- Файл
Юлія
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Фахівець із соціальної роботи, Адміністратор, Складальник, Комплектувальник, Соціальний робітник
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13989712/?puid=2267
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 22 березня 1990 р., вік: 35 років
Сімейний стан: одружена, одна дитина
Місце проживання: м. Київ, Лісовий масив
Моб. телефон: [
е-mail: [
Професійний досвід:
січень 2023р.- червень 2025 р. – ТОВ «Міцне здоров’я», соціальний робітник
відділення паліативного догляду.
Обов’язки:
Надання послуг пацієнтам по змісту Державного стандарту соціальної послуги
паліативного догляду. Пацієнти були наркомани та учасники боєвих дій (УБД).
Допомога у веденні домашнього господарства, допомога у самообслуговуванні,
допомога при пересуванні пацієнта;
забезпечення пацієнта аптекою, продуктовими наборами, технічними засобами
реабілітації, заповнення звітів та відомостей.
квітень 2019р.- серпень 2022р. – ТОВ «ЕКСПРЕС ЛІНІЯ», старший фахівець
з інтернет-продажів.
Обов’язки:
вихідна лінія: робота з заявками з сайта, уточнення у клієнтів.
березень 2017р.-вересень 2018р. – ТОВ «ЕКСПРЕС ЛІНІЯ», старший
фахівець з консультацій та продажу.
Обов’язки:
вхідна лінія: консультація клієнтів, реєстрація клієнтів в базу даних;
оформлення замовлень в 1С.
вихідна лінія: продаж товару для дому, краси та здоров’я.
жовтень 2016р-лютий 2017р. – ТОВ «Перший індекс», фахівець з
консультацій та продажу.
Обов’язки:
вхідна лінія: консультація клієнтів, реєстрація клієнтів в базу даних;
оформлення замовлень в 1С.
вихідна лінія: продаж товару для дому, краси та здоров’я.
травень-червень 2016р. – ТОВ «ТАНОРА», адміністративний помічник.
Обов’язки:
оформлення актів, рахунків в 1С для замовників та перевізників, відправка їм
листів та контроль отриманих, замовлення канцелярії.
січень-березень 2016р. – ТОВ «УКРКАТАЛОГ», фахівець з консультацій і
продажів.
Обов’язки:
вихідна лінія: продаж товару для дому, краси та здоров’я; оформлення
замовлень в 1С.
вереснь-грудень 2015р. – ТОВ «ДИСТАНЦІЙНИЙ СУПЕРМАРКЕТ
STARMALL», провідний фахівець з консультації і продажів (супервайзер
(оператор, помічник керівника)).
Обов’язки:
робота з персоналом на покращення результату; робота з документацією;
проведення акцій кожного місяця; виконання доручень керівника, а також
вхідна і вихідна лінія.
березень-вересень 2015р. – ТОВ «ДИСТАНЦІЙНИЙ СУПЕРМАРКЕТ
STARMALL», фахівець з консультації і продажів.
Обов’язки:
вхідна лінія: консультація клієнтів; оформлення замовлень в 1С.
вихідна лінія: продаж товару для дому, краси та здоров’я.
Освіта: технічна вища, закінчена (стаціонар)
Навчальний заклад: Національний технічний університет України
«Київський політехнічний інститут»
Період навчання: 2008-2014 рр.
Освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: автоматизоване управління технологічними процесами
Кваліфікація: інженер з автоматизованих систем керування виробництвом
Професійні навички: робота в середовищах Windows xp; користувач MS
Office (Word, Exсel, Power Point); 1 С.
Додаткова інформація:
Курси « Підвищення професійних компетенцій спеціалістів надавачів
соціальних послуг, які надають базові соціальні послуги догляду», 2024р.
ТОВ «Міцне здоров’я».
Особисті якості: пунктуальність, акуратність, відповідальність,
дисциплінованість, уважність, старанність, цілеспрямованість, чесність,
порядність, здатність швидко навчатися.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Київ, Івано-Франківськ -
Помічник керівника
40000 грн, Київ, Харків -
Офіс-менеджер
Київ, Обухів -
Секретар
Київ -
Офіс-менеджер
Київ -
Офіс-менеджер
40000 грн, Київ, Дистанційно