- Файл
Ольга
Адміністратор
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14015812/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Литвиненко Ольга Анатоліївна
Особиста інформація:
Місце проживання: Україна. м.Одеса, вул. Четверта, б.35-А
Освіта: Вища
Навчальний заклад: ОДАХ
Факультет: Комп'ютерної системи та мережі
Рік закінчення: 2008
Дата народження:28.10.1984
Стать: Жіноча
Сімейний стан: Не заміжня
Телефон: [
Електронна пошта:[
Досвід роботи:
Організація: ТОВ "Технобрук"
Період роботи: серпень 2021 по теперешній час
Посада: помічник бухгалтерії, секретар
Обов'язки:
• Робота з кур'єрськими службами — прийом та відправка кореспонденції;
• Організація та контроль роботи технічного персоналу (відстежувати якісне виконання обов'язків кожного працівника) ;
• Виконання доручень керівника;
• Контроль за порядком в офісі;
• Догляд за клієнтською зоною;
• Робота в 1С;
• Ведення клієнтської бази;
• Робота з клієнтами;
• Обробка електронної пошти;
• Закупка — канцтоварів;
• Ведення журналів обліку вхідної та вихідної кориспонденції;
• Накази, штатний ропис (частково виконую кадрову роботу).
Організація: ТОВ "Альфа-Банк"
Період роботи: квітень 2010 по березень 2013
Посада: Менеджер по роботі з преміум клієнтами
Обов'язки:
• обслуговування та консультування діючих клієнтів;
• комплексний продаж банківських продуктів (платіжні картки, депозити, переводи тощо);
• супроводження портфелю клієнтів;
• залучення на обслуговування до відділення нових клієнтів.
• Посада: помічник Директора
• Підписання, відправка, контроль і зберігання документів;
• Підтримання порядку та організації робочого простору в офісі;
• Замовлення та облік канцелярії, води та інших витратних матеріалів;
• Координація внутрішньої комунікації та обробка кореспонденції;
• Організація зустрічей, прийом відвідувачів, бронювання послуг;
• Контроль справності офісної техніки та виклик сервісних спеціалістів;
• Ведення обліку офісних витрат і формування звітності.
Особисті якості:Відповідально ставлюся до постановки завдань та контролю їх виконання, маю високу працездатність, старанність
Схожі кандидати
-
Администратор магазина
Одеса -
Адміністратор
18000 грн, Одеса -
Адміністратор
Одеса -
Адміністратор
38000 грн, Одеса -
Адміністратор, sales manager, вихователь
Одеса, Дистанційно -
Адміністратор
Одеса