- Файл
Ігор
Директор автопарка
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13990870/
Завантажений файл
Файл містить ще 2 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
. На вакансію : керівник транспортної компанії
Дата народження : 16.08.1979 р.н
Вік : 45 років
Місто : Київ, Подільський р-он., Виноградар
Досвід роботи : 25 років
Бажаний графік роботи : повний робочий день
Email : [
/ Тел. [
Освіта : Київський Національний транспортний Університет.
Факультет: Транспортні технології. (Організація міжнародних
перевезень та управління транспортним підприємством. ).
Кваліфікаційний рівень : диплом магістра 2014р. (з відзнакою)
з 07.13 по 07.14.
Спеціалізація: організація міжнародних перевезень та управління
. транспортним підприємством.
Кваліфікаційний рівень : диплом бакалавра (з відзнакою)
з 2008р. по 2013р.
Спеціалізація: інженер з транспорту.
Міжнародний Центр підготовки та перепідготовки спеціалістів автосервіса
Спеціальність : автомеханік (молодший спеціаліст)
з1997р. по 1998р.
ПТУ -37 слюсар з ремонту автомобілей 4 разряда (з відзнакою).
. з 1996р. по 1997р.
Досвід роботи :
З липня 2018 р. по грудень 2023 р. (5 р. 5 міс)
ТОВ «МАТОНІ» код ЕДРПОУ 37687470
Основний вид діяльності- спеціалізується на наданні транспортних послуг з перевезення
скрапленого газу пропан-бутан (LPG) у міжнародному сполученні, а також по Україні
автомобільним транспортом.
Кількість автопарку - 15 газовозів, тягачі ADR(FL) марки : МАN, RENAULT, VOLVO
(euro 5,6)., напівпричепи-цистерни DROMECH, LDS, VPS., 46-50м3.,вантажопідйомність
18,5-20 т.
Середня кількість співробітників – 35 .
Посада: Директор
- Ведення фінансово-господарської діяльності у повному обсязі.
- Підбір, навчання робочої команди, розробка системи мотивації (адміністрація та
водії).
- Вирішення питань з прийняття та звільнення водіїв і робочого персоналу.
Проведення співбесід.
- Створення, впровадження, контроль робочих бізнес процесів.
- Отримання дозвільних документів необхідних для ведення бізнесу.
1
- Організація роботи з обслуговування та ремонту транспортних засобів на СТО. (маю
гарний досвід з ремонту, технічного обслуговування та діагностики транспортних
засобів, Також досвід спілкування з механіками та керівниками СТО що до спірних
питань.)
- Оптимізація на запчастинах та роботах по ремонту транспортних засобів.
- Проведення переговорів з ключовими клієнтами (Замовниками).
- Прорахунок маршрутів , витратна частина, прогнозований прибуток, оптимізація.
- Розробка, впровадження звітної документації для робітників.
- Підбір , закупка, розмитнення, доставка транспорту з Європи.
- Співпраця з державними органами , та контролюючими структурами.
- Впровадження контроля GPS за роботою автомобілів у рейсі.
- Створення точок контролю в бухгалтерії.
- Створення системи обліку фінансів, звітність за результатами роботи підприємства.
Зведені таблиці затрат по категоріям для подальшого аналізу.
- Оптимізація оподаткування. Бюджетування.
- Робота з ПДВ, оптимізація, досвід повернення ПДВ.
- Позитивний досвід проходження перевірок контролюючими органами.
- Переговори з власником за результатами ведення бізнесу.
- Досвід спорів з страховими компаніями що до визначення та виплати страхового
відшкодування.
- За час роботи в компанії було оновлено 70% автопарку, значно збільшився прибуток
та покращилась репутація компанії на ринку.
З 10 липня 2013 р. по липень 2018 р. (5 років)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТАМ - Транс» («TRY ANOTHER
MIND TRANS»)
Основний вид діяльності – вантажні перевезення в міжнародному сполученні (Україна-
Італія = 90%, Україна-Полща,Іспанія,Франція =10%)
Кількість автопарку – 10 автопоїздів (сцепки 120-125 м.куб., вантажопідйомність 20 т.) в
Україні, та 1 автопоїзд в Польщі.
Посада: Директор (керуючий партнер)
Обов`язки:
Організація та управління роботи компанії, управління адміністративно –
господарською діяльністю даного підприємства в повному обсязі.
Організація перевезення у міжнародному сполученні та по Україні, робота з
клієнтами (імпорт, експорт), планування транспортних потоків.
Робота з експедиторами, логістика (забезпечення перевозки вантажів в оптимальний
термін з оптимальними затратами; контроль якості і своєчасної доставки вантажу
власним транспортом). Напрацьовані клієнти по експорту.
Робота з системами маршрутизації і моніторинг руху транспорта, расхода ГСМ
(щоденна маршрутизація і моніторинг по GPS навігації).
Робота з державними органами (Мінінфраструктури, Укртрансінспекція, митні
органи, податкові та ін..), отримання ліцензії.
Формування управлінської команди, підбір персоналу, прийняття на роботу
найманих працівників (управлінського та водійського складу). Планування,
контроль роботи підлеглих (водійський склад, механік, бухгалтер та ін.).
Формування плану та бюджету, управління бюджетом та контроль його виконання,
ведення звітності (щомісячні, квартальні, та річні), підготовка і складання
аналітичних фінансових звітів для Власника підприємства.
2
Планування, контроль та оптимізація витрат.
Контроль та керування тех. відділом (оптимізація витрат на ТО та ремонти авто).
Оптимізація оподаткування., повернення ПДВ.
Постановка ТЗ для написання управлінської 1С8.
Організація фінансового обліку на підприємстві, з наступною побудовою зведених
таблиць для аналізу даних.
З 17 вересня 2011 року – по червень 2013 рік (1р. 10 міс.)
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗЕТ Транспорт-Україна»
Посада: Заступник генерального директора (Директор з транспорту).
Основний напрямок діяльності – міжнародні транспортні перевезення.
Напрямок : Італія , Венгрія, Словенія, Фінляндія, Естонія, Литва, Латвія, Польща, Германія
, Беларусь, Росія, Казахстан.
Парк компанії – 170 автопоїздів.
Кількість транспортних одиниць в Українській філії – 30 автопоїздів.
(тягачі, марки : Рено Магнум, Вольво FH 12, МАN Comandor, TGA. Напівпричіпи, марки :
KOGEL, SCHWARZMULLER , Fliegl.)
Обов`язки:
забезпечення виконання встановлених для автоколони планових виробничих
завдань та фінансово-економічних показників.
забезпечення виконання заходів спрямованих на підтримання на належному рівні
технічного стану АТЗ, виробничої та транспортної дисципліни серед працівників
автоколони
планував роботу водіїв автоколони, здійснював перевірку їхніх авансових та
рейсових звітів,
співпрацював з відділом логістики з питань організації та забезпечення виконання
АТЗ автоколони договорів-заявок на перевезення вантажів
забезпечував проведення ремонтних робіт і контролював терміни їх виконання,
забезпечував правильну експлуатацію водіями автоколони рухомого складу
участь у роботі комісії з охорони праці та безпеки дорожнього руху, комісії з
розслідування ДТП, кваліфікаційної комісії автобази.
забезпечення справного стану рухомого складу автоколони і випуск його на лінію
відповідно до графіка.
GPS- контроль транспорту, супутникова система «Дрозд». (моніторинг руху т.з.
,моніторинг рівня палива , фактичний розрахунок витрат палива, контроль робочого
часу водія , організація тех..обслуговування та ремонту модулів диспетчеризації)
Складання карт тех.обслуговвування, та контроль за дотриманням графіків ремонту
та тех. Обслуговування
виявлення причин несправностей, що викликали простій автомобілів.
Організація та участь у наданні технічної допомоги автомобілям на лінії.
Вирішення питань з прийняття та звільнення водіїв і робочого персоналу .
Проведення співбесід.
інструктаж водіїв перед виїздом на лінію.
участь у списанні і здачі агрегатів, шин і автомобілів у ремонт.
дотримання встановлених норм витрати експлуатаційних матеріалів.
контроль роботи водіїв;
облік роботи автотранспорту: витрати палива, пробіг, витрата запчастин;
контроль технічного стану автопарку, забезпечення запасними частинами та
паливно - мастильними матеріалами (ПММ);
3
контроль пробігу та витрат ПММ для транспортних засобів (ведення обліку та
списання ПММ)
аналіз ринку ПММ, оптові закупки, контроль закупок та витрат.
аналіз маршрутного руху транспорту;
організація та контроль роботи щодо проходження транспорту: технічного огляду;
міжнародного технічного огляду; діагностика та отримання сертифікату
відповідності з технічними вимогами для вантажних автомобілів категорії
«особливо зеленого і безпечного»;
робота з органами ДАІ, ВРЕВ, ДП«ДержавтотрансНДІпроект», транспортна
інспекція та ін. контролюючі органи.
Реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, організація (пошук клієнтів)
купівлі-продажу транспортних засобів, та оформлення документів в дозвільних
органах.
Планування, контроль та аналіз фінансових і матеріальних витрат перевозок по
маршрутам, оплата праці. (розробка нарахування заробітної плати водіям і робочому
персоналу , розробка мотиваційних пакетів, преміальних фондів .)
Організація заправок по системам смарт-карт: ARIS, Shell, Роснефть, Е100, WOG на
території та за межами території України, встановлення норм (на кожен
транспортний засіб окремо) та контроль витрат палива.
Контроль документації по рухомому складу для забезпечення виконання рейсів.
Організація та оперативний контроль виконання рейсів у міжнародному сполученні.
Графік, координація та контроль руху транспорту.
Робота з СТО, страховими компаніями на території та за межами території України.
Контроль ведення обліку страхових випадків (службових розслідувань по ДТП). .
Управління персоналом, розробка посадових інструкцій, в підпорядкуванні 40
працівників.
З липня 2005 року по 2010 рік (офіційно),неофіційно до вересня 2011 року. (6 р. 2 міс.)
Будівельна компания ТОВ "Вістабуд"
Основний напрямок компании – будівництво , проектування ландшафтний дизайн,
озеленення територій, погодження проектів в КМДА надання транспортних послуг.
Посада: Начальник автотранспортного відділу.
Обов`язки:
контроль за технічним станом автопарка (вантажні та легкові автомобілі та особисті
транспортні засоби керівництва)
ведення звітності по затратам на утримання транспортних засобів;
Складання карт тех.обслуговвування та контроль за дотриманням графіків ремонту
та тех. Обслуговування.
работа зі страховими компаніями; (оформлення страхових договорів, сбір потрібних
документів при винекненні страхового випадку, успішний досвід работи з
відшкодування страхових сум : СК «VAB», СК «ПУСК», СК «ЭТАЛОН», СК
«ОРАНТА».
отримання виплат в страхових компаніях
проведення службових розслідувань
вирішення всіх питань в ДАІ, ВРЕВ м. Києва та області.
організація та контроль виконання ремонтних робіт на СТО, заключення договорів
з СТО, можливість максимально швидко та правильно визначити несправність та
організувати процес ремонтно - відновлювальних робіт.
4
проведення інструктажу водіїв (інструктаж ЕО, експлуатації авто), контроль їх
роботи на лінії, інструктаж водіїв при ДТП (чи терміновий виїзд на місце для
врегулювання наслідків ДТП, чи порушень ПДР).
організація та супроводження всіх необхідних дій при виникненні ДТП
вирішення питань в екпертно-криміналітичному центрі МВС.
закупка нових транспортних засобів (вибір автомобіля, швидка постановка на
облік), продажа б/у транспортних засобів (швидке зняття з обліку). Моніторинг
ринку автотранспорта.
закупка ПММ, видача и контроль витрат, закупка зап. частин
проведення тех. оглядів в ДАІ і ВРЕВ
представлення інтересів компанії в судах м. Києва (Админ. справи)
вирішення питань в райвідділах МВС м. Києва
контроль виконання робіт по гарантійному обслуговуванню (можливість технічно
грамотно доказать і відстояти свою точку зору в спірних питаннях) досвід роботи з
компаніями: Віннер автомотив, Укравто, АВТ Бавария, …
пошук та підбір кандидатур в транспортний відділ, прийняття рішення про
звільнення працівників.
організація проведення мед. огляду водіїв.
З липня 2000 року по 2005 рік (5 років)
Директор СТО.
Обов`язки:
контроль якості виконання ремонтних робіт
приймання автомобілів на ремонт, узгодження з клієнтом обсягу робіт і термінів
виконання, узгодження вартості ремонтно-відновлювальних робіт.
видача автомобіля після ремонту (рихтовка, покраска, поліровка)
облік та поповнення запасів ремонтних матеріалів та інструменту
нарахування зарплати
проведення рекламних заходів.
заключення договорів з фірмами та підприємствами на обслуговування.
З серпня Завод «Торгмаш» (відділ АТП) проходження практики ремонт та тех.
обслуговування автомобілів: УАЗ, МАЗ, КамАЗ, ГАЗ, ГАЗЕЛЬ..
1996 року,
по листопад
1997 року Автослюсар
- плановий огляд і ремонт автомобілей (проведення тех.
обслуговування і ремонт ходової двигуна.)
Ділові якості: відповідальність, ініціативність, комунікабельність, безконфліктність,
стресостійкість, чесність, властивість до самовдосконалення.
5
Особисті якості
- вміння планувати свій робочий день
- вміння швидко налагоджувати, встановлювати контакти з незнайомими людьми
- знання тех. частини автомобілей
- відсутність шкідливих звичок
- вміння спілкуватись з людьми різної категорії.
- швидке реагування.
- витривалість до стресів
- порядність.
- вміння працювати в команді і самостійно
Знання ПК впевнений користувач: Word, Excel, Internet, каталоги зап. частин,
система моніторінгу GPS-контроль автотранспорту, і т.і..
Закордонний паспорт.
Водійські права кат. «В», «С».
Досвід водіння з1998 р.
Наявність власного автомобіля.
При необхідності будуть надані рекомендації (з попередніх місць
роботи).
6
Схожі кандидати
-
Керівник транспортного відділу
Київ -
Начальник транспортного отдела, главный механик
22000 грн, Київ -
Керівник транспортного відділу
Київ, Бровари -
Начальник транспортного отдела
35000 грн, Київ -
Керівник з транспорту
Київ -
Начальник автоколони
45000 грн, Київ