• PRO

Кондратенко

Няня

Розглядає посади:
Няня, Спеціаліст з розвитку дитини дошкільного віку
Вік:
49 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Вихователь

з 11.2001 по нині (23 роки 9 місяців)
ПДНЗ - 20 (Освіта, наука)

Освіта

ПНПУ імені В. Г. Короленка

Психолого-педагогічний, дошкільне виховання, початкова школа, Полтава
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Кваліфікація:
Вихователь дітей дошкільного віку
Учитель початкових класів
Спеціаліст з психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

Основні напрями підготовки:
Психологія розвитку дитини
Методика виховання і навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Інклюзивна освіта та робота з дітьми з особливими освітніми потребами
Організація освітнього середовища в закладах дошкільної та початкової освіти
Соціально-емоційне навчання, адаптація програми розвитку відповідно до індивідуальних потреб дитини
Основи педагогічної діагностики, планування навчального процесу

Додаткова освіта та сертифікати

Робота з дітьми з особливими освітніми потребами

2024
Сертифікат

Сертифікат з тренінгу соціального та емоційного навчання для дітей раннього віку "Думай на рівних"

2024
Сертифікат

Адаптація методик швидкочитання для дошкільнят

2024
Сертифікат

Знання і навички

  • Комунікаційні навички
  • Критичне мислення
  • Командна робота
  • Креативність
  • Дитячий садок
  • Проактивний підхід
  • Викладання в початкових класах
  • Уміння аналізувати
  • Старанність
  • Стратегічне планування
  • Здатність до навчання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Обов'язки та досягнення

Реалізувала індивідуалізований підхід до кожної дитини, з урахуванням її особливості.
Визначала індивідуальні освітні траекторії та впроваджувала корекційно-розвиткові програми.
Адаптувала навчальні матеріали відповідно до когнітивних, емоційних і фізичних особливостей дітей, що сприяло підвищенню залученості в освітньому процесі.
Використовувала сучасні інклюзивні методики, які забезпечили ефективну соціалізацію та навчання дітей з особливими потребами.
Розробляла і проводила поняття з елементами соціально-емоційного навчання (СЕН), спрямованими на розвиток емоційного інтелекту, емпатії, саморегуляції та відповідальної.
Формувало сприятливе, підтримувальне освітнє середовище, що забезпечувало психологічну безпеку й комфорт для дітей.
Впроваджувала адаптовані методики швидкого читання, зокрема через ігрові та інтерактивні вправи, що покращували швидкість, техніку та усвідомленість читання.
Розвивала у дітей базові передумови до читання: увага, пам'ять, фонематичний слух, зір.
Забезпечувала активну співпрацю з батьками та педагогами для підвищення ефективності навчальних стратегій і підтримки розвитку дитини.
Досягнуто підвищеного збільшення успішності та рівня залучення 80% дітей, які взяли участь у заняттях, протягом перших трьох місяців впровадження комплексного підходу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: