• Файл

Марія

Помічник керівника

Розглядає посади:
Помічник керівника, Менеджер з продажу
Вік:
36 років
Місто:
Трускавець

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Нековаль Марія Мирославівна (09.08.1988р.н)

Освіта

Дрогобицький фаховий коледж нафти і газу, напрям – «Експлуатація та транспортування нафти і газу (2003-2007рр)

Івано-Франківський Національний Університет нафти і газу (2007-2010рр).

Досвід роботи

Інспектор з безпеки сектору безпеки ЛВДС «Дрогобич» АТ «Укртранснафта» Групи «Нафтогаз» (2011р-2019р).

Обов’язки:

• Ведення технічної документації та документообіг за функціональним напрямком;

• Проведення перевірок (планових та позапланових) несення служби працівників сектору безпеки, працівників поліції охорони та суб’єктів охоронної діяльності (на підставі укладених договорів);

• Участь в організації та проведенні занять та навчальних тренувань антитерористичного направлення на об’єктах Товариства;

• Розробка планів-потреб сектору щодо матеріально-технічного забезпечення служби;

• Розробка та планування графіків робочого часу працівників служби;

• Розробка план-завдання чергування працівників служби;

• Ведення бухгалтерського обліку інвентаризації та списання товарно-матеріальних цінностей служби;

• Ведення обліку нафти при проведенні перекачки та зберіганні нафти на об’єктах.

Інженер з Охорони праці будівельна компанія ПП «Буд і Ком» (2019р-2022р)

Бухгалтер – будівельна компанія ПП «Буд і Ком» (2019р-2022р)

Менеджер по роботі з замовленням та постачанням буд.матеріалу – будівельна компанія ПП «Буд і Ком» (2019р-2022р)

Обов’язки:

• Ведення технічної документації та документообіг за дотриманням ТБ та ОП.
• Проведення перевірок (планових та позапланових) працівників щодо дотримання ТБ, ПБ та ОП на підприємстві;
• Розробка планів-потреб працівників щодо матеріально-технічного забезпечення та ЗІЗ;
• Ведення графіків робочого часу працівників;
• Ведення бухгалтерського обліку інвентаризації та списання будівельних матеріалів;
• Проведення замовлення будівельних матеріалів відповідно до потреб виконання буд.робіт.

Менеджер з адміністративної діяльності ТОВ «West Berry» (експорт заморожених ягід до країн Європи) 2022р – 2023р

Обов’язки:

-керівництво діяльністю адміністративної служби підприємства,
- організація роботи щодо забезпечення діяльності підприємства внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками,
- організація роботи з упровадження внутрішніх та зовнішніх стандартів ділових документів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: