• Файл

Костянтин

HRM, HRG, HRD, HRBP

Вік:
57 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Костянтин Воробйов
HRM HRG HRD HRBP
Повна зайнятість
Вік: 56 років
Місто проживання: Ірпінь
Готовий працювати: Київ
Контактна інформація
 Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Viber
Telegram)
 Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключова інформація:
 Багаторічний практичний досвід успішної реалізації бізнес-процесів (експлуатаційне
утримання, реконструкція об’єктів нерухомості та мереж життєзабезпечення, розвиток
роздрібної мережі, повний спектр HR процесів та управління персоналом, документаційне
забезпечення службової діяльності у сферах: торгівля, фармацевтика, будівництво,
телекомунікації, медіа та ЗМІ, туристичний бізнес тощо).
 Питання військового обліку вирішені, бронювання не потребую, готовий до відряджень
та нових викликів.
 Бажано: правий берег, червона гілка метро.
Досвід роботи:
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ТОРГОВОЇ КОМПАНІЇ з HR функцією
(https://play.interatletika.ua/)
жовтень 2022 року – листопад 2024 року (група компаній «Interatletika»)
 забезпечення процесу позицюювання на ринку та продажу продукції та послуг
(комплексних проектів) компанії;
 планування та операційне управління службовою діяльністю персонала (відділ продажу,
маркетинг, група по роботі з тендерами, візуалізація та дизайн), організація взаємодії з
іншими компаніями холдингу;
 керівництво процесом участі в тендерних продажах. Формування конкурентних переваг
продукту продажу, моніторинг тендерних майданчиків, підготовка пакета тендерної
документації, аналіз конкурентів, аукціони, супроводження, документальне забезпечення;
 взаємодія з заводом-виробником. Вивчення та аналіз ситуації на ринку. Внесення
пропозицій щодо розробки нового обладнання та ціноутворення
 підбір та адаптація персоналу. Розробка та розподіл функціональних обов'язків. Контроль
виконання завдань.
КЕРІВНИК СЛУЖБИ ПЕРСОНАЛУ, HR BP (https://interatletika.com/)
липень 2018 року – жовтень 2022 року – (група компаній «Interatletika»)

 побудова та реалізація комплексу бізнес та HR процесів у групі компаній, реагування на
виклики ринку;
 рекрутинг персоналу від молодшої ланки до ТОП рівня (до 10 вакансій одночасно);
 адаптація, навчання, мотивація, моніторинг задоволеності персоналу, стану міжособистих
відносин у колективах, висновки та реагування. Забезпечення зворотнього звязку
підлеглий-керівник;
 участь у організаційно-штатній роботі, перспективне планування, положення про
підрозділи, функціональність тощо;
 консультування, надання методичної та практичної допомоги керівникам у питаннях
управління персоналом та побудови бізнесу;
 контроль внутрішнього трудового розпорядку, режимні заходи тощо.
ПРОЄКТНА HR РОБОТА
липень 2016 року - липень 2018 року

Медіапроект (https://www.poglyad.tv/)

 Забезпечення HR-процесів під час створення телеканалу та друкованих видань (підбір
персоналу, пошук талантів та оцінка компетенцій, формування напрямків та
кореспондентських пунктів, розподіл обов'язків).
Технічні компанії та туризм (https://best.net.ua/; https://mint.travel/; https://oriontele.com.ua/)

 Підбір персоналу, ведення кадрового діловодства та військового обліку, розробка та
реалізація заходів з охорони праці (створення комплекту документації, інструктажі,
організація навчання персоналу), організація та контроль роботи диспетчерського
центру, складання та коригування нормативних документів.
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА МЕРЕЖІ АПТЕК
листопад 2005 року - червень 2016 року (від менеджера до заступника директора)
 керівництво персоналом та діяльністю підприємства (офіс, складський комплекс, 55
роздрібних точок);
 підбір персоналу за допомогою різних методик та пошукових ресурсів, "закриття"
вакансій різного рівня, організація та контроль процесу адаптації;
 формування здорового психологічного клімату в колективі, вирішення конфліктних
ситуацій, навчання та оцінка персоналу;
 мотивація співробітників до якісного виконання службових обов'язків, складання та
коригування грейдів посад та "зарплатної сітки";
 контроль кадрового діловодства, складання звітів; розробка та коригування посадових
інструкцій та функціональних обов'язків, положень про підрозділи;
 організація експлуатаційного утримання та поточного ремонту аптек, адміністративних
будівель та приміщень, модернізація та забезпечення безперебійної роботи та
ефективної експлуатації інженерних систем;
 організація та контроль роботи автотранспорту, оптимізація роботи складу та доставки
товарів;
 пошук об'єктів нерухомості, організація придбання або укладання договорів оренди;
 організація проектування, пошук підрядників, контроль їх роботи, перевірка обсягів
виконаних робіт, здача в експлуатацію об'єктів.
СЛУЖБА В ЗБРОЙНИХ СИЛАХ та СБУ на офіцерських посадах
серпень 1989 року - жовтень 2005 року

ОСВІТА

 Магістратура державної служби, рік закінчення 2001 (Управління персоналом.
Адміністративный менеджмент, магістр)
 Військове училище зв”язку, рік закінчення 1989 (Телекомунікаційні системи. Інженер)

Сім”я, діти, тварини. Власне авто (В.С).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: