- Файл
Вікторія
Адміністративний асистент
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13961500/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Особиста інформація
Адреса: вул. Регенераторна, 4, корпус 9, кв. 134, м. Київ, 02160, Україна
Моб. тел: [
Електронна пошта: [
Національність: українка
Освіта
• ГІІМ ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», факультет романо-германської філології, магістр англійської та французької мов, зарубіжної літератури (кваліфікація перекладача включно) (вересень 2018 - січень 2020).
• Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет», факультет німецької філології, магістр англійської мови та зарубіжної літератури (вересень 1998 - червень 2003).
Досвід роботи
USAID «Економічна підтримка України», серпень 2023 - березень 2025
Київ, Україна
Координатор з питань інфраструктури та управління пунктами перетину кордону
• Координувати організацію форумів, семінарів та тренінгів, включаючи бронювання та підготовку місць проведення, управління логістикою, розповсюдження запрошень та координацію спікерів.
• Підтримувати зв'язок з партнерськими організаціями, консультантами, грантоотримувачами та бенефіціарами програми.
• Координувати підготовку презентацій, щотижневих звітів, нотаток про зустрічі, інших результатів, збір даних, інтерв'ю, опитування та введення даних.
• Брати участь у щорічному та щомісячному плануванні та готувати матеріали та оцінки для планування роботи.
• Контроль та активна участь у координації та організації основних заходів проєкту, конференцій, візитів високопосадовців тощо.
• Підтримувати та оновлювати інфраструктурний звіт та інші відповідні файли для колег з проєкту та Клієнта USAID, щоб відображати поточний стан проєктів.
USAID «Економічна підтримка України», серпень 2021 - серпень 2023
Київ, Україна
Спеціаліст з розвитку громад
• Підтримувати команду з розвитку громад у створенні бачення трансформації через коаліції та тісно співпрацювати з партнерами у місцевих громадах та областях на сході України.
• Брати участь у реалізації інфраструктурних проєктів.
• Координувати організацію форумів, семінарів та тренінгів, включаючи бронювання та підготовку місць проведення, управління логістикою.
• Допомагати у підготовці презентацій, щотижневих звітів, протоколів зустрічей, зборі даних, інтерв'ю, опитувань та введенні даних.
• Забезпечення письмового перекладу та редагування документів.
• Керувати календарем, розкладом та готувати матеріали для зустрічей команди, організовувати відрядження.
• Брати участь у річному та щомісячному плануванні, готувати матеріали та оцінки для планування роботи.
• Забезпечувати комунікацію та взаємодію з партнерськими організаціями, консультантами, грантоотримувачами та бенефіціарами програми.
USAID «Економічна підтримка України», лютий 2020 - серпень 2021
Краматорськ, Україна
Адміністратор офісу
• Відповідати на електронні листи та готувати документи, включаючи офісну кореспонденцію, службові записки, резюме та презентації.
• Виконувати бухгалтерські завдання, такі як виставлення рахунків, моніторинг дебіторської заборгованості, реєстрація квитанцій та вхідної/вихідної кореспонденції.
• Ведення загальних офісних файлів, включаючи файли про роботу, файли постачальників та інші файли, пов'язані з діяльністю компанії.
• Забезпечення усного/письмового перекладу для команди проєкту.
• Нагляд за обслуговуванням офісних приміщень та обладнання.
• Ведення точного та повного оперативного діловодства та систем зберігання документів.
• Здійснювати всі необхідні заходи щодо організації поїздок та заходів.
ТОВ «Завод автогенного обладнання »Донмет", лютий 2013 - січень 2020
Краматорськ, Україна
Менеджер з продажу
• Оформлення документів з продажу товарів по території України.
• Укладання експортно-імпортних контрактів.
• Підготовка товаросупровідних документів для митного оформлення.
• Підготовка документів для участі в міжнародних виставках.
• Участь у виставках в якості менеджера з продажу та перекладача.
ТОВ «Ювелірсервіс», грудень 2011 - січень 2013
Краматорськ, Україна
В.о. начальника відділу експорту/імпорту
• Замовлення сировини, упаковки, інструментів та обладнання.
• Укладання імпортних контрактів.
• Оформлення товаросупровідних документів для митного оформлення.
• Підготовка документів для участі у виставках.
• Відвідувати ярмарки та виставки в якості менеджера з експорту/імпорту та перекладача.
• Готувати звіти для правління компанії.
ТОВ «Ювелірсервіс», жовтень 2011 - грудень 2011
Краматорськ, Україна
Менеджер з експорту/імпорту
• Замовлення сировини, упаковки, інструментів та обладнання.
• Укладання імпортних контрактів.
• Оформлення товаросупровідних документів для митного оформлення.
• Підготовка документів для участі у виставках.
Особисті якості:
• Відповідальна
• Цілеспрямована
• Працьовита
• Організована
• Різнобічно розвинена
Ососбисті навички:
• Рідна українська мова
• Вільне володіння англійською мовою
• Базові знання французької мови
• Комп'ютерна грамотність (Microsoft Office, робота в мережі Інтернет)
• Захоплення: читання, кулінарія, їзда на велосипеді, садівництво
Рекомендації:
• Cameron Berkuti, DAI Global LLC, [
• Олена Білик, DAI Global LLC, [
• Тетяна Свістунова, Torro Company s.r.o., [
Схожі кандидати
-
Асистент керівника
Київ, Полтава -
Помічник керівника
Київ -
Бізнес-асистент
Київ, Дистанційно -
Помічник керівника, менеджер з персоналу, фахівець з питань документаційного забезпечення
Київ -
Помічник керівника
Київ -
Офісний працівник
25000 грн, Київ, Одеса , ще 2 міста