• Файл

Дмитро

Менеджер ЗЕД

Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пастушенко Дмитро
Олександрович

Профіль
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Навички: Повний супровід закупівельних процесів: від опрацювання заявок до контролю постачання
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») на склад підприємства, з урахуванням виробничих потреб і термінів
Підготовка і оформлення комплексної документації для зовнішньоекономічної діяльності
 Ужгород
(контракти, інвойси, пакувальні листи, митні документи, сертифікати)
Відслідковування та координація виконання замовлень на всіх етапах — від оформлення до
Досягнення: доставки, включаючи логістичне планування
Ефективна комунікація з замовниками, постачальниками та митними органами (ДСЕК),
Досягнення: Ефективно керував узгодження деталей поставок, умов та термінів виконання
закупівельною діяльністю Організація та оптимізація логістичних процесів, контроль транспортування вантажів,
великого виробничого зменшення простоїв і ризиків
Підготовка звітів щодо закупівель, логістики та виконання замовлень, аналіз ефективності
підприємства з міжнародними
процесів
партнерами, забезпечуючи
Управління великим колективом (до 160 осіб), делегування, мотивація та контроль виконання
безперебійність постачань і
завдань
оптимізацію витрат. Забезпечив Контроль фінансів та бюджетування, взаємодія з бухгалтерією та фінансовими службами
своєчасне оформлення повного Високий рівень володіння MS Office (Excel, Word, Outlook), базове знання 1С
пакету ЗЕД-документації, що Достатнє володіння англійською мовою для ведення ділового листування.
сприяло швидкому митному Висока увага до деталей, акуратність у роботі з документацією, відповідальність і надійність
оформленню та мінімізації
ризиків затримок. Налагодив
Досвід
ефективні логістичні процеси, що
знизило витрати на Директор 03.2008 - 05.2024

транспортування та покращило ПАТ «Швейна фабрика Лібовнера», м. Шпола, Черкаська обл.
контроль за поставками.
Штат компанії: 160 співробітників
Побудував і керував відділами
Основні обов’язки та досягнення:
продажу та постачання,
Забезпечення ефективної організації адміністративних процесів на підприємстві
оптимізував внутрішні бізнес-
Щоденна координація роботи підрозділів, оперативна комунікація з керівниками відділів
процеси для підвищення
Ведення ділового листування, узгодження та укладання договорів з українськими та іноземними
продуктивності. Систематизував
партнерами
звітність щодо закупівель та
Проведення переговорів, підготовка звітної документації, участь у зовнішньоекономічних
логістики, що підвищило
проектах
прозорість процесів і якість
Контроль документообігу, базових бухгалтерських процесів та фінансових розрахунків
управлінських рішень.
Робота з контрагентами, постачальниками, клієнтами, забезпечення супроводу угод
Забезпечив стабільну роботу
Досвід управління великою командою, вміння делегувати, аналізувати, планувати
підприємства в умовах
зовнішньоекономічних викликів і
Заступник директора, комерційний директор (штат товариства 50 чоловік) 04.2006 - 03.2008
змін. Володію навичками
ВАТ та ТОВ «Золотоніський завод залізобетонних виробів» м.Золотоноша
ефективних переговорів, що
дозволило розширити географію Основні обов’язки:
співпраці та підвищити вигідність Організація ефективної роботи підрозділів підприємства, контроль виробничих і
угод. адміністративних процесів
Здійснення поточного фінансового моніторингу та участь у стратегічному плануванні витрат
Створення та керівництво відділом продажів і постачання: підбір персоналу, постановка
завдань, контроль виконання
Взаємодія з постачальниками, ведення ділових переговорів, укладання договорів
Контроль документообігу, планування обсягів закупівель і реалізації
Робота з клієнтами, супровід угод, організація логістики
Досвід

Заступник директора 06.2005 - 04.2006

ТОВ «Руський дім», м. Херсон

Основні обов’язки:
Організація щоденної роботи персоналу, координація завдань та контроль за якістю їх виконання
Планування та розподіл обов’язків обслуговуючого персоналу
Забезпечення належного функціонування адміністративно-господарської частини підприємства
Ведення внутрішньої документації, звітність перед керівництвом
Вирішення поточних організаційних питань та підтримка стабільної роботи.

Освіта

Менеджмент економіки 2009 - 2011
Навчальний заклад: Уманський НУ, Умань.Ступінь: спеціаліст.

Економіка підприємств 1993 - 1998
Навчальний заклад: Херсонський НТУ, Херсон. Ступінь: спеціаліст.

Електромеханік 1985 - 1989
Навчальний заклад: Херсонське мореходне училище.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: