• PRO

Олександра

HR-менеджер

Вік:
27 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з листування в Instagram

з 05.2023 по 09.2023 (4 місяці)
Студія "Йога на Пасичній" (Краса, фітнес, спорт)

Спеціаліст сервісного відділу

з 05.2021 по 04.2022 (11 місяців)
ВіЯр, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Контроль за збереженням грошових та матеріальних ресурсів відділу.
- Аналіз витрат, планування бюджету сервісного відділу.
- Комунікація з постачальниками запчастин, техніки та ремонту.
- Ведення та контроль страхової документації, страхових випадків та техогляду.
- Ведення бази постачальників запчастин та орендодавців техніки.
- Ведення та аналіз документації по завершенню робот.
- Робота в базі 1С, створення документів, складання графіку роботи працівників, ведення звітів, таблиць.
- Підготовка пакету документів для реєстрації, купівлі, оренди техніки та авто.
- Контроль роботи ремонтної зони.
- Замовлення, контроль та підрахунок залишків палива, подання
інформації, в зручному для бухгалтерії форматі.
- Розробка пропозицій щодо оптимізації діяльності відділу.
- Навчання та ведення колег.

Оператор 1С в інтернет-магазині

з 08.2020 по 05.2021 (9 місяців)
ТОВ "Альфа-Забава", Київ (Роздрібна торгівля)

Оформлення інтернет замовлення (1С: підприємство 8.3)
Повернення, відбір, перевірка товару на цілісність.

Адміністратор ресторану

з 10.2019 по 01.2020 (3 місяці)
"Варенична Катюша", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Ведення документації
- Підбір та управління персоналом
- Контроль використання матеріальних , фінансових, трудових ресурсів,
- Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками товарів, контроль термінів, асортименту, кількості і якості надходження і реалізації продуктів.

Адміністратор ресторану

з 05.2019 по 10.2019 (5 місяців)
Кафе "Берест", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Ведення документації.
- Підбір та управління персоналом.
- Контроль використання матеріальних , фінансових, трудових ресурсів, оцінка результатів виробничої діяльності
- Вивчення попиту споживачів на продукцію закладу
- Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками товарів, контроль термінів, асортименту, кількості і якості надходження і реалізації продуктів.
- Організація, планування і координація діяльності закладу.
- Розробка меню закладу.

Адміністратор ресторану

з 08.2018 по 05.2019 (9 місяців)
Львівські Круасани, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- Ведення документації
- Підбір та управління персоналом
- Контроль використання матеріальних , фінансових, трудових ресурсів,
- Ведення переговорів і укладення договорів з постачальниками товарів, контроль термінів, асортименту, кількості і якості надходження і реалізації продуктів.

Освіта

ДЗВО "Університет менеджменту освіти"

Факультет психології та особистісного розвитку, Психологія, Київ
Незакінчена вища, з 2024 по 2025 (1 рік)

Додаткова освіта та сертифікати

Базова психологічна допомога в умовах війни

2024
Сертифікат

Перша психологічна допомога

2024
Сертифікат

Знання і навички

  • Рефлексивне слухання
  • Здатність до навчання
  • Перша психологічна допомога
  • Уважність
  • Комунікабельність
  • MS Excel
  • MS Word
  • Canva
  • Емпатійність

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Наразі навчаюсь на заочному відділенні, спеціальність психологія. Маю чітку громадянську позицію, у вільний час беру участь у різноманітних волонтерських проєктах.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: