• Файл

Ольга

Адміністратор

Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Литвиненко Ольга Анатоліївна
Особиста інформація:
Місце проживання: Україна. м.Одеса, вул. Четверта, б.35-А
Освіта: Вища
Навчальний заклад: ОДАХ
Факультет: Комп'ютерної системи та мережі
Рік закінчення: 2008
Дата народження:28.10.1984
Стать: Жіноча
Сімейний стан: Не заміжня
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:
Організація: ТОВ "Технобрук"
Період роботи: серпень 2021 по теперешній час
Посада: помічник бухгалтерії, секретар
Обов'язки:
• Робота з кур'єрськими службами — прийом та відправка кореспонденції;
• Організація та контроль роботи технічного персоналу (відстежувати якісне виконання обов'язків кожного працівника) ;
• Виконання доручень керівника;
• Контроль за порядком в офісі;
• Догляд за клієнтською зоною;
• Робота в 1С;
• Ведення клієнтської бази;
• Робота з клієнтами;
• Обробка електронної пошти;
• Закупка — канцтоварів;
• Ведення журналів обліку вхідної та вихідної кориспонденції;
• Накази, штатний ропис (частково виконую кадрову роботу).
Організація: ТОВ "Альфа-Банк"
Період роботи: квітень 2010 по березень 2013
Посада: Менеджер по роботі з преміум клієнтами
Обов'язки:
• обслуговування та консультування діючих клієнтів;
• комплексний продаж банківських продуктів (платіжні картки, депозити, переводи тощо);
• супроводження портфелю клієнтів;
• залучення на обслуговування до відділення нових клієнтів.
• Посада: помічник Директора
• Підписання, відправка, контроль і зберігання документів;
• Підтримання порядку та організації робочого простору в офісі;
• Замовлення та облік канцелярії, води та інших витратних матеріалів;
• Координація внутрішньої комунікації та обробка кореспонденції;
• Організація зустрічей, прийом відвідувачів, бронювання послуг;
• Контроль справності офісної техніки та виклик сервісних спеціалістів;
• Ведення обліку офісних витрат і формування звітності.
Особисті якості:Відповідально ставлюся до постановки завдань та контролю їх виконання, маю високу працездатність, старанність

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: