• Файл

Тетяна

Менеджер з закупівель

Розглядає посади:
Менеджер з закупівель, Помічник керівника, Менеджер з персоналу, Менеджер роботи з клієнтами, Діловод
Вік:
51 рік
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОМЕЛЬЯНЕНКО ТЕТЯНА АЛІМІВНА
Дата нарождения: 21 січня1974р. (51 рік)
Місто проживання: 69104 м. Запоріжжя
Контактні телефони: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Помічник керівника, менеджер з персоналу

Професійна діяльність:
2022 - травень 2025 р. знаходилась закордоном
06.02.2017р. – 04.10.2022 р. ТОВ «Завод Світлотехніка» помічник
керівника (з виконанням обов’язків менеджера з персоналу). м. Запоріжжя

Посадові обов’язки:

• Ведення діловодства та документообігу підприємства;
• Пошук і підбір працівників на вакантні посади (розміщення вакансій в інтернеті),
робота з кадровою документацією, ведення особових справ;
• Прийом, звільнення співробітників;
• Розробка штатного розкладу;
• Оформлення відпусток працівників;
• Організація роботи офісу;
• Тайм- менеджмент Керівника, організація відряджень та зустрічей;
• Ведення ділової переписки та телефонних переговорів з іншими організаціями;
• Ведення робочих журналів обліку (вхідної та вихідної корреспонденції, наказів,
договорів);
• Виконання доручень з комп’ютерного набору та відправка документів;
• Доведення до співробітників підприємства наказів та розпоряджень керівника, а
тако ж – контроль за їх виконанням;
• Пошук, систематизація та аналіз інформації для керівника;
• Приймання документів і особистих заяв на підпис керівнику, ведення їх обліку
та реєстрації, передача керівнику.

11.03.2008р.-21.10.2016р.ПАТ "КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК" Провідний спеціаліст відділу з
обслуговування та кредитування приватних осіб м.Запоріжжя
Посадові обов’язки:

• Оформлення та супроводження кредитів всіх видів кредитних продуктів, з
укладанням нотаріальних угод;
• Оформлення карткових, поточних рахунків, депозитів, встановлення кредитных
лімітів на карткові рахунки;
• Укладання угод, супроводження угод та договорів по зарплатним проектам
організацій;
• Укладання договорів обов’язкового страхування цивільної відповідальності;
• Виконання обов’язків спеціаліста з обслуговування юридичних осіб і керівника
відділення Банку на час їх відсутності.
04.2007.р. -07.03.2008р.– АБ "Металлург" Економіст по роботі з фізичними особами.
Посадові обов’язки:
• Оформлення та супроводження кредитів;
• Оформлення карткових, поточних рахунків, депозитів.
10.1997р.- 12.2004р. – Приватний підприємець.
09.1993р. - 09. 1997р. - Стоматологічна поліклініка №7. Зубний технік.

Освіта:
2003-2009 р. «Класичний приватний університет» м. Запоріжжя
Економічний факультет .Фінанси (магістр).
1991- 1993 р. Медичне училище. м. Запоріжжя
Зуботехнічне відділення. Зубний технік.
Тренінги:
2003р. - Тайм менеджмент і оперативне планування робочого часу.
2004р. – Навички професійного продажу.
2004р. – Комунікативний тренінг з техніки та методики активного продажу.
2008-2013р. -Регулярні тренінги з техніки продажів банківських продуктів.

Додаткова інформація: впевнений користувач офісних програм, інтернет.
Навички роботи з основною комп’ютерною технікою: принтер, ксерокс, сканер.

Мови: українська, німецька (початковий рівень, наявність сертифікату В 2)

Особисті якості: комунікабельність, уважність, точність та акуратність у роботі з
документами, сумлінність, адаптивність, відповідальність, стресостійкість, вміння
працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: