, у т.ч. управління командою з 5 осіб.

 Досвід роботи з бухгалтерськими та фінансовими документами 12
років, ведення діловодства.

 Практичний досвід роботи, проведення в системі «Клієнт-банк»
Україна, Польща, Румунія, Молдова та супроводу банківських
операцій. Формування реєстрів платежів у системі 1С, обробка
Дата народження: 06.03.1979 банківських виписок з внесенням їх у програму. Контроль за рухом
грошових коштів. Успішний досвід формування фінансової звітності.
Місто: Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)  Ведення каси.
Ел. пошта:  Досвід роботи з веденням взаєморозрахунків з постачальниками.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Контроль дебіторської/кредиторської заборгованості. Робота із
нерезидентами.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ ТА  Контроль виконання договорів, супровід та аналіз.
ЯКОСТІ:
 діловодство; 
 Досвід планування та раціонального використання робочого часу,
 электроний
визначення пріоритетності завдань, підготовки необхідної інформації,
документообіг;
у т.ч. аналіз та деталізація даних.
 робота з
конфиденційною  Знання управлінського та бухгалтерського обліку
информацією;
 увага до деталей;  Вміння працювати з великими обсягами інформації у режимі
багатозадачності. Здатність вибудовувати комунікації із внутрішніми
 організованість; підрозділами
 старанність;
 відповідальність;
 аналітичне мислення.
Професійний досвід:
ЗНАННЯ ПРОГРАМ: 2022-2025 – ТОВ «Консольлайн Україна» - логістика.
 1С УНФ; Економіст з фінансової роботи.
 1С Logistics;  внесення та оплата рахунків у клієнт-банку з внесенням їх до програми;
 встановлення курсів купівлі-продажу іноземної валюти;
 MS Word, Excel, Adobe
 виплата заробітної плати та налогів в клієнт-банку;
Photoshop, PowerPoint;  ведення каси;
 Клієнт-Банк;  робота з нерезидентами. Ведення взаєморозрахунків з
 Програма постачальниками, контроль дебіторської/кредиторської
підприємець. заборгованості;
 робота з договорами;
 подання звітності керівництву компанії.
ЗНАННЯ МОВ:
2021-2022 – АТ «Український Будівельно-Інвестиційний банк»–
 Українська – вільно; банківська діяльність.
 Російська – вільно; Економіст відділу неторгових операцій.
 Англійська - А2.  встановлення курсів купівлі-продажу іноземної валюти;
 підготовка, реєстрація, підписання, зберігання до передачі в архів
документів, пов’язаних з валютними операціями;

2014-2020 - ПП «Нерекс - промислова водопідготовка, виробництво, збут
та монтаж систем водопідготовки.
Фінансовий менеджер, заступник директора з управлінської роботи.
 здійснення управлінського обліку компанії, закриття фінансового
періоду;
 планування фінансовых потоків підприємства, складання
звітів та планів для керівника;
 контроль витрат, відстеження та контроль дебіторської та
кредиторської заборгованості та своєчасний розрахунок за ними,
контроль собівартості продукції;
 робота с ФОП, іноземними постачальниками;
 ведення банківских рахунків та кас підприємства, оплата за
ними, прийом, зберігання та видача коштів;
 контроль за виконанням валютних договорів;
 контроль та облік робочого часу працівників підприємства.
співробітники у підпорядкуванні – головний бухгалтер,
бухгалтер, відділ постачання, начальник виробництва, водій.

Освіта:
1994-1998- Дружківський житлово-комунальний
коледж, спеціальність – будівництво та експлуатація будівель та
споруд
Закінчила з відзнакою.

• Секретар - КП «ЦППК» м. Дружківка (2008)
• Бухгалтерский облік - КП «ЦППК» м. Дружківка (2011)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: