- PRO
Олександра
HR-менеджер
- Вік:
- 27 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/13998004/
Досвід роботи
Менеджер з листування в Instagram
з 05.2023 по 09.2023
(4 місяці)
Студія "Йога на Пасичній" (Краса, фітнес, спорт)
Спеціаліст сервісного відділу
з 05.2021 по 04.2022
(11 місяців)
ВіЯр, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
- Контроль за збереженням грошових та матеріальних ресурсів відділу.
- Аналіз витрат, планування бюджету сервісного відділу.
- Комунікація з постачальниками запчастин, техніки та ремонту.
- Ведення та контроль страхової документації, страхових випадків та техогляду.
- Ведення бази постачальників запчастин та орендодавців техніки.
- Ведення та аналіз документації по завершенню робот.
- Робота в базі 1С, створення документів, складання графіку роботи працівників, ведення звітів, таблиць.
- Підготовка пакету документів для реєстрації, купівлі, оренди техніки та авто.
- Контроль роботи ремонтної зони.
- Замовлення, контроль та підрахунок залишків палива, подання
інформації, в зручному для бухгалтерії форматі.
- Розробка пропозицій щодо оптимізації діяльності відділу.
- Навчання та ведення колег.
Оператор 1С в інтернет-магазині
з 08.2020 по 05.2021
(9 місяців)
ТОВ "Альфа-Забава", Київ (Роздрібна торгівля)
Оформлення інтернет замовлення (1С: підприємство 8.3)
Повернення, відбір, перевірка товару на цілісність.
Адміністратор ресторану
з 10.2019 по 01.2020
(3 місяці)
"Варенична Катюша", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
- Ведення документації
- Підбір та управління персоналом
- Контроль використання матеріальних , фінансових, трудових ресурсів,
- Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками товарів, контроль термінів, асортименту, кількості і якості надходження і реалізації продуктів.
Адміністратор ресторану
з 05.2019 по 10.2019
(5 місяців)
Кафе "Берест", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
- Ведення документації.
- Підбір та управління персоналом.
- Контроль використання матеріальних , фінансових, трудових ресурсів, оцінка результатів виробничої діяльності
- Вивчення попиту споживачів на продукцію закладу
- Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками товарів, контроль термінів, асортименту, кількості і якості надходження і реалізації продуктів.
- Організація, планування і координація діяльності закладу.
- Розробка меню закладу.
Адміністратор ресторану
з 08.2018 по 05.2019
(9 місяців)
Львівські Круасани, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
- Ведення документації
- Підбір та управління персоналом
- Контроль використання матеріальних , фінансових, трудових ресурсів,
- Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками товарів, контроль термінів, асортименту, кількості і якості надходження і реалізації продуктів.
Освіта
ДЗВО "Університет менеджменту освіти"
Факультет психології та особистісного розвитку, Психологія, Київ
Незакінчена вища, з 2024 по 2025 (1 рік)
Додаткова освіта та сертифікати
Базова психологічна допомога в умовах війни
2024
Сертифікат
Перша психологічна допомога
2024
Сертифікат
Знання і навички
- 1С
- Рефлексивне слухання
- Здатність до навчання
- Перша психологічна допомога
- Уважність
- Комунікабельність
- MS Excel
- MS Word
- Canva
- Емпатійність
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Наразі навчаюсь на заочному відділенні, спеціальність психологія. Маю чітку громадянську позицію, у вільний час беру участь у різноманітних волонтерських проєктах.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість
- Менеджер з листування в Instagram, Студія "Йога на Пасичній", 4 місяці
- Спеціаліст сервісного відділу, ВіЯр, 11 місяців
Схожі кандидати
-
Learning and development manager
Київ, Львів, Одеса -
HR-менеджер, рекрутер
25000 грн, Київ -
Інспектор відділу кадрів
45000 грн, Київ, Дистанційно -
Інспектор відділу кадрів
Київ -
Промоутер, HR-менеджер, рекламний, страховий агент, мерчендайзер, сортувальник, клінер
15000 грн, Київ, Дистанційно -
Помічник у відділ кадрів
Київ