• Файл

Ігор

Директор автопарка

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Чайка Ігор Вікторович

. На вакансію : керівник транспортної компанії

Дата народження : 16.08.1979 р.н
Вік : 45 років
Місто : Київ, Подільський р-он., Виноградар
Досвід роботи : 25 років
Бажаний графік роботи : повний робочий день
Email : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
/ Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Освіта : Київський Національний транспортний Університет.
Факультет: Транспортні технології. (Організація міжнародних
перевезень та управління транспортним підприємством. ).
Кваліфікаційний рівень : диплом магістра 2014р. (з відзнакою)
з 07.13 по 07.14.
Спеціалізація: організація міжнародних перевезень та управління
. транспортним підприємством.
Кваліфікаційний рівень : диплом бакалавра (з відзнакою)
з 2008р. по 2013р.
Спеціалізація: інженер з транспорту.
Міжнародний Центр підготовки та перепідготовки спеціалістів автосервіса
Спеціальність : автомеханік (молодший спеціаліст)
з1997р. по 1998р.
ПТУ -37 слюсар з ремонту автомобілей 4 разряда (з відзнакою).
. з 1996р. по 1997р.

Досвід роботи :

З липня 2018 р. по грудень 2023 р. (5 р. 5 міс)
ТОВ «МАТОНІ» код ЕДРПОУ 37687470
Основний вид діяльності- спеціалізується на наданні транспортних послуг з перевезення
скрапленого газу пропан-бутан (LPG) у міжнародному сполученні, а також по Україні
автомобільним транспортом.
Кількість автопарку - 15 газовозів, тягачі ADR(FL) марки : МАN, RENAULT, VOLVO
(euro 5,6)., напівпричепи-цистерни DROMECH, LDS, VPS., 46-50м3.,вантажопідйомність
18,5-20 т.
Середня кількість співробітників – 35 .

Посада: Директор

- Ведення фінансово-господарської діяльності у повному обсязі.
- Підбір, навчання робочої команди, розробка системи мотивації (адміністрація та
водії).
- Вирішення питань з прийняття та звільнення водіїв і робочого персоналу.
Проведення співбесід.
- Створення, впровадження, контроль робочих бізнес процесів.
- Отримання дозвільних документів необхідних для ведення бізнесу.
1
- Організація роботи з обслуговування та ремонту транспортних засобів на СТО. (маю
гарний досвід з ремонту, технічного обслуговування та діагностики транспортних
засобів, Також досвід спілкування з механіками та керівниками СТО що до спірних
питань.)
- Оптимізація на запчастинах та роботах по ремонту транспортних засобів.
- Проведення переговорів з ключовими клієнтами (Замовниками).
- Прорахунок маршрутів , витратна частина, прогнозований прибуток, оптимізація.
- Розробка, впровадження звітної документації для робітників.
- Підбір , закупка, розмитнення, доставка транспорту з Європи.
- Співпраця з державними органами , та контролюючими структурами.
- Впровадження контроля GPS за роботою автомобілів у рейсі.
- Створення точок контролю в бухгалтерії.
- Створення системи обліку фінансів, звітність за результатами роботи підприємства.
Зведені таблиці затрат по категоріям для подальшого аналізу.
- Оптимізація оподаткування. Бюджетування.
- Робота з ПДВ, оптимізація, досвід повернення ПДВ.
- Позитивний досвід проходження перевірок контролюючими органами.
- Переговори з власником за результатами ведення бізнесу.
- Досвід спорів з страховими компаніями що до визначення та виплати страхового
відшкодування.
- За час роботи в компанії було оновлено 70% автопарку, значно збільшився прибуток
та покращилась репутація компанії на ринку.

З 10 липня 2013 р. по липень 2018 р. (5 років)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАМ - Транс» («TRY ANOTHER
MIND TRANS»)
Основний вид діяльності – вантажні перевезення в міжнародному сполученні (Україна-
Італія = 90%, Україна-Полща,Іспанія,Франція =10%)
Кількість автопарку – 10 автопоїздів (сцепки 120-125 м.куб., вантажопідйомність 20 т.) в
Україні, та 1 автопоїзд в Польщі.

Посада: Директор (керуючий партнер)

Обов`язки:

 Організація та управління роботи компанії, управління адміністративно –
господарською діяльністю даного підприємства в повному обсязі.
 Організація перевезення у міжнародному сполученні та по Україні, робота з
клієнтами (імпорт, експорт), планування транспортних потоків.
 Робота з експедиторами, логістика (забезпечення перевозки вантажів в оптимальний
термін з оптимальними затратами; контроль якості і своєчасної доставки вантажу
власним транспортом). Напрацьовані клієнти по експорту.
 Робота з системами маршрутизації і моніторинг руху транспорта, расхода ГСМ
(щоденна маршрутизація і моніторинг по GPS навігації).
 Робота з державними органами (Мінінфраструктури, Укртрансінспекція, митні
органи, податкові та ін..), отримання ліцензії.
 Формування управлінської команди, підбір персоналу, прийняття на роботу
найманих працівників (управлінського та водійського складу). Планування,
контроль роботи підлеглих (водійський склад, механік, бухгалтер та ін.).
 Формування плану та бюджету, управління бюджетом та контроль його виконання,
ведення звітності (щомісячні, квартальні, та річні), підготовка і складання
аналітичних фінансових звітів для Власника підприємства.
2
 Планування, контроль та оптимізація витрат.
 Контроль та керування тех. відділом (оптимізація витрат на ТО та ремонти авто).
 Оптимізація оподаткування., повернення ПДВ.
 Постановка ТЗ для написання управлінської 1С8.
 Організація фінансового обліку на підприємстві, з наступною побудовою зведених
таблиць для аналізу даних.

З 17 вересня 2011 року – по червень 2013 рік (1р. 10 міс.)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗЕТ Транспорт-Україна»
Посада: Заступник генерального директора (Директор з транспорту).

Основний напрямок діяльності – міжнародні транспортні перевезення.
Напрямок : Італія , Венгрія, Словенія, Фінляндія, Естонія, Литва, Латвія, Польща, Германія
, Беларусь, Росія, Казахстан.
Парк компанії – 170 автопоїздів.
Кількість транспортних одиниць в Українській філії – 30 автопоїздів.
(тягачі, марки : Рено Магнум, Вольво FH 12, МАN Comandor, TGA. Напівпричіпи, марки :
KOGEL, SCHWARZMULLER , Fliegl.)
Обов`язки:

 забезпечення виконання встановлених для автоколони планових виробничих
завдань та фінансово-економічних показників.
 забезпечення виконання заходів спрямованих на підтримання на належному рівні
технічного стану АТЗ, виробничої та транспортної дисципліни серед працівників
автоколони
 планував роботу водіїв автоколони, здійснював перевірку їхніх авансових та
рейсових звітів,
 співпрацював з відділом логістики з питань організації та забезпечення виконання
АТЗ автоколони договорів-заявок на перевезення вантажів
 забезпечував проведення ремонтних робіт і контролював терміни їх виконання,
забезпечував правильну експлуатацію водіями автоколони рухомого складу
 участь у роботі комісії з охорони праці та безпеки дорожнього руху, комісії з
розслідування ДТП, кваліфікаційної комісії автобази.
 забезпечення справного стану рухомого складу автоколони і випуск його на лінію
відповідно до графіка.
 GPS- контроль транспорту, супутникова система «Дрозд». (моніторинг руху т.з.
,моніторинг рівня палива , фактичний розрахунок витрат палива, контроль робочого
часу водія , організація тех..обслуговування та ремонту модулів диспетчеризації)
 Складання карт тех.обслуговвування, та контроль за дотриманням графіків ремонту
та тех. Обслуговування
 виявлення причин несправностей, що викликали простій автомобілів.
 Організація та участь у наданні технічної допомоги автомобілям на лінії.
 Вирішення питань з прийняття та звільнення водіїв і робочого персоналу .
Проведення співбесід.
 інструктаж водіїв перед виїздом на лінію.
 участь у списанні і здачі агрегатів, шин і автомобілів у ремонт.
 дотримання встановлених норм витрати експлуатаційних матеріалів.
 контроль роботи водіїв;
 облік роботи автотранспорту: витрати палива, пробіг, витрата запчастин;
 контроль технічного стану автопарку, забезпечення запасними частинами та
паливно - мастильними матеріалами (ПММ);

3
 контроль пробігу та витрат ПММ для транспортних засобів (ведення обліку та
списання ПММ)
 аналіз ринку ПММ, оптові закупки, контроль закупок та витрат.
 аналіз маршрутного руху транспорту;
 організація та контроль роботи щодо проходження транспорту: технічного огляду;
міжнародного технічного огляду; діагностика та отримання сертифікату
відповідності з технічними вимогами для вантажних автомобілів категорії
«особливо зеленого і безпечного»;
 робота з органами ДАІ, ВРЕВ, ДП«ДержавтотрансНДІпроект», транспортна
інспекція та ін. контролюючі органи.
 Реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, організація (пошук клієнтів)
купівлі-продажу транспортних засобів, та оформлення документів в дозвільних
органах.
 Планування, контроль та аналіз фінансових і матеріальних витрат перевозок по
маршрутам, оплата праці. (розробка нарахування заробітної плати водіям і робочому
персоналу , розробка мотиваційних пакетів, преміальних фондів .)
 Організація заправок по системам смарт-карт: ARIS, Shell, Роснефть, Е100, WOG на
території та за межами території України, встановлення норм (на кожен
транспортний засіб окремо) та контроль витрат палива.
 Контроль документації по рухомому складу для забезпечення виконання рейсів.
 Організація та оперативний контроль виконання рейсів у міжнародному сполученні.
 Графік, координація та контроль руху транспорту.
 Робота з СТО, страховими компаніями на території та за межами території України.
 Контроль ведення обліку страхових випадків (службових розслідувань по ДТП). .
 Управління персоналом, розробка посадових інструкцій, в підпорядкуванні 40
працівників.

З липня 2005 року по 2010 рік (офіційно),неофіційно до вересня 2011 року. (6 р. 2 міс.)
Будівельна компания ТОВ "Вістабуд"

Основний напрямок компании – будівництво , проектування ландшафтний дизайн,
озеленення територій, погодження проектів в КМДА надання транспортних послуг.

Посада: Начальник автотранспортного відділу.

Обов`язки:
 контроль за технічним станом автопарка (вантажні та легкові автомобілі та особисті
транспортні засоби керівництва)
 ведення звітності по затратам на утримання транспортних засобів;
 Складання карт тех.обслуговвування та контроль за дотриманням графіків ремонту
та тех. Обслуговування.
 работа зі страховими компаніями; (оформлення страхових договорів, сбір потрібних
документів при винекненні страхового випадку, успішний досвід работи з
відшкодування страхових сум : СК «VAB», СК «ПУСК», СК «ЭТАЛОН», СК
«ОРАНТА».
 отримання виплат в страхових компаніях
 проведення службових розслідувань
 вирішення всіх питань в ДАІ, ВРЕВ м. Києва та області.
 організація та контроль виконання ремонтних робіт на СТО, заключення договорів
з СТО, можливість максимально швидко та правильно визначити несправність та
організувати процес ремонтно - відновлювальних робіт.

4
 проведення інструктажу водіїв (інструктаж ЕО, експлуатації авто), контроль їх
роботи на лінії, інструктаж водіїв при ДТП (чи терміновий виїзд на місце для
врегулювання наслідків ДТП, чи порушень ПДР).
 організація та супроводження всіх необхідних дій при виникненні ДТП
 вирішення питань в екпертно-криміналітичному центрі МВС.
 закупка нових транспортних засобів (вибір автомобіля, швидка постановка на
облік), продажа б/у транспортних засобів (швидке зняття з обліку). Моніторинг
ринку автотранспорта.
 закупка ПММ, видача и контроль витрат, закупка зап. частин
 проведення тех. оглядів в ДАІ і ВРЕВ
 представлення інтересів компанії в судах м. Києва (Админ. справи)
 вирішення питань в райвідділах МВС м. Києва
 контроль виконання робіт по гарантійному обслуговуванню (можливість технічно
грамотно доказать і відстояти свою точку зору в спірних питаннях) досвід роботи з
компаніями: Віннер автомотив, Укравто, АВТ Бавария, …
 пошук та підбір кандидатур в транспортний відділ, прийняття рішення про
звільнення працівників.
 організація проведення мед. огляду водіїв.

З липня 2000 року по 2005 рік (5 років)
Директор СТО.

Обов`язки:
 контроль якості виконання ремонтних робіт
 приймання автомобілів на ремонт, узгодження з клієнтом обсягу робіт і термінів
виконання, узгодження вартості ремонтно-відновлювальних робіт.
 видача автомобіля після ремонту (рихтовка, покраска, поліровка)
 облік та поповнення запасів ремонтних матеріалів та інструменту
 нарахування зарплати
 проведення рекламних заходів.
 заключення договорів з фірмами та підприємствами на обслуговування.

З серпня Завод «Торгмаш» (відділ АТП) проходження практики ремонт та тех.
обслуговування автомобілів: УАЗ, МАЗ, КамАЗ, ГАЗ, ГАЗЕЛЬ..
1996 року,
по листопад
1997 року Автослюсар
- плановий огляд і ремонт автомобілей (проведення тех.
обслуговування і ремонт ходової двигуна.)

Ділові якості: відповідальність, ініціативність, комунікабельність, безконфліктність,
стресостійкість, чесність, властивість до самовдосконалення.

5
Особисті якості
- вміння планувати свій робочий день
- вміння швидко налагоджувати, встановлювати контакти з незнайомими людьми
- знання тех. частини автомобілей
- відсутність шкідливих звичок
- вміння спілкуватись з людьми різної категорії.
- швидке реагування.
- витривалість до стресів
- порядність.
- вміння працювати в команді і самостійно

Знання ПК впевнений користувач: Word, Excel, Internet, каталоги зап. частин,
система моніторінгу GPS-контроль автотранспорту, і т.і..

Закордонний паспорт.
Водійські права кат. «В», «С».
Досвід водіння з1998 р.
Наявність власного автомобіля.
При необхідності будуть надані рекомендації (з попередніх місць
роботи).

6

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: